Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afscheid werk

<<

Anoniem290

Bericht 09 Apr 2020 13:41

Afscheid werk

Morgenmiddag ben ik voor het laatst een paar uur op kantoor. Mijn collega's zijn er niet, die werken allemaal thuis. Alleen 1 collega die ook morgen haar laatste dag heeft, is er ook. Nou wilde ik misschien toch iets achterlaten voor mijn collega's wanneer ze weer terug komen. Wat is dan leuk? Een leuke pot vol drop/snoep neerzetten met een kaartje erbij? Of later als alles weer wat normaler is iets laten bezorgen?
We hebben een slechte start gemaakt en er niet echt een leuke tijd gehad (daarom ga ik ook weg en mijn collega ook), maar ik besef me wel dat het voor mijn collega's ook overmacht was en ik wil ze dan evengoed bedanken voor het vertrouwen in mij en ze succes wensen de komende tijd.
<<

Anoniem332

Bericht 09 Apr 2020 15:02

Re: Afscheid werk

Als je het niet naar je zin had en het niet kon vinden met collega’s, zou ik het bij een kaartje laten.

Met iets in de trant van, bedankt voor de
Samenwerking en succes. Geen pot snoep of er nog een keer voor terug komen.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 09 Apr 2020 15:28

Re: Afscheid werk

Volgens mij had ze meer moeite met de soort cultuur die was opgelegd door de leiding van het bedrijf meen ik mij te herinneren en daar staan collega's buiten lijkt mij.

Als je wel goed kon opschieten met je (directe) collega's zou je best een pot snoep kunnen achterlaten.

Persoonlijk heb ik nog nooit iets achtergelaten (zeker niet als ik vertrok en het was niet uit mijn vrije wil).

Laatste keer wilden ze eigenlijk met zijn alle dan een momentje inlassen, gebak eten en cadeaubonnen etc. geven. Ik heb gezegd dat ik absoluut niet er een taartmomentje met iedereen erbij (ook al kon ik erg goed met iedereen opschieten) wilde, want ik heb een hekel om in de belangstelling te staan. Ik heb iedereen een mail gestuurd en dat ze maar even op eigen gelegenheid bij mij op de kamer konden komen. Was veel prettiger voor mij vond ik. Uiteindelijk heb ik wel het afscheidscadeau (een hoop diner en cadeaubonnen, ook van personeel) ontvangen.

Ik zou het gewoon zo doen waarbij jij je het beste voelt. Een net afscheidsmailtje sturen naar al je collega's en ze bedanken voor de samenwerking, ze fijne paasdagen en toekomst wensen zou ik sowieso doen!
<<

Anoniem332

Bericht 10 Apr 2020 09:15

Re: Afscheid werk

Oja dat laatste is ook wel een goed idee Fred. Of zit je nog in een werk-app-groep? Daar kan je ook iedereen succes wensen en er direct uit stappen.
Ik heb ook nooit echt een afscheid moment op werk gehad als ik weg ging. Waren ook meer ‘bij banen’ 0 uren contract.

Maar ik zou iig niet met de noorderzon vertrekken.
<<

Anoniem301

Bericht 10 Apr 2020 09:22

Re: Afscheid werk

Ik zou er niet teveel energie in steken maar wel de eer aan jezelf houden. Een mailtje lijkt me volstaan, zou niet later als alles voorbij is nog wat doen.
<<

Anoniem290

Bericht 10 Apr 2020 09:38

Re: Afscheid werk

Ik vind mijn collega’s gewoon hartstikke aardig, de werkzaamheden zijn niet zoals verwacht en de mentaliteit past ook niet bij me, zoals Fred al zei.
Ik vind inderdaad met de noorderzon vertrekken niet fijn. Ik denk dat ik zo toch even een pot snoep haal en een kaartje erbij doe. zodra mijn collega’s dan weer op kantoor komen, zien ze dat. En dan stuur ik nog iets in de groepsapp en dan verlaat ik de app daarna. Goed idee.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers