Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sandalen voor heel smalle voetjes

<<

Anoniem272

Bericht 11 Apr 2020 22:10

Re: Sandalen voor heel smalle voetjes

Wat ben je goed geslaagd Bliss!

Als ik de foto's zo zie, zijn de voeten van jouw dochtertje wel smal, maar niet extréém smal hoor.

Toevallig mijn dochters voeten (in Teva's) vanmiddag nog op de foto gezet. Foto wel even wat opgekuist met een bloem, want ze zat er niet erg damesachtig bij, hahaha.

Afbeelding

Ik vind altijd dat ze van die langgerekte voeten heeft, of zo. Ze heeft ook al maat 34. Hopelijk groeien ze ook nog wat in de breedte!
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 11 Apr 2020 23:27

Re: Sandalen voor heel smalle voetjes

Tip voor de tevas liefhebbers. De hurricane 3 tevas zijn met smalle voetjes dan ook nog een beetje minder lomp en subtieler ogend. Deze zijn dat, je hebt ze in verschillende kleuren maar elke keer met zon mooi smal voetbed. Ik heb ze voor mijn kinderen ook steeds weer.

https://www.onlybrands.nl/teva-toddler- ... 4MQAvD_BwE

Bij onze schoenenwinkel zeggen ze overigens dat bunnies en shoesme niet smal vallen hoor. Althans niet smal genoeg voor mijn oudste dochter.
Ik kocht eerst vaak van het merk twins (&trackstyle), maar nadat ik paar x zo ontzettend baalde van 120 euro uitgeven voor in mijn ogen super lelijke schoenen (mn dochter vond ze wel mooi, maar toch) ben ik sinds vorig jaar meer enthousiast over giga schoenen!
Op sommige sites kun je ook breedte maten invoeren, dan moet je maat 2 of 2,5 kiezen voor smalle voetjes.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 11 Apr 2020 23:36

Re: Sandalen voor heel smalle voetjes

Jou dochter heeft idd erg smalle voeten filoria. Heb jij dat ook?
De foto doet me aan mezelf denken, ik heb zelf maat 42, soms 43 en dan zo smalle, langgerekte voet ook.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Apr 2020 00:12

Re: Sandalen voor heel smalle voetjes

Ah Filoria, ik zie inderdaad dat jouw dochter hele lange voeten heeft. Lange tenen ook! M'n dochter heeft ook lange tenen, viel me bij de geboorte al meteen op. Ze heeft nu nog wel een hoge wreef en de voet moet zich natuurlijk nog vormen, dus ben benieuwd wat het wordt. M'n vriend heeft brede en vrij platte voeten en ik heb juist ontzettende holvoeten met een heel hoge wreef. Dus we gaan het meemaken haha. In elk geval blij dat ik nu iets gevonden heb!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem272

Bericht 12 Apr 2020 05:31

Re: Sandalen voor heel smalle voetjes

Pure* schreef:Jou dochter heeft idd erg smalle voeten filoria. Heb jij dat ook?
De foto doet me aan mezelf denken, ik heb zelf maat 42, soms 43 en dan zo smalle, langgerekte voet ook.
Het is hier ook een familieding ja! Mijn moeder heeft ook schoenmaat 43. Onhandig is dat hè. Ik heb zelf maat 41/42. Ik vind mijn schoenmaat niet bij mijn lengte passen. Skinny jeans zien er zo raar uit bij mij, met die lange voeten eronder. Herken je dat?
Mijn man heeft schoenmaat 48 en ook smalle voeten, zoon heeft nu maat 40.

Bliss, afwachten maar ja! Wat zijn die voeten ook een rare dingen eigenlijk hè, haha
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 12 Apr 2020 10:06

Re: Sandalen voor heel smalle voetjes

Filoria schreef:
Pure* schreef:Jou dochter heeft idd erg smalle voeten filoria. Heb jij dat ook?
De foto doet me aan mezelf denken, ik heb zelf maat 42, soms 43 en dan zo smalle, langgerekte voet ook.
Het is hier ook een familieding ja! Mijn moeder heeft ook schoenmaat 43. Onhandig is dat hè. Ik heb zelf maat 41/42. Ik vind mijn schoenmaat niet bij mijn lengte passen. Skinny jeans zien er zo raar uit bij mij, met die lange voeten eronder. Herken je dat?
Mijn man heeft schoenmaat 48 en ook smalle voeten, zoon heeft nu maat 40.

Bliss, afwachten maar ja! Wat zijn die voeten ook een rare dingen eigenlijk hè, haha


Haha heel herkenbaar. Ik heb echt formaat titanic, maar met sommige schoenen lijkt het mee te vallen onder bijv een skinny. Dus daar let ik wel heel erg op.
Vroeger kon ik nooit (vrouwelijke) schoenen vinden, als ik in de winkel kwam en maat 42 was al beschikbaar (meeste liep tot 41 toen) dan was die sowieso uitverkocht. Gelukkig met het online winkelen is dat veel makkelijker nu, en veel maten lopen nu tot 42 bij vrouwen.
Eigenlijk zou ik steunzolen moeten dragen, maar daarmee pas ik al helemaal niet in maat 42, en als ik een 43 vinden kan dan is dat weer veel te breed.

Las dat iemand van jullie schreef over lange tenen en dat dat al bij de geboorte opviel! Dat was hier ook de eerste opmerking die ik maakte: ze heeft mijn voeten en tenen!
Wat overigens, ondanks de onhandigheid die ik zelf ervaar, toch mijn grote wens was. Mijn man heeft namelijk hobbit voeten hahaha.
Juli 2015
Maart 2017
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder