Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Corona mail

<<

Anoniem277

Bericht 25 Mrt 2020 09:47

Corona mail

Iemand interesse?

Ik zat te denken aan een soort van snailmail, je maakt zelf wat goodies van datgene wat in huis ligt.
Daarnaast 5 recepten/opdrachten/uitdaging/wat dan ook die je kan laten doen door de ander.
Dat de ontvanger weer iets te doen heeft waar je niet zo snel aan zal denken (niet verplicht maar misschien wel leuk). Leuk als daar dan weer foto's van getoond worden.

Is er interesse in?
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 26 Mrt 2020 07:03

Re: Corona mail

Lijkt me leuk! Ik heb alleen nog geen beeld bij de uitdaging ? en bovendien het stukje 'dat de ontvanger weer iets te doen heeft' is hier niet aan de orde met thuiswerken icm kinderen ?
december 2016
juli 2019
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 26 Mrt 2020 08:02

Re: Corona mail

Op zoek naar kleine lichtpuntjes wil ik wel meedoen. Al weinig activiteiten om naar uit te kijken, maar dan wel een envelop.
<<

Anoniem292

Bericht 26 Mrt 2020 09:20

Re: Corona mail

Oeps, verkeerde topic.
Laatst gewijzigd door Anoniem292 op 26 Mrt 2020 22:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 26 Mrt 2020 11:35

Re: Corona mail

Hugo schreef:Hier wordt nu met de traumaheli een patiënt van de IC naar de IC in Heerenveen gebracht. Ik ga er vanuit dat dit vanwege het coronavirus is, maar zeker weten doe ik het niet. De IC hier ligt wel vol heb ik me laten vertellen dus het zou logisch zijn. Maar toch confronterend dat de traumaheli nu ook hiervoor wordt ingezet.


Verkeerde topic :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem277

Bericht 26 Mrt 2020 17:24

Re: Corona mail

Niekske schreef:Lijkt me leuk! Ik heb alleen nog geen beeld bij de uitdaging ? en bovendien het stukje 'dat de ontvanger weer iets te doen heeft' is hier niet aan de orde met thuiswerken icm kinderen ?


Bv schilder een fruitschaal of teken een huis, kook iets met courgette of ren 5 rondjes rond je huis. Gewoon zoiets simpels.
<<

Anoniem292

Bericht 26 Mrt 2020 22:19

Re: Corona mail

Zora schreef:
Hugo schreef:Hier wordt nu met de traumaheli een patiënt van de IC naar de IC in Heerenveen gebracht. Ik ga er vanuit dat dit vanwege het coronavirus is, maar zeker weten doe ik het niet. De IC hier ligt wel vol heb ik me laten vertellen dus het zou logisch zijn. Maar toch confronterend dat de traumaheli nu ook hiervoor wordt ingezet.


Verkeerde topic :)


Sorry! Wist niet eens dat ik dit topic vanochtend had geopend. Had vast m’n slaap nog niet uit.

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers