Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Eten & Drinken

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Apr 2020 09:06

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Nee maar met een bundel hoef je maar 50 euro aan boodschappen te hebben!
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Apr 2020 09:10

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

JaneDoe schreef:Hmmm misschien dus juist eerder ‘s ochtends vroeg proberen dan meteen na middernacht.

Bliss, zo’n bezorgbundel hebben we niet, omdat we altijd ophalen. Om te laten bezorgen moet je €70 aan boodschappen bestellen en daar komen we niet aan...


En doe je het PUP? want daar geldt dat ook voor!
Let's discover the world together.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 08 Apr 2020 09:32

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Oh echt Bliss??? Dat wist ik niet joh, top! Maar als je nu nog een bundel afsluit (als dat al kan), dan heb je dus in zekere zin voorrang op de mensen zonder bundel?

Marin, ja we halen het altijd bij het PUP. Ik dacht dat zo’n bundel echt alleen voor bezorgen was??‍♀️ Nooit echt in verdiept dus om die reden
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Apr 2020 09:35

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Nee de PUP kosten vallen ook weg en volgens mij geldt die 50 eu regel ook!
Let's discover the world together.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 08 Apr 2020 10:07

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Ik keek vanmo om 9:02u en kon eindelijk een bezorgmoment reserveren voor over 2wk bij de Jumbo.
30-04-2017
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 08 Apr 2020 10:19

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Als ik ranja klaar maak ik een lege fles, hoe lang zou ik dat dan kunnen laten staan?
Ik vind t wel makkelijk, met veel ranja drinkende kinderen, om niet alles in glaasjes apart klaar te maken
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Apr 2020 10:28

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Elroya schreef:Als ik ranja klaar maak ik een lege fles, hoe lang zou ik dat dan kunnen laten staan?
Ik vind t wel makkelijk, met veel ranja drinkende kinderen, om niet alles in glaasjes apart klaar te maken


Wij hebben standaard een kan limonade in de koelkast klaarstaan. Doen we meestal een dag of twee/drie mee geloof ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 08 Apr 2020 10:30

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Zal dat nog uitmaken, een open kan, of een gesloten fles?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 08 Apr 2020 11:10

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Met een open fles krijg je eerder smaakjes uit de koelkast die in de ranja trekken. Maar als je gewoon een lege fanta fles ofzo goed omspoelt, dan kan je die makkelijk een dag of 2-3 bewaren. Maar als je zoveel ranja moet maken doorgaans, zal die fles zo leeg zijn ?
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 08 Apr 2020 11:23

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Ja haha dat klopt! En toch heb ik daar nog nooit eerder aan gedacht.. Ik begon ook meer te twijfelen door stilstaand water en zo :palm: hier gaat dadelijk een fles koud!
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Mei 2020 07:21

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Is er een manier in de AH app of op de website te zien elke nieuwe producten er allemaal zijn? Volgens mij met zo'n roze label waarop nieuw staat, maar ik zou zo graag een overzicht willen zien van alles wat nieuw is.
Let's discover the world together.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 14 Mei 2020 08:08

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Marin schreef:Is er een manier in de AH app of op de website te zien elke nieuwe producten er allemaal zijn? Volgens mij met zo'n roze label waarop nieuw staat, maar ik zou zo graag een overzicht willen zien van alles wat nieuw is.
www.ah.nl/nieuw

Bedoel je dit?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Mei 2020 08:21

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Ja ideaal. Die URL ik natuurlijk zelf kunnen bedenken. ?
Ik zat per categorie te kijken en dat vond ik onhandig. Bedankt!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 14 Mei 2020 08:37

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Girli schreef:
Marin schreef:Is er een manier in de AH app of op de website te zien elke nieuwe producten er allemaal zijn? Volgens mij met zo'n roze label waarop nieuw staat, maar ik zou zo graag een overzicht willen zien van alles wat nieuw is.
www.ah.nl/nieuw

Bedoel je dit?


Wow, geweldig!
<<

Anoniem301

Bericht 14 Mei 2020 08:58

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Fred schreef:Ik had ooit een collega die best vaak naar de wok ging en daar op de bakplaat doen ze extra veel knoflook over het vlees heen. De volgende dag stonk letterlijk de hele ruimte waar ik ook in zat naar knoflook. Echt te erg, zelfs als er mensen die ruimte binnen lopen zeiden ze gelijk, wat stinkt het hier naar knoflook.

Een oude reactie maar wil nog even reageren, dit is echt zo vies. Ik had ook ooit een collega die ziek veel knoflook at, de geur kwam uit zijn poriën en zijn hele stoel rook naar knoflook, niet te doen.

Maar als je het normaal consumeert dan is er weinig aan de hand, ik hou er ook nooit rekening mee.
<<

Anoniem279

Bericht 14 Mei 2020 09:01

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Oh ik hou zo van knoflook. Maar inderdaad, die geur die ik dan een dag erna bang ben om met me mee te dragen, maakt dat ik het eigenlijk maar mondjesmaat gebruik.
<<

Anoniem313

Bericht 14 Mei 2020 09:19

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Mijn ervaring is dat je van verse knoflook niet zo gaat stinken. Maar van knoflookpoeder, knoflook uit een potje, knoflookolie en -sausjes wel.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Mei 2020 09:33

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Als ik echte verse knoflook gebruik en niet mee bak (dus bijv als ik knoflook over stokbrood wrijf voor bruschette) het middelste stukje eruit. Dan schijnt 't ook minder te stinken.
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5348

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 14 Mei 2020 09:42

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Carrie schreef:
Fred schreef:Ik had ooit een collega die best vaak naar de wok ging en daar op de bakplaat doen ze extra veel knoflook over het vlees heen. De volgende dag stonk letterlijk de hele ruimte waar ik ook in zat naar knoflook. Echt te erg, zelfs als er mensen die ruimte binnen lopen zeiden ze gelijk, wat stinkt het hier naar knoflook.

Een oude reactie maar wil nog even reageren, dit is echt zo vies. Ik had ook ooit een collega die ziek veel knoflook at, de geur kwam uit zijn poriën en zijn hele stoel rook naar knoflook, niet te doen.

Maar als je het normaal consumeert dan is er weinig aan de hand, ik hou er ook nooit rekening mee.


Ik had ook zo'n collega, hij dronk ook nog eens heel veel alcohol dus hij stonk altijd naar oud bier en knoflook. Ik kon er sowieso al niet zo goed tegen, maar toen ik zwanger was stond ik naast hem te kokhalzen steeds. Heel lullig maar ik kon er niets aan doen.
10.04.17
<<

Anoniem301

Bericht 14 Mei 2020 10:48

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Saga schreef:
Carrie schreef:Een oude reactie maar wil nog even reageren, dit is echt zo vies. Ik had ook ooit een collega die ziek veel knoflook at, de geur kwam uit zijn poriën en zijn hele stoel rook naar knoflook, niet te doen.

Maar als je het normaal consumeert dan is er weinig aan de hand, ik hou er ook nooit rekening mee.


Ik had ook zo'n collega, hij dronk ook nog eens heel veel alcohol dus hij stonk altijd naar oud bier en knoflook. Ik kon er sowieso al niet zo goed tegen, maar toen ik zwanger was stond ik naast hem te kokhalzen steeds. Heel lullig maar ik kon er niets aan doen.

He gets wat naar. En lullig, lullig van hem ja :smile:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17337

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 18 Mei 2020 08:17

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Ik wil al tijden weer eens (vega) cheese- of hamburgers maken. Maar met 4 man moet je dan echt veel burgers hebben (1 burger is natuurlijk niet genoeg ?). Hoe doen jullie dat om het niet superduur te laten worden? Van die pakken uit de vriezer? Heeft iemand al lekkere vega diepvriesburgers gevonden?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem313

Bericht 18 Mei 2020 08:49

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Geen diepvries, maar ik vind voor broodjes hamburger die je lekker aankleedt met toppings deze burgers prima:

https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... sis-burger

€1,59 per 2, maakt €6,36 voor het totaal! Geen geld, toch.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Mei 2020 09:02

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Caulfield schreef:Geen diepvries, maar ik vind voor broodjes hamburger die je lekker aankleedt met toppings deze burgers prima:

https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... sis-burger

€1,59 per 2, maakt €6,36 voor het totaal! Geen geld, toch.


Dit weekend nog gegeten! Beetje botersla eronder, wat curry erop gooien, (Zaanse)mayo, uitje, tomaat en klaaros. Op een wit bolletje, genieten geblazen hoor.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17337

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 18 Mei 2020 09:25

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Oeh die zien er goed uit idd!! En qua prijs ook :) thanks, dat wordt burgers eten deze wk!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 18 Mei 2020 09:28

Re: Stomme-vragen-topic Eten&Drinken

Caulfield schreef:Geen diepvries, maar ik vind voor broodjes hamburger die je lekker aankleedt met toppings deze burgers prima:

https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... sis-burger

€1,59 per 2, maakt €6,36 voor het totaal! Geen geld, toch.


Ja helemaal eens!
En de Lidl heeft ook prima burgers voor een vergelijkbare prijs.
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron