Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boer zoekt vrouw

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 23 Mrt 2020 15:30

Re: Boer zoekt vrouw

AMM schreef:Ik zie tussen Bastiaan en Milou echt wel een klik. En juist voor iemand zoals Bastiaan, 36 zonder ooit een relatie langer dan een half jaar gehad te hebben, is long distance in het begin juist goed mss.


Dat lijkt me ook. Als je er meteen vol ingaat door acuut te gaan samenwonen is de kans groot dat het snel stukloopt. Voor hem is het makkelijk, maar zij zou dan al haar zekerheden moeten opgeven.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 24 Mrt 2020 14:12

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vind Milou te direct voor hem. Ik snap ook eigenlijk niet zo goed wat ze bij hem denkt te vinden. Denk dan toch dat ze dit ook gewoon als een uitdaging ziet (boer voor zich zien te winnen) en weet niet of ik er echt lange toekomst in zie. Maar ja wat weet ik er van he ?.

Ik denk trouwens wel dat hij haar interessant vindt, maar dan hoeft het nog niet de beste match te zijn.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 24 Mrt 2020 22:50

Re: Boer zoekt vrouw

Irriteer me dood aan Geert Jan. Serieus: dat konijnenpak?! En die stomme grapjes de hele tijd. Ik wil hem slaan ?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 24 Mrt 2020 23:50

Re: Boer zoekt vrouw

Lot schreef:Ik vind Milou te direct voor hem. Ik snap ook eigenlijk niet zo goed wat ze bij hem denkt te vinden. Denk dan toch dat ze dit ook gewoon als een uitdaging ziet (boer voor zich zien te winnen) en weet niet of ik er echt lange toekomst in zie. Maar ja wat weet ik er van he ?.

Ik denk trouwens wel dat hij haar interessant vindt, maar dan hoeft het nog niet de beste match te zijn.
Dat was mijn gedacht ook wel ja.

Geert-Jan z'n konijnenpak vond ik ook too much, maar ik zie wel dat hij de dames het graag naar de zin wil maken. Misschien zelfs wel iets te graag. Ik vraag me af of hij wel bij zichzelf te rade gaat wie hij leuk vindt en wie hij zou willen kiezen.

Ik vind die Vera bij Geert erg irritant worden. Ik vind haar too much.

De Vera bij Jan houdt het volgens mij niet lang vol.
<<

Anoniem277

Bericht 29 Mrt 2020 21:55

Re: Boer zoekt vrouw

Die Steven, ik vind dat toch zo'n lieverd! Ben 'blij' dat hij haar huis gestuurd werd. Hij kan zoveel beters krijgen! Iemand die hem wel aandacht geeft en empathie heeft.
Bastiaan had ik wel verwacht, bij geert niet. Ik dacht die blonde. (Sorry slecht in namen)
Ik weet nog steeds niet wat ik van die zorgboer moet vinden. En wie naar huis gaat ook niet.
En gj, die is nog niet op z'n gemak lijkt wel. Kan er wel mee lachen maar hij is wel druk.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 29 Mrt 2020 22:00

Re: Boer zoekt vrouw

Helemaal mee eens ! Zo sneu voor Steven, ze reageerde amper op zijn best wel persoonlijke en eerlijke verhaal. En vervolgens wordt hij naar huis gestuurd en gaan zij een paarden filmpje kijken ? Hoop dat er een leuke meid nu naar bzv een brief schrijft voor hem!

Ik vind Bastiaan niet zo leuk! Elise vind hem duidelijk wel heel leuk!

Ben ben benieuwd wie Jan naar huis stuurt volgende week. Vind ze allemaal niet zo bij hem passen eigenlijk.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 29 Mrt 2020 22:02

Re: Boer zoekt vrouw

Die Elise zeg.. gewoon zeggen dat Milou hun werkster wel mag worden. Je kunt maar arrogant zijn. Zou ze daarmee haar kaarten overspeeld hebben?
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 29 Mrt 2020 22:09

Re: Boer zoekt vrouw

Die Jan, elke aflevering wordt hij nog onaantrekkelijker. Eerst die alcoholverslaving, toen zijn snuiffie, en nu dat hij is gesteriliseerd. Waar niets mis mee is natuurlijk, maar ik vind het wel echt raar dat hij destijds die beslissing heeft genomen en het nu klaarblijkelijk wel weer normaal vindt om ongedaan te maken. Ik weet niet hoor, komt op mij nogal ondoordacht en lichtzinnig over. Plus had dat ff gezegd toen een van die vrouwen tijdens de speeddate aangaf een kinderwens te hebben. Vage gast.

Geert en Geert Jan vind ik wel oke.
Annemiek en Bastiaan komen allebei saai over. En wat een bitch die Elise, maar gaar opmerking tegen Milou dat zij de werkster kan worden.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Mrt 2020 22:11

Re: Boer zoekt vrouw

Ja dat vond ik wel een gekke opmerking! Jammer, verder lijkt ze me goed te passen daar.

Bij GJ betwijfel ik of het iets gaat worden met één van de vrouwen. Annemieke vind ik erg ongemakkelijk, Vera bij Geert vrij irritant en boer Jan, tja. Zie daar ook geen vonken overspringen. Lastig seizoen dit!
❤ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 29 Mrt 2020 22:26

Re: Boer zoekt vrouw

Ahhww die Steven, en zo graag wil hij iemand en hij heeft er zo geen vertrouwen in. Terwijl het toch echt een hele lieve leukerd is! Lief, gevoelig, knappe jongen, met inhoud. Hoop dat hij snel iemand vindt!

Vond ook echt dat zij zo droog en ongevoelig reageerde. Pfff.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 30 Mrt 2020 07:18

Re: Boer zoekt vrouw

Boer zoekt Vrouw, door Rick Evers

Spoiler: weergeven

Potverdorie wat spannend hè. Eerlijk is eerlijk, na vorige week ga je je toch de hele week afvragen wat het nieuwste geheim van Jan is. Heeft ie naast zijn vier eigen kinderen nog zes buitenechtelijke kinderen? Is hij stiekem de broer van Raymond van Barneveld? Verzamelt hij zijn eigen navelpluis? Of is het toch dat methamfetamine-lab? Eindelijk weten we het.

Maar ik begin even met Geert Jan. Onze guitige grappenmaker had zijn konijnenpak ingeruild voor een wijde, grijze joggingbroek. Voeg daar een opmerking aan toe dat je logee er dementerend uitziet en tadaaaa: zie daar iemand die enorm zijn best doet om vooral geen indruk te maken. En het lijkt te werken, want na Betty twijfelt nu ook Karine. Kom op Geejee, tijd om een beetje normaal te doen. Laat die flauwe opmerkingen achterwege, probeer de dames niet meer te beledigen, doe een strakke beha aan en een mooi overhemd. Dan komt het vast goed, ouwe patatboer.

Misschien moet Geejee eens bij Vera op cursus over hoe je indruk moet maken. Of hoe je in ieder geval je stinkende best doet daarvoor. Expres je pyjama vergeten bijvoorbeeld. Of oordopjes indoen, keihard meezingen en dan vragen: 'oh, konden jullie mij horen zingen?' Ja, Vera. De anderen konden je horen zingen. Zij hadden namelijk geen oordopjes in en zaten in hetzelfde huis. Heel gek. Geert vindt Vera ook een beetje gek. Dat vertelde hij in de rookpauze tegen Angela. Vera is namelijk een aangeschoten projectiel. En daar kan ik natuurlijk honderd grappen over maken, maar die zijn allemaal volstrekt ongepast. Aangeschoten. Arme Vera. Wat afschuwelijk.

Bij Annemiek lijkt het met de week ongezelliger te worden. En dat kwam niet eens doordat Steven Annemiek vertelde dat hij kanker heeft gehad. Hij vond dat ze het moest weten. Een moedig besluit. Helaas mocht Steven niet blijven. Volgens Annemiek lag het aan de communicatie. Gelukkig communiceert Annemiek zelf wel heel lekker met haar venten. Dat wordt nog wat met ik-heb-het-hier-wel-gezien-Jelte en medewerker-van-de-maand-Erik. Gelukkig gaat laatstgenoemde volgende week gadogado maken. Met aardappels. Wat ik trouwens heel apart vind. Zelf maak ik gadogado altijd met pannenkoeken. Beetje poedersuiker erbij. Heerlijk. Mijn moeder deed vroeger de gadogado altijd door de yoghurt met rode bessen. Ook niet gek.

Is er dan helemaal geen liefde dit seizoen? Zeker wel. Ik zet mijn geld op boer Bas, wiens hormonen na een lange winterslaap zijn ontwaakt. Nadat hij biggetje Madeleen naar huis stuurde, heeft hij biggetje Elise en biggetje Milou nog over. En dat gaat een interessante strijd worden. In de linkerhoek hebben we namelijk Elise. Blond. Zeeuws meisje. Jaknikker. Die heeft de pannetjes straks keurig op het vuur staan als Bas thuiskomt van zijn ondernemersavond. En in de rechterhoek hebben we Milou. Blond. Lastige tante. Gaat vragen beantwoorden als: "haal jij lekker zelf je eigen bier". Kiest Bas voor safe, dan kan Milou het schudden. Volgens Elise is het een gelopen race en kan Milou wel hun werkster worden. The bitch fight is begonnen. Persoonlijk denk ik: hoogmoed komt voor de val, dus Milou wint. Hoe het ook loopt, Bas heeft al gewonnen. Zijn werkbank is weer keurig opgeruimd.

Bij Jan, waar het natuurlijk een godswonder is dat er nog steeds drie vrouwen rondlopen, werd weer even een interessepeiling gedaan. Hoe staan de dames tegenover kinderen? Hijzelf heeft er al vier, maar gooit alle opties open. Jan is namelijk een kinderman. Niets zo leuk als kinderen. Nou ja, een snuifje in het weekend is ook wel lekker. Bijna niets zo leuk als kinderen dan. En daarom wil Jan best nog een keer. Mocht de dame in kwestie ervoor open staan tenminste. En oh ja, er is nog een klein dingetje. Jan heeft er momenteel een knup inzitten. Een left-over van de laatste scheiding. Maar geen probleem, die kan er zo weer uit. Aldus Jan tegen zijn dates op dag twee van de logeerweek. DAG TWEE!!

Volgende week maakt Jan maakt zijn keuze. Er moet iemand afvallen. Maar niet voordat hij eerst nog één ding moet vertellen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem277

Bericht 30 Mrt 2020 08:30

Re: Boer zoekt vrouw

Luisa zei hij niet dat hij dat vorig jaar al uitgezocht had, snel na de scheiding? Dus hup meteen weer fokken :laughcry:

Van die werker vond ik ook een stomme opmerking. Denk wel dat zij overblijft.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 30 Mrt 2020 09:03

Re: Boer zoekt vrouw

O, dat zou kunnen Anelisan. Hij is volgens mij ook nog maar een jaar geleden gescheiden trouwens. En hoe hij er over sprak, niet zijn keus. Snap dan al helemaal dit gedoe niet. Maar goed.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 06 Apr 2020 06:53

Re: Boer zoekt vrouw

Boer zoekt vrouw, door Rick Evers.

Spoiler: weergeven
Welkom bij een nieuwe aflevering van Vera Zoekt Aandacht. Met deze week: Vera is erg aanwezig, Vera heeft strakke kleren aan, Vera maakt grapjes over seks en Vera zingt in de keuken.

We beginnen de samenvatting van Vera Zoekt Aandacht deze week met Vera. Vera is een klein beetje verdrietig. Haar date, ene Geert, lijkt namelijk meer oog te hebben voor Vera's uiterlijk dan Vera's innerlijk. "Het zou zo leuk zijn als hij niet alleen aandacht had voor de fysieke Vera, maar ook voor de innerlijke Vera", aldus Vera. Maar ja, dat krijg je ervan. Als je steeds van die seksuele toespelingen maakt en kleren aantrekt die ehhh... Misschien kan ik dit het beste zo omschrijven: ik ken iemand die in de zomer zijn winterdekbed in een hoes doet en dan met de stofzuiger die hoes helemaal vacuüm trekt zodat het dekbed minder ruimte in beslag neemt. Zo heeft Vera dus haar kleren aan. Mijn tip aan Vera: wil je dat je date aandacht besteedt aan je innerlijk, loop dan eens een dagje rond in de kleding van Geejee. En hou even vijf minuten je mond. Alsjeblieft dankjewel.

En over de kleding van Geejee gesproken. Goed om te merken dat Jacqueline vorige week deze samenvatting had gelezen. Ook zij ergerde zich groen en geel aan de campingsmoking van onze patatboer. Ze zei het precies goed: "als je een vrouw verliefd op je wil laten worden, dan helpt een wijde joggingbroek niet echt mee". En waar Jacqueline snakt naar een goed geklede man, wil Karine graag een man met diepgang. De onderbroekenlol en poepgrappen lijken natuurlijk leuk als je Geejee tijdens de speeddate twee minuten spreekt. Maar na twee dagen ben je er klaar mee. En dan die leugens: meneer eet normaal gesproken alleen een crackertje. Tuurlijk Geejee. Alleen een crackertje. Met een frikandel erop en een klodder mayonaise.

Jan moest er eentje wegsturen. Dat vond ie erg lastig. Het schijnt dat Jan nog even met Yvon heeft gebeld om te vragen of hij ook één van zijn cliënten mocht wegsturen. Yvonne schreeuwde terug dat dat niet de bedoeling was. Dan moest Froukje maar weg. Gelukkig voor Vera. Andere Vera trouwens. Deze Vera is rustiger. Zeker 's morgens. In de ochtend moet je deze Vera geen diepgaande vragen stellen. Of ze broers of zussen heeft bijvoorbeeld. Ik snap dat wel. Dat zijn echt vragen voor ná de koffie. Ondanks dat heeft ze toch het gevoel dat zij en Jan dezelfde soort beestjes zijn. Als ik haar was zou ik niet te vroeg juichen. Jan heeft namelijk de gewoonte om vaker iets op te biechten dan dat een normaal persoon van onderbroek wisselt. Het zou dus zomaar kunnen dat Jan volgende week vertelt dat hij eigenlijk een ander soort beestje is.

Bij Bastiaan op de boerderij begint het steeds grimmiger te worden. Na de werkster-opmerking van Elise vorige week, bekende Milou dat ze haar concurrent wilde vergiftigen. Beide dames strijden om de aandacht van Bas. Lekker koken, kaarsjes op tafel en de romantische avond kon beginnen. "We hebben kaarsjes aangestoken Bas." "Ja, en nu willen we graag allebei evenveel aandacht." Maar Bas, die de kaarsen nog niet had opgemerkt, had even geen tijd. Rinus belde namelijk. En Rinus koopt de witlofpennen van Bas dus dat is handel. En handel gaat voor het meisje.

Wat volgde was een informatieve lezing van voice-over-Yvon op nogal luide toon over witlof, witlofpennen en witlofkroppen. Wat mij betreft tot nu toe met afstand het meest interessante deel van dit seizoen.

Na een avond zonder romantiek zochten de twee overgebleven roze biggetjes Boer Bas de volgende morgen in alle vroegte op. Vooral Milou wilde heel graag zijn grote machine nog even zien. Ik vond dit een beetje een Vera-uitspraak, maar laten we Milou het voordeel van de twijfel geven. Ze stelt bovendien hele slimme vragen. Benieuwd hoe het avontuur van Boer Bas en de twee roze biggetjes afloopt? Ik weet het al. In tranen.

Bij Annemiek thuis zagen we eerst de overheerlijke gadogado die Erik had gekookt. Met kipschnitzel en aardappels deze keer. Kruimige aardappels, zo bleek later, want Annemiek had alleen kruimige. Daarom moest Erik boodschappen doen voor de gadogado van morgen en kon Jelte even bijpraten. Hij vindt er geen bal meer aan. Hij ergert zich blauw aan dat paardengeouwehoer van die andere twee en vindt Annemiek een vreselijk saaie muts. Heel anders dan hoe ze op die kalender stond. Dat zegt ie allemaal niet, maar dat zien we natuurlijk aan zijn hoofd. Gelukkig is Jelte een lieve jongen, dus hij bracht het subtiel. Zijn twijfels. Terwijl hij het liefst in galop naar huis gaat. Nog één nachtje arme jongen. Hou vol.

En dat geldt natuurlijk ook voor ons. We moeten volhouden. Tot nu toe nog geen vuurwerk. Nog geen vrouw die stiekem achter een schuur even tegen een boer aan schuurt. Geen vluchtig kusje in de tractor. Zelfs geen gevoetjevrij onder tafel. Onbegrijpelijk.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Apr 2020 07:51

Re: Boer zoekt vrouw

Goede samenvatting weer. ? Ik vind er ook weinig aan en vraag me af of het überhaupt iets gaat worden met één van de boeren. Laf gedoe allemaal!
❤ 7 juni 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 06 Apr 2020 10:33

Re: Boer zoekt vrouw

Bij Geert is het wel leuk met al dat geflirt (al is het voor een groot deel volgens mij meer plagen ipv dat het echt serieus geflirt is). Bij de rest is het saai. Als je de aflevering van gisteren niet hebt gezien heb je eigenlijk nauwelijks iets gemist. Alleen dat Froukje weg moest (is beter voor haar zelf, die kan veel beter man krijgen die wel wat meer rekening houd met normen en waarden dan Jan).

Steffi vorig seizoen was zo aandoenlijk, maar die Annemiek kan ik moeilijk hoogte van krijgen. Is totaal niet in te schatten en komt zo koud bij mij over. Het zou mij eigenlijk niet verbazen als ze achteraf lesbisch blijkt te zijn...
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 06 Apr 2020 11:03

Re: Boer zoekt vrouw

Fred schreef:Het zou mij eigenlijk niet verbazen als ze achteraf lesbisch blijkt te zijn...


Hoe krijg jij het toch voor elkaar om in vrijwel ieder topic een misplaatste opmerking in je bijdrage te verwerken :palm:
<<

Kira

Bericht 06 Apr 2020 11:06

Re: Boer zoekt vrouw

Hahaha precies dat was ik me af aan het vragen Skyler!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 06 Apr 2020 11:11

Re: Boer zoekt vrouw

Hoezo is die opmerking misplaatst? Ze heeft nou niet echt interesse uit voor het mannelijk geslacht in het programma of vind je dat wel dan? Ik vind haar vrij koud en kil en weinig echt geïnteresseerd. Jilte maakte een goed punt tijdens dat gesprekje met haar.
<<

Anoniem279

Bericht 06 Apr 2020 11:14

Re: Boer zoekt vrouw

Nou Skyler en Kira, ik denk serieus dat als iemand anders die opmerking had gemaakt, laten we zeggen UN, Carrie, Marin of wie dan ook, jullie allebei er niets van hadden gezegd.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Apr 2020 11:16

Re: Boer zoekt vrouw

Fred schreef:Hoezo is die opmerking misplaatst? Ze heeft nou niet echt interesse uit voor het mannelijk geslacht in het programma of vind je dat wel dan? Ik vind haar vrij koud en kil en weinig echt geïnteresseerd. Jilte maakte een goed punt tijdens dat gesprekje met haar.

Maar dat maakt haar toch geen lesbienne?

Als ze op vrouwen viel dan deed ze echt niet mee om een man te zoeken. Ze is gewoon sociaal wat onhandig of op mannen gebied behoorlijk onhandig. Die mensen heb je nou eenmaal. Net als 75% van de andere BZV deelnemers.
<<

Kira

Bericht 06 Apr 2020 11:17

Re: Boer zoekt vrouw

Flo schreef:Nou Skyler en Kira, ik denk serieus dat als iemand anders die opmerking had gemaakt, laten we zeggen UN, Carrie, Marin of wie dan ook, jullie allebei er niets van hadden gezegd.


Misschien niet, maar die maken doorgaans ook niet van die misplaatste opmerkingen.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 06 Apr 2020 15:33

Re: Boer zoekt vrouw

Vind het ook maar een heel saai seizoen, maar goed ik kijk wel.

Voor Geert Jan is het avontuur niet echt goed verlopen. Staat niet bij welke van de 2 dames, maar ben wel benieuwd.

https://www.ditjesendatjes.nl/drama-voo ... bzv-vrouw/
Juli 2019
<<

Anoniem284

Bericht 06 Apr 2020 15:46

Re: Boer zoekt vrouw

Radler schreef:Vind het ook maar een heel saai seizoen, maar goed ik kijk wel.

Voor Geert Jan is het avontuur niet echt goed verlopen. Staat niet bij welke van de 2 dames, maar ben wel benieuwd.

https://www.ditjesendatjes.nl/drama-voo ... bzv-vrouw/


Haha goede bron, de Story.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 06 Apr 2020 16:31

Re: Boer zoekt vrouw

Het blijft een vrij vlak seizoen. Benieuwd wie de bitch fight in Zeeland wint, voor de rest een seizoen om snel te vergeten. Zou het het laatste seizoen zijn, of doen ze er nog een?
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers