Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau bezorgen buitenland

<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 22 Apr 2020 09:42

Cadeau bezorgen buitenland

Misschien heeft een van jullie een goede tip, met googlen kom ik nog niks tegen. Binnenkort is mijn neefje in Zweden jarig. Ik wil hem graag een cadeautje opsturen, maar wil aan verzendkosten niet ál teveel geld kwijt zijn.
Ik kan natuurlijk in Nederland iets kopen en dat met pakketpost versturen, maar dan zijn de verzendkosten al snel 10-15 euro. Eigenlijk wil ik liever iets in Zweden bestellen of iets dat voor een redelijk bedrag ook in het buitenland bezorgd kan worden. Bij bol.com komt er dan €20 bij en dat vind ik zeker teveel.

Weten jullie een webshop, mag internationaal of Zweeds zijn, waar je speelgoed kunt bestellen en die voor onder de €10 thuisbezorgen in Zweden? Ik kan een klein beetje Zweeds, dus het is niet erg als de website niet in het Engels beschikbaar is.

Ik hoop dat iemand hier de gouden tip heeft ?
<<

Anoniem309

Bericht 22 Apr 2020 10:09

Re: Cadeau bezorgen buitenland

Wellicht Amazon? Maar wat ik je wel wil meegeven is om zo’n pakketje naar het buitenland het telefoonnummer van zijn ouders erop te schrijven. Ik weet niet of ze achteraf wonen, maar niet iedere postbezorger weet makkelijk het adres te vinden. Ik woon weliswaar we niet in zweden, maar door dit te doen weet ik in ieder geval zeker dat het pakket aankomt. Ik wordt namelijk altijd gebeld door de postbezorger met de vraag waar het is.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Apr 2020 11:27

Re: Cadeau bezorgen buitenland

Amazon idd of een Zweedse grote speelgoedwinkel. Voor m'n neefje in Canada bestel ik meestal bij Amazon of ToysRUs.
Al is hij inmiddels al bijna te oud voor speelgoed haha.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 22 Apr 2020 11:50

Re: Cadeau bezorgen buitenland

Je kunt www.lekmer.se proberen. De verzendkosten zijn 49 SEK en je kunt met een Nederlandse Visa of Mastercard betalen. Of www.cdon.se, dat is ook een bekende webshop.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 22 Apr 2020 14:24

Re: Cadeau bezorgen buitenland

Ah, bedankt! Die laatste site lijkt wel wat te hebben en de verzendkosten zijn ook netjes. Bedankt voor het meedenken allemaal!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers