Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschapsmasker

<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 07 Apr 2020 07:39

Re: Zwangerschapsmasker

Zora schreef:Haha jaaa die lipliner Teun. Ik ook!


Haha ik ook! Maar die komt niet van de hormonen, die had ik al voor mn zwangerschap.
De sproet in mn lip komt wel van de zwangerschap.
30-04-2017
<<

Anoniem309

Bericht 09 Apr 2020 12:22

Re: Zwangerschapsmasker

Ik woon natuurlijk ook in een land met heel veel zon, maar ik heb er gelukkig geen last van gehad. Hoewel ik de afgelopen zomer wel goed heb uitgekeken. Altijd gezicht ingesmeerd en ik heb het buiten zijn ook echt zo veel mogelijk gemeden. Nu kon ik sowieso tijdens de zwangerschap slecht tegen de warmte en vond ik het juist heel fijn om in het koele huis te blijven, dus dat scheelde ook wel.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers