Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 21 Apr 2020 21:12

Re: Temptation Island.

Raven schreef:Van de zomer is het hier verteld. Maar was een paar maanden daarvoor overleden in haar slaap. Verder weet ik het niet precies.
Heel verdrietig.


Ik was eerlijk gezegd al aan het zoeken maar begrijp dat het bericht met het nieuws verwijderd is, wat ik helemaal begrijp.
Heel verdrietig idd!
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 21 Apr 2020 23:08

Re: Temptation Island.

Bliss schreef:Hallo! Kijken er nog mensen naar Temptation?! Man man man wat een seizoen is het alweer. Arda is gewoon Tim 2.0 geloof ik. En die Zach dan! Ik vind er wat van! Wie nog meer?
Ja ik kijk ook! Overigens denk ik wel dat wij achterlopen. Ik kijk het hier op tv en afgelopen vrijdag was hier de aflevering waarin Arda seks had met Eline.

Die Zack vind ik echt een vreselijk type. Respectloos naar zijn vriendin en zelf denkt hij dat hij God is. Brr nee, echt niet mijn ding.
2012 & 2016
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 22 Apr 2020 06:27

Re: Temptation Island.

Wij zitten een aflevering daarna. Het kampvuur.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem280

Bericht 22 Apr 2020 06:51

Re: Temptation Island.

Ga vanavond de aflevering voor volgende week zien.
Kijk via videoland, loop dus weekje voor.
Vind Zach ook vreselijk, van: "kijk, ik ben de man!
Nou ik vind jou lelijk en een makkelijke prooi.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Apr 2020 20:52

Re: Temptation Island.

Och, die Karim! Ik heb met hem te doen, vind dat echt wel een lieve jongen eigenlijk. Denk dat Temptation een eye-opener voor hem is en dat Roshina te wantrouwend is voor hem.
En Arda, tja. Zoals ik al zei: de nieuwe Tim. ?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem280

Bericht 22 Apr 2020 21:24

Re: Temptation Island.

Bliss, dat werd net ook in temptation talk gezegd.
Timtation vs Ardation.

Spoiler: weergeven
Karim zegt volgende week, dat het misschien verstandig is om toch alleen verder te gaan. Zit er ook wel doorheen, vertrouwen in Roshina is weg, doordat zij iets over Karim heeft verteld, toen nog tegen Melissa. Karim sloopt de balustrade en is in tranen. Ook is hij wat pissig op Zach
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 23 Apr 2020 06:27

Re: Temptation Island.

Het is ook wat die verleider zei dat Roshina eerst aan zichzelf moet werken voordat ze een relatie aangaat. Daar heeft hij ook gelijk in.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Apr 2020 14:27

Re: Temptation Island.

Heb net de aflevering gezien die volgende week op tv komt. Zal even wat in een spoiler zetten:

Spoiler: weergeven
Oooh wat heb ik me kapot geërgerd aan die Zach! Echt niet normaal wat hij doet. Vreselijk ook met dat 'kk' typen steeds. En voor de camera de brave hendrik blijven spelen. Walgelijk ventje, bah.

Arda is ook erg hoor. Wordt het met Eline niks, dan gaat hij weer naar Amber. Ik heb een roddel gelezen dat hij in België toch iets met Amber zou hebben gekregen.

Sam & Angela vind ik wel een leuk stel eigenlijk. Vind hem leuker dan Christian eerlijk gezegd.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 29 Apr 2020 20:34

Re: Temptation Island.

Reactie op Bliss


Spoiler: weergeven
Ja denk ook dat Arda een relatie met Amber heeft want ze posten instagramfoto’s vanuit dezelfde woonkamer (maar staan niet samen op de foto) dus ze zijn in hetzelfde huis.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 29 Apr 2020 21:03

Re: Temptation Island.

Oh wat vind ik dit toch een geweldig programma!!
Die Arda toch. Hoe kun je toch denken dat dit stand kan houden? Ik ben wel benieuwd hoe dit in het programma zelf gaat lopen (wat bliss en Carrie zeggen heb ik idd ook gehoord)

Wat is karim een lekkertje! Ik vind hem en roshina helemaal niet bij elkaar passen

Maar dat vind ik eigenlijk ook niet van Christian en Angela. Angela is zo vrolijk, spontaan. En Christian kan ik niet goed inschatten. En waarom zou hij nu een slecht gevoel hebben, en bij de andere verleider niet?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers