Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Thuisstudie

<<

Anoniem290

Bericht 21 Aug 2019 13:03

Thuisstudie

Wie heeft er wel eens een thuisstudie gedaan? Ik overweeg er een te gaan doen via Civas. In eerste instantie gewoon om iets voor mezelf te doen. Iets wat ik echt interessant vind en om te investeren in persoonlijke ontwikkeling. Wellicht dat ik er dan later ooit iets mee wil op professioneel gebied. Er zijn alleen zo veel aanbieders, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik hoorde van iemand dat zij goede ervaringen heft met NHA, maar de beoordelingen die ik over deze aanbieder vind zijn juist weer niet heel positief.

Voor wie een thuisstudie heeft gedaan: bij welke aanbieder was het (evt welke opleiding) en hoe beviel het?
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 21 Aug 2019 19:52

Re: Thuisstudie

NHA zou ik ook niet zo snel doen, zijn de verhalen inderdaad niet zo goed over.
Verder weet ik niet of je bijv. echt een mbo of bachelor wil doen. Want dan is het wel belangrijk om te kijken naar keurmerken en opleidingsaccreditaties. Verder zelf nooit een gedaan.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 21 Aug 2019 20:56

Re: Thuisstudie

Ik heb ooit via Civas (puur voor mijn eigen ontwikkeling) een studie gedaan over orthomoleculaire geneesmiddelen en homeopathie. Ik ben apothekersassistente dus dat sloot mooi aan. Ik vond het erg prettig. Manier van info ontvangen en contact. Ik ben nu op vakantie dus kan er later wel op terugkomen.
2016
<<

Anoniem290

Bericht 22 Aug 2019 18:35

Re: Thuisstudie

Bedankt voor jullie antwoord!
Ik denk dat ik voor Civas ga. Ik heb het eerste hoofdstuk gelezen (downloadbaar op de site) en dat sloot wel aan bij wat ik al heb geleerd bij het onderdeel voedingsleer van mijn fitnessopleiding.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 31 Aug 2019 21:13

Re: Thuisstudie

Ik heb het wel eens gedaan via Laudius. Maar ik vind klassikaal gewoon fijner en kan me er gewoon ook minder makkelijk toe zetten met zoveel vrijheid op de één of andere manier.
<<

Anoniem290

Bericht 21 Apr 2020 12:26

Re: Thuisstudie

Ik up deze even. Momenteel zit ik thuis (door Corona, maar ook omdat ik per 1 mei werkloos ben), dus eigenlijk wel een goed moment om nu een cursus te gaan doen. Klassikaal gaat even niet, dus dan wordt het een thuisstudie. Zijn er misschien nog meer mensen met ervaring? (mag ook een andere richting zijn, maar dan weet ik misschien bij welke aanbieders ik kan kijken).
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 21 Apr 2020 13:03

Re: Thuisstudie

Veel klassikale aanbieders gaan op dit moment ook virtual classrooms aanbieden. Misschien ook goed om naar te kijken als je wel graag klassikaal zou willen.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers