Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Je uiterlijk in coronatijd

<<

Anoniem321

Bericht 08 Mei 2020 11:16

Re: Je uiterlijk in coronatijd

Als ik thuis aan het werk ben, kleed ik me wel aan, maar wel op een lager level dan als ik naar kantoor zou gaan.
Ik zit niet in joggingbroek, maar wel in hoodie als het zo uitkomt. Mijn haar draag ik vaak in een simpele staart.
Ik maak me ook niet op als ik thuis werk.
De dag dat ik naar kantoor ga, doe ik meer moeite, al ben ik ook dan iets meer casual dan voor de coronacrisis. Dat komt omdat we nu even geen mensen op kantoor ontvangen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Mei 2020 11:49

Re: Je uiterlijk in coronatijd

Carrie schreef:
Moesje schreef:Ja dat is gewoon ordinair leedvermaak, als iedereen dik is lijk ik extra dun.

Ik ben dan wel slank en mooi, verder ben ik gewoon een heel naar mens. Je kunt niet alles hebben. ??‍♀️

Wat een heftige reactie. Ik vroeg alleen waarom je het extra leuk vond. Maar ok is goed.


Ik denk dat het tegen mij bedoeld is. Misschien vat ik het ook geheel verkeerd op, maar ik vind het altijd vreemd als mensen ergens extra van genieten als ze weten dat iemand anders het juist minder heeft.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem279

Bericht 08 Mei 2020 11:53

Re: Je uiterlijk in coronatijd

Nou dan belicht ik hem even van de andere kant: ik ben (zoals half NL) aangekomen en voel me totaal niet in een vervelende hoek geduwd door de uitspraak van Moesje. Waarom zou ik. Zo kan ik alles wel op mezelf betrekken. Nogmaals, ik snap ergens heus wel wat jullie bedoelen, maar er wordt hier de laatste tijd wel heel veel zout op alle slakken gegooid, hoor.

De uitspraak daarna vind ik wel bijzonder, maar dat even terzijde.
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mei 2020 11:56

Re: Je uiterlijk in coronatijd

Dubbel
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 08 Mei 2020 11:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mei 2020 11:57

Re: Je uiterlijk in coronatijd

Ik leg nergens zout op, ik vraag eerst wat ze bedoelt. En als ze bedoelt wat ik denk dat ze bedoelt dan vind ik dat best kinderachtig. Niet omdat het me kwetst, want still fabulous met 3 kilo extra, maar om wat Susan zegt.
<<

Anoniem279

Bericht 08 Mei 2020 11:58

Re: Je uiterlijk in coronatijd

Carrie schreef:Ik leg nergens zout op, ik vraag eerst wat ze bedoelt. En als ze bedoelt wat ik denk dat ze bedoelt dan vind ik dat best kinderachtig. Niet omdat het me kwetst, want still fabulous met 3 kilo extra, maar om wat Susan zegt.

Ja klopt, misschien had ik zelf ook wat duidelijker moeten zijn. Doel meer op de reactie van Susan. Maar ik denk dat Moesje het helemaal niet zo bedoelt. Ik zou ook extra trots zijn op mezelf als ik afviel in een tijd waarin iedereen aankomt.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 08 Mei 2020 17:48

Re: Je uiterlijk in coronatijd

Oh toen ik moesjes reactie las moest ik eigenlijk lachen en vond ik het een goeie/grappige opmerking. Half cynisch en half niet serieus.

Zo zie je maar weer jongens.
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mei 2020 18:21

Re: Je uiterlijk in coronatijd

Urban Naked schreef:Oh toen ik moesjes reactie las moest ik eigenlijk lachen en vond ik het een goeie/grappige opmerking. Half cynisch en half niet serieus.

Zo zie je maar weer jongens.

Hihi
<<

Anoniem315

Bericht 08 Mei 2020 20:57

Re: Je uiterlijk in coronatijd

Ik vind Moesjes reactie gewoon prima kunnen. En ook haar reactie naar Carrie vind ik niet fel ofzo. Gewoon een stukje sarcasme. Ik kan het wel waarderen Moesje!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Mei 2020 21:09

Re: Je uiterlijk in coronatijd

Exogenesis schreef:Ik vind Moesjes reactie gewoon prima kunnen. En ook haar reactie naar Carrie vind ik niet fel ofzo. Gewoon een stukje sarcasme. Ik kan het wel waarderen Moesje!


Hier sluit ik me bij aan.
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 08 Mei 2020 21:16

Re: Je uiterlijk in coronatijd

Ik doe alles net zoals voor Corona. Scheelt denk ik wel dat ik gewoon fulltime werk en dus nog steeds veel van huis ben.

Ik eet en drink wel teveel en sport te weinig. De weegschaal blijft wel redelijk gelijk maar ik voel me niet slank en niet mooi. Met name mijn buik is echt wel weer dikker geworden en ik heb meer love handles gekregen. Ik voel me daar niet fijn bij en juist daardoor ga ik nog meer snaaien in plaats van er beter op te letten. Heel vervelend vind ik dat.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mei 2020 21:39

Re: Je uiterlijk in coronatijd

Lady schreef:Ik doe alles net zoals voor Corona. Scheelt denk ik wel dat ik gewoon fulltime werk en dus nog steeds veel van huis ben.

Ik eet en drink wel teveel en sport te weinig. De weegschaal blijft wel redelijk gelijk maar ik voel me niet slank en niet mooi. Met name mijn buik is echt wel weer dikker geworden en ik heb meer love handles gekregen. Ik voel me daar niet fijn bij en juist daardoor ga ik nog meer snaaien in plaats van er beter op te letten. Heel vervelend vind ik dat.


Hé ja vervelend is dat! Zo’n stomme cirkel
waar je dan in zit. Komt vast wel weer! Want je bent altijd zo goed bezig.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 08 Mei 2020 21:52

Re: Je uiterlijk in coronatijd

Dank je, Carrie! ?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 09 Mei 2020 08:38

Re: Je uiterlijk in coronatijd

Qua kleren verschilt het per dag. Als ik stil zit heb ik het snel koud. Dus dan is een dikke trui sneller gepakt dan een blazer. Mijn broeken zijn allemaal eigenlijk te groot dus of ik nou een joggingbroek pak of een gewone maakt weinig uit. Ja de gewone zijn warmer.

Verder weinig anders behalve dat ik mijn haren iets minder vaak was, ik loop niet met een pakje boter op mijn hoofd rond maar het een dagje extra uitstellen gaat gewoon makkelijker omdat ik toch nergens heen hoef.

Qua gewicht ben ik stabiel. Waar ik heel blij mee ben. Mijn billen zijn wel wat ronder geworden maar merk aan bepaalde oefeningen ook dat ik echt wel goed bezig ben met trainen. Mijn armen zijn minder sterk geworden maar romp is echt heel veel beter, net als bilspieren. Dus daar ben ik echt heel blij mee.
En ik heb er ook dagen tussen zitten dat ik echt veel beweeg. Gister had ik bv enorme beweegdrang. Toen heb ik ‘s ochtend eerst een uur kracht gedaan. Ben ik ‘s middags ruim 6,5 km gaan wandelen in een tempo van 6km/h, toen mijn vriend thuis kwam nog een rustig rondje van een half uur en na het eten hebben we nog 21,5km gefietst, ok dst laatste wel op een e-Bike maar zonder Max ondersteuning. En dat voelde weer eens super. Aan het einde van de dag voelden mijn spieren lekker moe.
2015 💙
<<

Anoniem307

Bericht 10 Mei 2020 20:28

Re: Je uiterlijk in coronatijd

Ik begin de dag in pyjama. In mijn eerste pauze douche ik me en kleed ik me aan. Er komt gedurende de thuiswerkperiode geen make-up op mijn gezicht. En nadat ik klaar ben met werken gaat de pyjama weer aan. Mijn uiterlijk is niet veranderd. Net zo lelijk als anders. Maar knapt wel op door het niet gebruiken van make-up. Moeders zei gisteren dat het tijd wordt dat ik mijn haar verf. Qua uitgroei heb ik een coupe-de-corona. Niemand ziet me, dus ik heb er geen haast mee. Daarnaast kan ik veel onder werktijd doen, of tijdens mijn pauze, maar ik kan mijn haar niet tijdens een werkdag in de verf zetten. Meeste gesprekken duren drie minuten, maar je zult maar net een plakker hebben. :P
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 10 Mei 2020 21:16

Re: Je uiterlijk in coronatijd

Ik draag m’n haar normaal altijd los, nu standaard in een soort knot/staart achtige situatie want twee baby’s die continu aan m’n haar trekken. Daarnaast heb ik alleen mascara op ipv mascara en eyeliner. Met dit mooie weer draag ik gewoon m’n zomerjurkjes, maar een spijkerbroek heb ik al weken niet aan gehad. Ik draag liever leggings nu, omdat ik veel met de kinderen ren en vlieg. Maar hele dagen in joggingbroek komen eigenlijk niet voor.

Verder beweeg ik nu meer dan in normale tijden en ik eet regelmatiger en gezonder, dus ik ben niet aangekomen. Ik maak dagelijks een wandeling van minimaal 5 km en probeer minimaal twee keer per week hard te lopen (ok, dat laatste doe ik pas sinds een week of drie en ik moet het weer opbouwen, dus qua training stelt het nog niet veel voor).

Oh en ik ben ook veel bruiner dan normaal om deze tijd van het jaar. Thank god voor het mooie weer! Heb zoveel gewandeld en in de tuin gezeten/gespeeld dat ik echt al een fijn kleurtje heb.

♥♥
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers