Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen zomerjurk maatje meer?

<<

Anoniem 41

Bericht 22 Nov 2013 14:32

Trouwen zomerjurk maatje meer?

Ik ga volgend jaar zomer trouwen.
Ik wil geen trouwjurk aan maar misschien wel een jurk die ik vaker kan dragen.
Nu heb ik echter het volgende probleem en dat is dat ik maat 46/48 heb. Heb nog nooit een mooie jurk gevonden die ook staat. Mijn vriend dat ik geen jurkenfiguur heb (mede doordat ik te zwaar ben). Maar is het niet mogelijk om iedere vrouw te laten stralen in een jurk?
Ik hou niet van te opvallend of drukke prints maar wat dan wel? Geen idee. Er moet vorm in zitten en het liefst net over mijn knieën (heb lelijke knieën) en te dragen zonder legging.
Ergens vind ik vrouwen met een maatje te veel met jurk niet mooi maar dat komt doordat vriendinnen dat wel doen en die zijn te kort waardoor ze vierkant lijken of te lang waardoor ze net zo goed een jute zak aan kunnen doen.
Wat vinden jullie en wat lijkt jullie een mooie jurk voor iemand met maat 46/48? En lengte ik ben rond de 1.75 meter. Het mag ook geen te dure jurk zijn want dat geld heb ik gewoon niet. Dus rond de 100 euro max.
<<

Anoniem 48

Bericht 22 Nov 2013 15:44

Re: Trouwen zomerjurk maatje meer?

Ook vrouwen met een maatje meer kunnen een jurkje hebben. Het is wel heel erg afhankelijk van het model en het soort jurkje. Hoe is je figuur verder? Heb je stevige benen of zijn die wel dun? Zo is het moeilijk advies geven. Je wil nl met het jurkje ie sterke punten accentueren
<<

Anoniem 41

Bericht 22 Nov 2013 16:25

Re: Trouwen zomerjurk maatje meer?

Stevige bovenbenen. Heb een raar figuur. Billen en bovenbenen zijn heel stevig, onderbenen minder en voeten normaal.
Soms een opgezette buik en mooie borsten.
<<

dream

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 161

Geregistreerd: 04 Sep 2013 16:43

Bericht 22 Nov 2013 16:37

Re: Trouwen zomerjurk maatje meer?

http://topvintage.nl/nl/kleding/jurken? ... 63,t64,s46

hier hebben ze ook hele mooie jurken tot maat 46-48.
en dat je bij een lingeriezaak een heel goed korset koopt, dat je een zandloperfiguur krijgt.
een een mooie push-up bh.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem 41

Bericht 22 Nov 2013 20:02

Re: Trouwen zomerjurk maatje meer?

Staan hele leuke dingen op die site! Helaas niet echt mijn smaak of degene die ik wil niet in mijn maat :(
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 22 Nov 2013 20:48

Re: Trouwen zomerjurk maatje meer?

Wat vind je leuk qua stijl?
Een foto van je figuur zou misschien ook handig zijn.
Niet dat ik degene hier ben met het meeste gevoel voor mode (verre van!), maar de meiden die er wel verstand van hebben hebben daar wel wat aan denk ik.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 22 Nov 2013 21:30

Re: Trouwen zomerjurk maatje meer?

Die onderste vind ik wel leuk Randall. Wat voor stijl zoek je inderdaad??
2016
<<

Anoniem 41

Bericht 22 Nov 2013 22:31

Re: Trouwen zomerjurk maatje meer?

Zoals die bovenste!.die vind ik echt prachtig. Bruiloft duurt nog even maar denk dat ik zoiets wil. Benieuwd wat vriend ervan vindt.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 23 Nov 2013 11:08

Re: Trouwen zomerjurk maatje meer?

Ik denk zeker dat jij kunt, en moet, stralen op je trouwdag. Wat vollere vrouwen in een jurk vind ik juist prachtig, vrouwelijk ook.
Je zegt dat je niet veel te besteden hebt maar misschien kun je toch eens bij een bruidsmodezaak naar binnen lopen, daar verkopen ze vaak ook wel 'gewone' jurken en je kunt je goed laten adviseren en kijken wat je staat.

King Louie heeft trouwens ook hele mooie jurkjes. Toen ik zwanger was van Y. Trouwde mijn beste vriendin en was Ik ceremoniemeester. Ik droeg toen denk Ik maat 42/44 en droeg ook een jurk van King Louie.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 23 Nov 2013 11:56

Re: Trouwen zomerjurk maatje meer?

Je zegt dat je nog nooit een mooie jurk hebt gevonden en dat je vrouwen met een maatje teveel over het algemeen niet zo mooi vind in een jurkje, is het niet mogelijk om nog iets af te vallen voor je bruiloft? De zomer duurt nog heel erg lang en ik denk dat een maatje 42/44 meer opties met zich meebrengt dat je huidige maat.

Ik weet niet of afvallen mogelijk is, of dat je dat überhaupt wil hoor maar dat maakt het misschien iets makkelijker voor jezelf als je jezelf in alle jurkjes wel gelijk mooi vindt!
Smile, it's free!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Nov 2013 18:26

Re: Trouwen zomerjurk maatje meer?

Wat vind je van een site als www.lightinthebox.com? Hier ga ik mijn trouwjurk bestellen, en ze maken alles daar op maat, dus je kunt alle jurken bestellen die ze hebben!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 23 Nov 2013 18:48

Re: Trouwen zomerjurk maatje meer?

Ik zou hem juist niet op maat laten maken bij een site als je twijfelt of iets je staat bij een wat grotere maat. Dan zit je er wel aan vast zonder dat je de jurk kunt bekijken en evt weer retourneren. Ik zou volgens mij wachten tot volgend voorjaar als je pas in de zomer trouwt en dan verschillende sites bekijken / bestellen of boetiekjes die ook grotere maten verkopen en daar dan kijken/passen wat je staat.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Nov 2013 19:34

Re: Trouwen zomerjurk maatje meer?

Daar heb je wel een punt ja
<<

dream

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 161

Geregistreerd: 04 Sep 2013 16:43

Bericht 23 Nov 2013 19:42

Re: Trouwen zomerjurk maatje meer?

Ik was vandaag in de winkel m&s en ze hadden echt hele leuke kleding en ze hielpen ons ook erg goed en professioneel
Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers