Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Draadloze oortjes

<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 08 Mei 2020 14:43

Draadloze oortjes

Hallo,

Voor m’n vriend wil ik als verrassing draadloze oortjes bestellen, hij belt veel en dan is je handen vrij hebben ook wel fijn.

Ik heb vorig jaar air pods van hem gekregen en ik ben fan, maar hij wil geen Apple product ?

Dus.. wie heeft er tips?

Ik stond op het punt om jbl tune 220TWS te bestellen omdat bol een goede deal heeft, maar wil toch even advies!

Max €100 als het kan.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mei 2020 16:45

Re: Draadloze oortjes

Precies die oortjes heb ik getest voor de reviewclub en wil je aanraden deze vooral niet te kopen. Zodra ik maar iets van geluid maakte (bewegen, op de fiets met milde wind, handen wassen) was ik voor degene waar ik mee belde zeer slecht te verstaan. Was een grote ergernis en heb ze na het testen dan ook terug gestuurd. Tips voor andere heb ik nog niet, want ben ook nog steeds low key op zoek naar een fijn alternatief. Bel nu gewoon weer met de standaard oordopjes met draad van Apple.
<<

Anoniem277

Bericht 08 Mei 2020 20:31

Re: Draadloze oortjes

Ik heb hier in december een topic over geopend. Misschien staat daar een tip
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 08 Mei 2020 21:09

Re: Draadloze oortjes

Jammer dat hij geen Apple product wil want die Airpods met 8D geluid zijn echt fenomenaal!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 08 Mei 2020 23:44

Re: Draadloze oortjes

Anelisan schreef:Ik heb hier in december een topic over geopend. Misschien staat daar een tip


O ik heb wel gezocht maar kon niks vinden, heb je een linkje?
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem300

Bericht 09 Mei 2020 10:31

Re: Draadloze oortjes

Ik heb de Samsung galaxy buds en ben er erg tevreden over.
Je bent nu ook de buds+ enige verschil is dat hij langer mee gaat(11 ipv 7 uur geloof ik) maar die zijn 50 euro duurder
<<

Anoniem277

Bericht 09 Mei 2020 12:17

Re: Draadloze oortjes

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Mei 2020 12:45

Re: Draadloze oortjes

Wij hebben die van jbl. Mijn man een maand en ik sinds gisteren ik vind ze erg fijn zitten en goed geluid
Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jefi