Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tuin verbouwing

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Mei 2020 11:11

Re: Betongaas: welke plant?

Ook nog wel plantjes/groen/bloemen (oftewel natuur)? Ik vind jou wel een plantenliefhebber eigenlijk, ook in de tuin!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem273

Bericht 06 Mei 2020 11:15

Re: Betongaas: welke plant?

Jaaa zeker wel! Er komt nog een olijfboom (in de grond) in de hoek. En we willen zeker ook planten, maar ook wel planten in bakken. Omdat onze tuin heel schuin is (zeker de achtertuin, is een smalle pizzapunt haha!) willen we graag wat grote bakken en grote planten erin.
Bloemen ben ik niet zo van, maar er komt wel veel groen ?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Mei 2020 11:19

Re: Betongaas: welke plant?

Leuk! Olijf is zo mooi!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem273

Bericht 06 Mei 2020 19:25

Re: Betongaas: welke plant?

Heb de hedera hibernica besteld! ? Is over een week binnen, zeiden ze. Dus hopelijk snel planten ?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Mei 2020 19:59

Re: Betongaas: welke plant?

Leuk, keep us posted!
Let's discover the world together.
<<

Jennings

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 09 Sep 2014 18:54

Bericht 07 Mei 2020 11:03

Re: Betongaas: welke plant?

Ik vind hedera ook echt een mooie groene oplossing. Ik wilde alleen nog wel even mijn ervaring delen: de vorige bewoners van ons huis hadden op veel plekken hedera gezet. Mijn vriend kon deze echter niet bijhouden omdat hij bij de minste aanraking al enorme uitslag kreeg. Een collega van me heeft dit ook heel erg en zo hoorde ik het opeens van meer mensen. Omdat mijn vriend er niet tegen kon hebben we het overal verwijderd (een hels karwei), het woekert ondergronds inderdaad enorm. Het komt nu op sommige plaatsen weer omhoog. Mijn vriend noemt het de kakkerlak onder de planten ;)
<<

Anoniem273

Bericht 07 Mei 2020 11:25

Re: Betongaas: welke plant?

Jennings, dat hoor ik inderdaad vaker, dat mensen niet tegen het sap ervan kunnen. Wij hadden hiervoor ook hedera in deze tuin en gelukkig allebei nergens last van ?
<<

Anoniem273

Bericht 17 Mei 2020 12:25

Re: Tuin verbouwing

Heb de topic titel even gewijzigd ?

De hedera zit erin! En het hekje is af ?
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 18 Mei 2020 20:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 17 Mei 2020 12:53

Re: Tuin verbouwing

Mooi, jullie huis is echt zo tof! Zo jammer dat dat waar ik woon echt onbetaalbaar is. Of nou ja voor nu nog onbetaalbaar.
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Mei 2020 12:56

Re: Tuin verbouwing

Heel tof Aziraphale!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem273

Bericht 17 Mei 2020 13:22

Re: Tuin verbouwing

Zijn er echt heel blij mee!

Minx, snap ik. De huizenprijzen zijn hier in deze provincie een stuk gunstiger dan elders, alhoewel ons dorp alsnog vrij prijzig is. Hier zouden wij normaal ook niet kunnen wonen. Maar wij hebben heel veel geluk gehad met de aankoop toentertijd.
Het was crisistijd met extra lage huizenprijzen, dit huis was onaantrekkelijk want moest van top tot teen verbouwd worden én het is een kleine kavel. Maar perfect voor ons ?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 17 Mei 2020 15:34

Re: Tuin verbouwing

Heel mooi Azi, jullie hele huis is prachtig geworden!

Soms denk ik ook ‘was ik maar in het oosten geboren’, dat zou zoveel schelen financieel. Hier heb je net een hoekwoning voor het geld waar je daar een vrijstaande woning voor kunt kopen. Nouja, het is niet anders. Ik zou nooit ver van mijn familie willen wonen dus dit is het offer wat ik dan moet brengen ?
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 17 Mei 2020 15:43

Re: Tuin verbouwing

Mooi Azi! :love:
<<

Anoniem273

Bericht 17 Mei 2020 16:17

Re: Tuin verbouwing

Dankjewel! ?

Scandic, ik kom zelf uit Zuid-Holland maar verliefd geworden op een Drent, haha! Ik ben dus wel heel ver van m’n familie gaan wonen. Heeft ook echt wel nadelen en duurde best lang voor ik ‘hier’ gewend was. Maar sinds we in dit mooie dorpje wonen, weet ik wel dat dit de goede keuze was ?
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers