Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz nieuws en foto's!

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 20 Apr 2020 13:54

Re: Showbizz nieuws en foto's!

sarah1985 schreef:
Urban Naked schreef:Wat naar van die foto’s. Echt niet ok.



Heb ze ook meteen gewist. Ze staan trouwens ook online in nieuwsberichten


Je krijgt daar tegenwoordig zelfs boetes voor. Echt niet ok idd.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 20 Apr 2020 15:00

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Zora schreef:
sarah1985 schreef:

Heb ze ook meteen gewist. Ze staan trouwens ook online in nieuwsberichten


Je krijgt daar tegenwoordig zelfs boetes voor. Echt niet ok idd.

Maar dit zijn toch gewoon persfoto's, die nu op alle nieuwssites e.d. staan? Dan is het volgens mij niet verboden. Ik heb ze ook vanmorgen online zien staan in het artikel. Neemt niet weg dat ik ze ook niet via de app zou willen ontvangen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 20 Apr 2020 15:13

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik had de indruk van Sarah’s post dat het eigen foto’s waren.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Apr 2020 16:10

Re: Showbizz nieuws en foto's!

het waren foto's uit nieuwsberichten en van een omstander die zij van iemand had gekregen en doorstuurde
Afbeelding
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 20 Apr 2020 17:48

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ah ja dat van omstanders is verboden ja. Ik snap ook nooit dat mensen dat überhaupt in hun hoofd halen om te maken. Zeker als er mensen herkenbaar opstaan. Maar vind ik hetzelfde als blijven staan kijken als mensen bijv. Gereanimeerd worden op straat. Ik voel me dan zo opgelaten dat ik wegloop.
<<

Venster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 153

Geregistreerd: 24 Mrt 2020 15:20

Bericht 20 Apr 2020 18:14

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik kom op social media behoorlijk walgelijke reacties tegen onder dit bericht, echt niet normaal. Ik hoop dat ze er weer bovenop komt.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1064

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 21 Apr 2020 14:35

Re: Showbizz nieuws en foto's!

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... ensgevaar/

Ik schrok wel gisteren van het bericht. Ken het kruispunt daar heel goed en ik verwacht dat ze daar knetterhard de bocht zijn doorgegaan.
De berichten die sommige inderdaad onder het nieuws zette verbaasde mij ook enorm. Je mag iemand niet leuk vinden, maar je gunt toch niemand zo'n ongeluk.

Gelukkig lijkt ze nu buiten levensgevaar. Gelukkig ook voor haar twee kindjes.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 21 Apr 2020 18:29

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Vanmorgen nog bijna in levensgevaar, en inmiddels is ze al thuis.
Gelukkig maar, ze is niet met het geluk geboren lijkt wel.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 21 Apr 2020 18:51

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Popcorn schreef:Vanmorgen nog bijna in levensgevaar, en inmiddels is ze al thuis.
Gelukkig maar, ze is niet met het geluk geboren lijkt wel.

In het artikel staat dat de twee mannen thuis zijn, maar dat samantha nog in het ziekenhuis ligt.
#teammaple🍁
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Apr 2020 18:53

Re: Showbizz nieuws en foto's!

ze heeft alweer contact met shownieuws gehad. Snap niet dat ze dat elke keer weer opzoekt als ze er niks meer mee te maken wil hebben




Samantha de Jong heeft verteld hoe het nu met haar gaat na het ongeluk waarbij zij zondagavond zwaargewond raakte. De voormalig realityster belde dinsdagmiddag zelf de redactie van Shownieuws op om te vertellen dat het goed met haar gaat…

“Het gaat naar omstandigheden goed met me,” zegt Samantha, ook wel bekend als Barbie, tegen Shownieuws. Eerder werd bekend dat Samantha een zwaar auto-ongeluk heeft gehad en dat haar toestand zorgwekkend was. Gelukkig lijkt ze er dus weer bovenop te komen. “Ik heb een zware hersenschudding, een gebroken rib en ook heb ik meerdere rug- en nekwervels gekneusd.”

“Van het ongeluk kan ik mij nauwelijks iets herinneren,” vervolgt ze. “Ik herinner mij de klap tegen de muur en dat ik door de auto heen vloog met mijn hoofd tegen de ruit. Daarna werd ik de volgende dag pas wakker in het ziekenhuis.”
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 21 Apr 2020 18:56

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Urban Naked schreef:
Popcorn schreef:Vanmorgen nog bijna in levensgevaar, en inmiddels is ze al thuis.
Gelukkig maar, ze is niet met het geluk geboren lijkt wel.

In het artikel staat dat de twee mannen thuis zijn, maar dat samantha nog in het ziekenhuis ligt.



Ze heeft aan shownieuws laten weten weer thuis bij haar ouders te zijn.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1430

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 28 Apr 2020 18:51

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Inmiddels heeft ze ook wat foto's gedeeld.

En ze is 7 weken zwanger ...
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 29 Apr 2020 10:19

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Zo dat ziet er wel naar uit zeg..
<<

Anoniem277

Bericht 04 Mei 2020 20:15

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik heb de koning nu een paar keer op tv gezien maar ik vind hem heel stijf en somber overkomen. Natuurlijk begrijpelijk in deze situatie maar ik vind het meer dan normaal. Hebben jullie dat ook? Hij was eerst veel losser heb ik het idee.
<<

Anoniem284

Bericht 04 Mei 2020 20:31

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik vond hem net juist best wel losjes overkomen. Z’n eerste zin was ook bijna een vrolijke toon vond ik, ondanks de setting.
<<

Anoniem277

Bericht 04 Mei 2020 20:35

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Het was vooral de manier waarop hij liep, zijn armen zo stijf gehouden. Valt mij de laatste paar keren op. Misschien zal het zijn dat hij ouder wordt, ik weet het niet. Een gevoel wat ik erbij kreeg.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Mei 2020 20:40

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Gympie schreef:Ik vond hem net juist best wel losjes overkomen. Z’n eerste zin was ook bijna een vrolijke toon vond ik, ondanks de setting.


Ja die eerste zin viel me ook op. Ik vond hem erg goed zojuist!
❤ 7 juni 2018
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 04 Mei 2020 20:52

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Nou ja ik vind dit nou ook niet bepaald het moment om huppelend over de dam te gaan. Volgens mij hebben ze een redelijk strak protocol en hoort een sombere houding hierbij. En als hij spreekt vind ik somber niet overheersen, maar passend bij de situatie.
<<

Anoniem279

Bericht 04 Mei 2020 20:52

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Anelisan schreef:Het was vooral de manier waarop hij liep, zijn armen zo stijf gehouden. Valt mij de laatste paar keren op. Misschien zal het zijn dat hij ouder wordt, ik weet het niet. Een gevoel wat ik erbij kreeg.

Dit viel mij ook op, maar ik denk dat dat vooral de setting was. In zijn speech vond ik hem wel redelijk losjes, ik vind het fijn dat hij mij in z’n toespraken vaak wel kan boeien. Dat had ik bij Bea niet zo vaak.
<<

Anoniem277

Bericht 04 Mei 2020 21:05

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Zijn woorden pakken mij ook beter dan Beatrix maar misschien heeft dat ook met mijn leeftijd te maken ;)
Ik heb het ook niet alleen over nu, valt mij al langer op. Minder spontaan en losjes dan een paar jaar geleden.
<<

Anoniem279

Bericht 04 Mei 2020 21:09

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Oh dat valt mij niet op, eigenlijk.
<<

Anoniem316

Bericht 04 Mei 2020 21:37

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Komt ook een beetje door zijn afhangende schouders. Dan lijkt het al gauw wat somber. Mark Rutte had namelijk dezelfde houding en daar viel dat niet zo op.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 08 Mei 2020 12:32

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Een collega noemde het mortuarium-armen haha. Ik vond z'n toespraak erg mooi.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Jun 2020 07:43

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik las net dat Marc de Hond op 42-jarige leeftijd is overleden aan de gevolgen van kanker. Zo triest!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem324

Bericht 04 Jun 2020 07:56

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik las het ook net Bliss. Ik schrik er echt van. Zo jong nog, echt verdrietig..
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers