Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


najaar 2013 mama's!

<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 21 Nov 2013 11:18

Re: najaar 2013 mama's!

Hoe is het met iedereen??

Hier is het sinds een uur of 5 vannacht weer aan het rommelen.
Net even lekker gedoucht om te kijken of het blijft. Dat doet het tot nu toe wel.
Nu afwachten of ze ook sterker worden... Spannend dus weer!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 21 Nov 2013 11:24

Re: najaar 2013 mama's!

Spannend Dolphinne, ik hoop voor je dat het doorzet!
R. 2013
D. 2016
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 21 Nov 2013 11:42

Re: najaar 2013 mama's!

Spannend Dolphinne!
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 21 Nov 2013 11:50

Re: najaar 2013 mama's!

Oeh, weer spannend dus dolphinne, ik ga voor je duimen dat het deze keer wel goed doorzet!

Hier heeft M vanacht 6,5 uur tussen de voedingen gelaten. De laatste voeding was om kwart voor elf, en de eerste dan weer om kwart over 5. Best lekker, alleen voor hij gisteren eindelijk in zijn bedje lag te slapen was het half 1, dus nog steeds niet heel veel uurtjes slaap voor mij, jammer genoeg.
Ik heb wel het idee dat de zantac zijn werk begint te doen! M heeft gisteren veel minder last gehad van spugen of opkomend zuur. Helaas nog niet gemerkt in zijn gedrag, dat hij ook rustiger wordt, maar dat zal wel even tijd nodig hebben.
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Anoniem315

Bericht 21 Nov 2013 12:27

Re: najaar 2013 mama's!

Gefeliciteerd Yes!! Nu maar lekker genieten van je gezin :D

Bruintje Beer, nu ben jij inderdaad :cheering: Succes met je controle en echo.

Stitch, het heeft inderdaad vast tijd nodig, maar logisch dat je je daar zelf niet helemaal prettig bij voelt. Zwaar hoor.. Maar het komt vast goed. Een dikke knuffel voor jou :hug:

Dolphinne, hopen dat het nu wél doorzet. Good luck! :thumbup:

Ik ben gisteravond naar de bioscoop geweest. Je moet toch wat om de tijd te verdrijven :wink: Dat ging prima, alleen kreeg ik het laatste uur erg last van harde buiken en krampen. Het voelt nu sinds een paar dagen alsof ik behoorlijk ongesteld moet worden. Ik hoop toch zo dat er iets gaande is.. dat de boel verweekt of zelfs al aan het ontsluiten is. Maar op dit moment is het weer rustig. Ik ga er steeds meer vanuit dat ik flink over tijd ga. De baby rekt zich 's nachts steeds behoorlijk uit, wat én maagzuur veroorzaakt én flinke steken in m'n blaasstreek. Hij of zij moet er gewoon maar gauw uit komen. Volgens mij wordt het ook al een aardige dikkerd, want de beentjes voelen echt spekkig, i.p.v. benig. Ik ben zooooo nieuwsgierig!!
<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:10

Bericht 21 Nov 2013 12:44

Re: najaar 2013 mama's!

Dolphinne: spannend!!!!
Exo: dat gevoel heb ik ook wat jij beschrijft in de schaam/blaasstreek. Net of hij eruit wil.

Controle en groeiecho weer gehad. Alles leek goed. Hij wordt een kleine 6 pond geschat. Maar eerst zien dan geloven. Lig nu wel weer aan de ctg omdat ik hem niet zoveel voelt. Maar die lijkt er mooi uit te zien.
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 21 Nov 2013 13:07

Re: najaar 2013 mama's!

Dolphinne, spannend! Hopelijk zet het nu door :)

Stitch, wat fijn dat de medicatie lijkt te helpen! Hopelijk wordt M. nu ook gauw wat rustiger. Dit klinkt in elk geval veelbelovend :)

Exo, hopelijk komt jouw baby ook snel! Ik kan me die nieuwsgierigheid nog zo goed herinneren. Ik ben ook benieuwd naar jouw baby!

Bruintje Beer: Fijn dat de controle en de groeiecho er goed uitzagen. En gelukkig de ctg nu ook. Ik ben erg benieuwd wie er nu als eerste gaat bevallen!

Wij zijn net terug van het consultatiebureau. E.Is erg goed gegroeid, ruim een kilo sinds ons vorige bezoekje van 4 weken geleden. Ze weegt nu 5250 gram en is 58,5 cm (hoe ze zelfs op de halve cm nauwkeurig kunnen meten is mij een raadsel :wink: ). Daarna kreeg ze de eerste vaccinaties. Ze heeft even laten horen dat ze goed hard kan schreeuwen! Maar na de prikjes was dat gelukkig snel weer over. Ik hoop dat ze er niet te veel last van gaat krijgen.
Na de prikjes zijn we naar het spreekuur van de draagdoekconsulente geweest. Terwijl zij uitleg gaf heeft E. lekker bij mij gedronken. Daarna heb ik eerst een keer geoefend met een pop en nu zit E. lekker bij mij in de draagdoek. Ik moet er nog wel even wat handigheid in krijgen, maar ik heb het nu zelf voor elkaar gekregen:

Afbeelding
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 21 Nov 2013 13:12

Re: najaar 2013 mama's!

Wat is ze goed gegroeid Suus! En zielig, die vaccinaties.. Gelukkig onthouden ze het niet... Ziet er heerlijk uit, die kleine lieve E. lekker dicht tegen je aan..

BB, fijn dat de controle goed was en dat hij toch wordt geschat op 6 pond. Misschien is hij zo rustig, omdat de bevalling nadert? Of is je ervaring bij je andere twee kinderen anders?
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 21 Nov 2013 15:36

Re: najaar 2013 mama's!

@ Yes, gefeliciteerd met jullie dochter. veel geluk samen.

@ Dolphinne, spannend hoor. hoop dat het nu doorzet.

@ Exo,ben benieuwd hoe groot jullie kindje straks is. Nog steeds succes gewenst met de laatste loodjes.

@ Stitch. Hier ligt M ook ingebakerd, maar kan hij heel boos om worden. Ook reflux dus. Hier heb ik dinsdag ook maagzuurremmers bij de ha gehaald, want M bleef ondanks het indikken toch last houden van maagzuur en hij kon niet meer poepen. Hopelijk werkt het snel.

@ Suus, dat ziet er fijn uit en wat is E goed gegroeid. Wij moeten 2 dec. voor de eerste prikjes.

@ all, M leek het heel goed te doen op de ingedikte voeding alleen kreeg hij echte keutels ontlasting en dat was toch ook niet de bedoeling, maar met minder indikken ging hij weer spugen. Dus ben ik dinsdag toch maar naar de huisarts gegaan en heb ik nexium gekregen. Vervolgens nog even langs het cb gegaan om te wegen en bleek dat m ook nog was afgevallen in een week tijd, dus het ging inderdaad niet goed met hem. Hij lijkt nu al echt verlichting te hebben van de nexium, want hij heeft bijna niet gespuugd en we doen de melk minder indikken. Nu alleen nog slapen leren en ik ben tevreden. Net heb ik hem best lang laten huilen, maar is hij wel in slaap gevallen, nadat hij al de hele ochtend wakker was. Nu eventjes rust. Krijg om 3 uur alweer bezoek. Verder gaat het goed alleen het kolven valt mij wel erg zwaar. M is nog veel onrustig, T wil aandacht en dan moet ik ook nog 4x rustig kunnen zitten om te kolven. Heb besloten dat als M rustiger is. Ik twee voedingen bv houdt en de andere kv. Ik hoop dan ook wat meer rust te rkijgen, maar eerst M in een ritme zien te krijgen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 21 Nov 2013 21:13

Re: najaar 2013 mama's!

Hier de hele dag al krampen/ weeën, maar opnieuw zet het nog niet door lijkt het.
Best frustrerend, maarja. Het rommelt nog steeds, dus we blijven afwachten en hopen dat het toch doorzet of dat het in elk geval voor wat meer ontsluiting zorgt. Vanmiddag rond 1 uur was dat nog hetzelfde als zondag, 2 cm.

Stitch, wat fijn dat hij beter geslapen heeft en de zantac lijkt te werken!

Exo, groot gelijk dat je nog even lekker naar de bios bent geweest! Hoe is het nu verder?

Bruintje beer, hoe was de CTG?

Suus, wat een lieve foto! Hoe is het nu na de prikjes? Heeft ze er nog last van?

Nillis, Pff het gaat nog niet erg makkelijk met jullie ventje. Hopelijk gaat het nu alleen maar beter en heeft hij ook snel een ritme. Dat lijkt me ook idd lastig. De combi van kolven en een kleine hebben rondlopen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem272

Bericht 21 Nov 2013 21:20

Re: najaar 2013 mama's!

Heel herkenbaar Dolphinne, je verhaal. Ging het bij D. allemaal sneller? Ik ben bij T. dezelfde dag dat ik de eerste weeën had meteen bevallen, maar bij I. heeft het ruim een week gerommeld.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 21 Nov 2013 21:49

Re: najaar 2013 mama's!

Ja bij D begonnen de eerste weeën om half 7 's avonds, braken om half 5 de vliezen en is hij om 9.30 geboren
Afbeelding
Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5681

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 23 Nov 2013 01:07

Re: najaar 2013 mama's!

Wat is het hier rustig....
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:10

Bericht 23 Nov 2013 09:07

Re: najaar 2013 mama's!

Dora schreef:Wat is het hier rustig....


Haha hier zit hij nog steeds in de buik!!!
Ctg was goed gelukkig. Ik moet echt bellen als ik weinig leven voelt. Maar ondanks dat ik al 2 Kids hebt ben ik toch wat onzeker daarover.
We hebben een druk weekend. 3 verjaardagen van mijn man, zwager en schoonmoeder. Dus hier mag hij nog even blijven zitten!!

Dolphinne: hoe staat het ermee?
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 23 Nov 2013 09:56

Re: najaar 2013 mama's!

BB, Exo en Dolphinne, jullie moeten je wel regelmatig blijven melden hoor, anders verdenken we jullie van bevallen :yes: :razz:

Hier gaat het goed. We hadden vannacht ons eerste nachtje met zijn tweetjes, zonder mijn man dus. Ik zag er stiekem een beetje tegenop, maar dit was echt niet nodig. Ze heeft van 23 uur tot 6 uur geslapen! Goede nacht gehad dus :) Gistermiddag en avond zijn we gezellig bij mijn ouders geweest, waar mijn zusje ook kwam eten. Ze vonden het zo fijn om lekker met Emma te knuffelen en rond te lopen. Ik voelde me bijna een ontaarde moeder, omdat ik het juist wel lekker vond om even mijn handen vrij te hebben, haha :wink: Emma was gisteren toch nog wat huileriger dan anders en spuugde ook erg veel. Misschien nog een reactie op de vaccinaties? Hopelijk voelt ze zich vandaag weer helemaal goed.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 23 Nov 2013 10:45

Re: najaar 2013 mama's!

Haha, ik meld me!
Nog steeds zonder baby. Donderdag heeft het gerommeld tot ik naar bed ging. Toen ik wakker werd was alles weer rustig en dat is het nog steeds. We wachten dus ongeduldig af!

Wel erg jammer dat als het de komende dagen gebeurd, D. zijn zusje niet meteen kan zien. Hij is pas woensdag weer hier vanaf zijn vader.... En die wil niet meewerken zodat hij meteen hierheen kan komen.

Verder geen nieuws hier!

Suus, wat fijn dat ze zo goed heeft geslapen! Ik kan me goed voorstellen dat het fijn is even je handen vrij te hebben. Hoef je j echt niet schuldig over te voelen.

Bb, fijn dat de CTG goed was. Ik merk dat ik nu ook net zo onzeker ben dan bij de eerste. Maar daar kan ik me ook lang niet alles meer van herinneren hoe de laatste weken waren.
Wij hebben eigenlijk vandaag de verjaardag van mijn broer en neefje, maar die wonen op 1,5 uur rijden en dat durven we nu toch niet aan. Jij veel plezier dit weekend!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:28

Bericht 23 Nov 2013 14:34

Re: najaar 2013 mama's!

Even een snel berichtje hier. Ik kom even L. showen. :heart:
Ik reageer later vandaag even op iedereen weer. Nu is het weer tijd voor een voeding en daarna op cadeautjesjacht.

Afbeelding
augustus 2013
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:28

Bericht 23 Nov 2013 18:44

Re: najaar 2013 mama's!

Zo daar ben ik weer. De cadeautjes zijn binnen. Het was gezellig druk in ons centrum, de sint kwam vandaag aan.

@Dolphinne, Ze houdt het wel spannend zeg. Wat jammer dat de vader van D daar niet aan mee wil werken. Laten we dan maar duimen dat het niet eerder dan woensdag wordt geboren.

@Suus, dat lijkt me ook spannend ineens een nacht alleen. De dagen zijn we wel aan gewend, maar de nachten is toch weer even anders. Al moet ik eerlijk zeggen dat het eigenlijk geen verschil zou maken. Mijn man slaapt overal doorheen en door de borstvoeding kan hij toch niet veel doen en mag hij van mij ook gewoon slapen.
En ik moet zeggen, het is inderdaad best lekker als er af en toe een familielid of vriendin even met L aan de wandel gaat. Dat ik even alleen op mezelf hoef te letten. Niet iets om je schuldig over te voelen, maar ik herken het wel.
Ze doet het goed zeg! Al lekker in de draagdoek gedragen? L had even last van de prikjes en heeft daarna veel geslapen. Dinsdag alweer voor het tweede prikje aan de beurt.

@BB, dat klinkt inderdaad als een druk weekend! Gelukkig dat alles nog goed gaat. Het eind komt nu toch wel erg in zicht!

@Nillis, fijn dat het wat beter gaat met jullie ventje. En je moet inderdaad ook een beetje aan jezelf denken. Dan is het wel net zo prettig om bv af te wisselen met fv. Alles kolven, geven n dan ook T nog lijkt mij inderdaad ook best pittig. Hopelijk vanaf nu alleen maar een stijgende lijn verder.

@Exo, het gaat hard nu zeg! Al 39 weken! ik ben heel benieuwd naar jullie kindje. Meisje/jongen en is het nu een dikkerdje of toch niet? Spannend! Vervelend dat je er 's nachts last van hebt. gelukkig kun je overdag lekker rustig aan doen.

@Stitch, fijn dat het wat beter gaat! Merk je het inmiddels wel aan zijn gedrag ook? Gaat het geven van de Zantac ook wat beter inmiddels? En de nachten worden vast beter. L. gaat ook steeds beter 's nachts. Ik heb haast elke nacht wel minstens 6 uur tussen twee voedingen in. En soms nog wat langer. Heerlijk! (nu alleen nog op tijd naar bed gaan dat ik er ook echt wat aan heb) Hij doet het verder hartstikke goed! Wat goed zo hard gegroeid!

@Aardbei en @Yes, hoe gaat het met jullie? En met jullie kindjes?

@All, hier gaat het goed. Nog vier dagen en dan zit mijn verlof er alweer op. Dan is L. alweer bijna 16 weken! Dat is echt heel snel gegaan. Gelukkig heb ik nog vakantie tot eind van het jaar. De borstvoeding gaat ook super. We zijn inmiddels aardig op elkaar afgestemd. Ook de nachten gaan steeds beter. Er zit meestal wel een stuk van 6 uur of langer tussen twee voedingen. Erg lekker. Soms ook nog wat langer.

Komende dinsdag alweer voor de tweede keer naar het CB voor prikjes. Ben benieuwd hoe het dit keer gaat. De vorige keer was het even hard huilen en daarna veel slapen. Hopelijk nu ook weer, dan heeft hij er zelf ook minste last van.

Met L. gaat het verder top! hij groeit volgens mij prima. En het is zo leuk om mama te zijn. Hij lacht heerlijk veel, kan echt schaterlachen om niets. Hij kletst al gezellig terug en begint steeds meer dingen beet te pakken en aan te pakken. Het gaat echt hard zeg, de ontwikkeling van zo'n klein ventje!

Mijn ontstoken evenwichtsorgaan loopt nog steeds te klieren. Het schijnt nog wel maanden te kunnen duren. Mensen die niet net bevallen zijn kunnen er al zo maanden last van hebben en wel bevallen mensen die ook nog borstvoeding geven en er 's nachts dus steeds uit moeten, die doen er nog langer over. Ik ga van de week ook mijn werk eens bellen, want in januari weer 28 uur werken per week, dat zie ik nog niet gebeuren. Ik merk nu na een dag veel doen en mensen zien dat ik er al meer last van heb. Laat staan als ik straks weer volop aan het werk moet (ik werk op kantoor als assistent belastingadviseur/accountant. Vaak wel stressig werk en haastklussen). Dus wellicht dat ik een deel toch nog de ziektewet in kan, want ik vrees anders dat ik na twee weken volop werken weer terug bij af ben. En bijkomend voordeel, dan kost het mijn baas ook niets, want dan loopt het via het UWV als ziekte na een bevalling/zwangerschap. Het UWV betaalt dan door. Ook in januari dan nog als het nog niet gaat. (en het kost me ook nog eens minder vakantiedagen, maar dat is minder belangrijk, wel prettig)

Vanaf nu ga ik het toch echt proberen beter bij te houden hier. Wel zo gezellig. Ik heb een andere telefoon waarop het allemaal net wat lekkerder werkt ook. Fijn weekend allemaal!
augustus 2013
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 25 Nov 2013 11:46

Re: najaar 2013 mama's!

Het blijft wel heel rustig in ons topic!

Pomodori, wat een enorm schattige foto. En wat wordt hij alweer groot!!
Fijn dat het zo goed gaat met L. Wel slim denk ik om nog even in de ziektewet te blijven als je nog zoveel last hebt van je evenwicht. Lijkt me erg lastig! Succes ermee in elk geval!

All: Vanochtend weer naar de vk geweest. Alles goed. Bloeddruk was iets hoger, maar dat hoort er aan het eind bij. Ze ligt wel eindelijk vast in het bekken, dus daar zijn alle voorweeen wel goed voor geweest. De vk kon nu een hele hand tussen het kontje en mijn ribben leggen. Klopt ook wel dat ik bijna geen last van maagzuur meer heb.
Ik heb ook nog gevraagd wanneer ze evt. willen strippen en dat zou volgende week bij de volgende afspraak kunnen als ik wil. Als ik perse wilde kon het vandaag ook wel, maar dat raadde ze niet aan.
De andere vk (die donderdag thuis was geweest) en de assistente hadden niet verwacht mij vandaag nog te zien, maar helaas nog wel dus....

Ik merk wel dat ik er steeds meer klaar mee ben. Heb regelmatig jankbuien. Ook al ben ik nog niet eens overtijd.

Straks maar eens boodschappen doen. Nog even wachten tot het loon binnen is. Dat komt ergens vandaag als het goed is.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 25 Nov 2013 13:15

Re: najaar 2013 mama's!

Dolphinne, het wordt je niet gemakkelijk gemaakt zo, met al die valse hoop :nopompom: Gelukkig 'doet' het wel iets. Hopelijk kun je je daar een beetje aan vasthouden. En jankbuien... herkenbaar :( Ik ben gewoonlijk absoluut geen huilerd, maar momenteel is elk klein tegenslagje me al snel te veel.

Pomodori, wat een prachtig mannetje. Dat lekkere koppie en die handjes in de zakken. Haha! Geweldig!
Wat vervelend dat je ontsteking nog steeds niet over is. Wat zuur zeg!

Suus, wat fijn dat E. zo heerlijk lang slaapt! Sowieso lees ik van jou steeds positieve berichten. Heerlijk zeg!

Hier is het rustig. De nachten zijn echt vreselijk, ik slaap nog steeds in 'blokjes' van amper 2 uren. Ondanks dat, voel ik me overdag toch nog fit. Hoe dat kan, is me echt een raadsel! De baby heeft een stuk minder bewegingsruimte, maar maakt nog veel herrie daarbinnen: hij/zij zet zich regelmatig af tegen de zijkanten van de baarmoeder en wroet behoorlijk in m'n bekken rond. Dat doet soms echt pijn! Woensdag weer controle bij de vk. Hopelijk de laatste keer, al zegt m'n voorgevoel dat het tot minstens 10 december blijft zitten.

Oh ja, m'n wens is uitgekomen: het wordt nu sowieso een boogschutter, net als zijn/haar moeder :thumbup:
<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:10

Bericht 25 Nov 2013 13:30

Re: najaar 2013 mama's!

Dolphinne: kan mij de jankbuien voorstellen met die voorweeen!! Hopelijk komt ze gauw!!!
Exo: balen dat het slapen nog steeds minder is. Hier gaat het slapem ook minder.

Hier ook nog geen baby.
Vanmorgen wel weer controle van vruchtwater en navelstreng gehad. Vruchtwater leek minder te worden. Bloeddruk was ook wat verhoogd maar wel nog acceptabel. Donderdag weer terug voor controle.
Hier zijn nu alle bekende die zwanger waren bevallen. Ze zijn alle niet overtijd gegaan. Zul je zien dat ik wel overtijd ga!
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 25 Nov 2013 16:22

Re: najaar 2013 mama's!

@ Exo, wat balen dat je nog steeds zo slecht slaapt. Hopelijk is het geen teken dat straks jullie kleintje ook niet slaapt :razz: . De weken schieten voor jou mooi op.

@ Dolphinne, wat balen dat het nog steeds niet doorzet en dat emotionele ken ik ook heel erg op het einde. Ik was ook zo moe in mijn lichaam. Succes nog.

@ BB, jij ook succes met de laatste loodjes. Wel heel goed van je dat je toch zover in je zwangerschap bent gekomen met al je klachten. :hug:

@ Pomodori, wat een knapperd en de tijd is zeker snel gegaan. Ik moet nog niet aan werken denken. lijkt mij heel verstandig om eerst wat minder te werken. Succes straks weer.

@ all, hier lijkt het langzaam beter te gaan met M, maar wil nog niet te vroeg juichen. Hij heeft nu twee avonden op rij netjes in de box geslapen zonder de hele tijd onrustig te zijn en ook vandaag heeft hij eigenlijk alleen nog maar geslapen en zich netjes op tijd gemeld voor een voeding. Ben heel benieuwd wat hij blijft doen. Morgen heb nacontrole bij de vk en daarna controle bij het cb i.v.m het afvallen vorige week en woensdag dan weer met M naar de osteopaat. Hopelijk kan die het laatste stukje onrust en de darmpjes en spugen nog verminderen, zodat M ook overdag gaat slapen en dan ben ik helemaal tevreden. Gisteren hebben de kids het ikeakeukentje van opa en oma gekregen, zodat ze daar straks samen fijn in kunnen spelen. Dan is T ook wel weer genoeg verwend. Afgelopen zaterdag nog sinterklaas gehad bij vriend op het werk, was ook leuk en M hield dat heel goed vol.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 25 Nov 2013 16:24

Re: najaar 2013 mama's!

Oja nog een vraagje voor degene al met baby. Liggen jullie kids 's avonds in de box te slapen tot laatste fles of in bed?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:28

Bericht 25 Nov 2013 17:24

Re: najaar 2013 mama's!

L ligt bij ons altijd in zijn bedje te slapen. In de eerste twee weken sliep hij ook wel in de box, maar aldus het cb was de box om te spelen en zijn bed/wieg om te slapen. Dat zijn we toen ook maar gaan doen.
augustus 2013
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 25 Nov 2013 18:29

Re: najaar 2013 mama's!

@ Nillis: Hopelijk blijft M. het zo goed doen! E. ligt hier voor de laatste voeding in haar wiegje te slapen, maar meestal is ze dan vrij onrustig, dus die staat dan bij ons in de woonkamer, zodat we haar heen en weer kunnen wiegen (wij hebben alles gelijkvloers en de wieg heeft wielen).

@ BB: Fijn dat de controle nog goed was, maar hopelijk meldt de kleine zich snel!

@ Exo: Vervelend dat je zo slecht slaapt. Ik slaap beter met baby :wink: Leuk dat je een boogschuttertje krijgt, zijn leuke mensen :razz: Hopelijk komt de baby niet op je verjaardag, maar gewoon lekker deze week al!

@ Dolphinne: Sterkte nog met de laatste loodjes. Ik hoop dat jouw baby ook snel komt!

@ All: Wij hebben een gezellig weekend achter de rug. Zaterdag zijn Emma en ik naar Appelscha gereden om mijn man op te halen, hij was daar met vrienden en E. werd weer uitgebreid bewonderd :) 's Middags kwamen er vrienden op bezoek, erg gezellig en ze hebben heerlijk voor ons gekookt. 's Avonds ben ik alleen weg geweest, naar de verjaardag van een vriendin. Ik dacht eventjes te gaan, maar was uiteindelijk pas na half 1 thuis :wink: Daarna nog kolven, want E. had een flesje gehad, dus uiteindelijk lag ik pas na half 2 in bed. Blijkbaar slaapt ze minder goed op een flesje, want om half 4 wilde ze alweer drinken. Ook waren we redelijk op tijd weer wakker, dus ik was erg moe gisteren! Gistermiddag zijn we op kraamvisite geweest. Het zoontje van mijn vriendin is 5 weken jonger en het verschil is erg groot! Grappig om te zien. Vannacht hadden we weer een erg goede nacht, dus ik ben weer helemaal uitgerust :)
Vanmiddag ben ik even met E. wezen wandelen in de draagdoek. Het was voor het eerst dat ik helemaal alleen geknoopt had, dus ik ben wel trots op mezelf :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers