Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #11

<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3609

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 25 Mrt 2020 13:10

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Ik vind ook absoluut niet dat er op salaris gekort moet worden. Mijn werkgever betaalt ook gewoon een vast salaris uit, maar wat mij gewoon een beetje steekt is dat ik wel gewoon mijn 8 uur per dag werk en bepaalde collega’s die misschien maar de 5 uur halen gewoon wel 8 uur schrijven. Als ik minder werk kost me dat vrije uren.

En echt, ik neem mijn petje af voor de mensen die moeten thuiswerken met kinderen. Ik zou voor geen goud willen ruilen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 25 Mrt 2020 13:41

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Ik krijg ook een maandsalaris en krijg die net als elliot uitgekeerd.
Ik werk de ene week 2 dagen thuis en 1 dag kantoor de andere week 1 dag thuis 2 dagen kantoor.
Bellen met klanten kan echt niet vanuit huis dat is niet te doen met twee kinderen. En die gaan natuurlijk ook altijd net als je gebeld wordt gillen.

Ik werk zeker minder dan op eem gewone werkdag, maar doe wat ik kan.
Ik heb ook geen opvang oid om meer werk te kunnen doen.
Dit is voor iedereen klote
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Mrt 2020 14:01

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Chava schreef:Ik vind ook absoluut niet dat er op salaris gekort moet worden. Mijn werkgever betaalt ook gewoon een vast salaris uit, maar wat mij gewoon een beetje steekt is dat ik wel gewoon mijn 8 uur per dag werk en bepaalde collega’s die misschien maar de 5 uur halen gewoon wel 8 uur schrijven. Als ik minder werk kost me dat vrije uren.

En echt, ik neem mijn petje af voor de mensen die moeten thuiswerken met kinderen. Ik zou voor geen goud willen ruilen.
Als jij vrijwíllig minder uren zou werken dan kost dat je vrije uren. Je collega’s met kinderen werken niet vrijwillig minder uren.
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Mrt 2020 14:02

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Chava, denk je die dingen ook over collega’s die ziek zijn en doorbetaald krijgen?
#teammaple🍁
<<

Anoniem279

Bericht 25 Mrt 2020 14:17

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Het is toch zowel voor de collega's met kinderen als voor de werkgever overmacht? Ik denk dat niemand tot voor een maand terug rekening hield met een situatie als deze. Ik denk dat het geen enkele zin heeft om hier iets van te vinden. Het is gewoon overmacht en je kunt je maar gewoon het beste erbij neerleggen.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3609

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 25 Mrt 2020 14:19

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Nee, absoluut niet. Ziek = ziek en dan kun je niet werken. Mijn werkgever vraagt in dit geval om bijvoorbeeld ‘s avonds nog wat werk te doen. Als er dan collega’s zijn die dit gewoon weigeren, omdat ze dan eindelijk een momentje voor zichzelf hebben, dan schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat.
En ik geloof ook best dat het grootse deel niet zo’n instelling heeft.
Ik denk dat ik het in dit geval te veel betrek op mijn eigen situatie en mijn frustraties hier uit.

En als ik met mijn reacties mensen heb gekwetst dan spijt me dat oprecht
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Mrt 2020 14:20

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Poeh ik merk echt dat ik een beetje geïrriteerd raak door die manier van denken Chava. Alsof ik voor mijn plezier minder werk en de rest van de tijd zit te lanterfanten. Ik zou met liefde met je willen ruilen hoor. Bedenk ook even dat mijn werkvoorraad grotendeels blijft liggen, dus als alles straks weer normaal is moet ik twee keer zo hard werken om dat stuwmeer weg te werken.

Het is voor mij op dit moment net zo onmogelijk om te werken als wanneer ik ziek ben. Sterker nog, als ik ziek ben en m’n kinderen zijn op de opvang, dan zou ik misschien nog wel meer gedaan krijgen.

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Mrt 2020 14:21

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Pff Elliot en Teun, respect voor jullie! Klinkt echt loodzwaar! Ik vind het met één kind al zwaar. Afgelopen week wel m'n uren gemaakt, maar ik had continu stress omdat ik me inderdaad zowel voor m'n werk als voor m'n dochter niet helemaal kon inzetten. Inmiddels begint het werk een beetje op te drogen, er is nu gewoon minder te doen omdat veel on hold staat en het de vraag is hoe en of we verder gaan. Dus ik heb nu minder te doen. Vind ik alsnog wel lastig, want ik heb wel steeds het gevoel dat ik iets móét doen. Maar had gisteren ook een depressieve kutdag en bij een paar collega's uitgehuild. Die zeiden ook: je eigen gezondheid en welbevinden is gewoon het belangrijkst nu. Je kijkt per dag wat je kunt doen en de rest van de tijd geef je aandacht aan je dochter en aan jezelf.

Gelukkig is mijn werkgever erg coulant en kunnen we uren die we niet hebben kunnen werken doordat er minder te doen is wegschrijven op een speciale coronacode. Deze week denk ik dat ik aan ongeveer twee derde van mijn uren ga komen.

Edit: nog even dit: denk goed om jezelf! Niemand heeft er iets aan als je straks overspannen bent en thuis komt te zitten. Dus plan ook momenten voor jezelf in!
❤ 7 juni 2018
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 25 Mrt 2020 14:23

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Chava, ik denk dat je het bij jezelf moet zien te houden. Het gedrag van anderen kun je niets aan veranderen dus het is zonde om daar negatieve energie aan te geven.
<<

Anoniem318

Bericht 25 Mrt 2020 14:44

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Chava schreef:Nee, absoluut niet. Ziek = ziek en dan kun je niet werken. Mijn werkgever vraagt in dit geval om bijvoorbeeld ‘s avonds nog wat werk te doen. Als er dan collega’s zijn die dit gewoon weigeren, omdat ze dan eindelijk een momentje voor zichzelf hebben, dan schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat.
En ik geloof ook best dat het grootse deel niet zo’n instelling heeft.
Ik denk dat ik het in dit geval te veel betrek op mijn eigen situatie en mijn frustraties hier uit.

En als ik met mijn reacties mensen heb gekwetst dan spijt me dat oprecht


Ik snap ergens wel dat je je ergert aan het dikgedrukte, maar ik denk ook dat je onderschat hoe "op" je bent aan het einde van zo'n dag, zowel fysiek als mentaal. Dat merk ik bij Fantine ook, als ze zegt dat ze ook wel eens wat anders zou willen doen. Zo voelt dat niet voor een ouder, tenminste bij mij niet. Je houdt van je kind, en bent graag bij hem/haar en toch kan het loodzwaar zijn om er mee bezig te zijn. Daarbij de stress van het werk dat je op de nek hijgt, gemiste oproepen van collega's, het huishouden en koken komen daar ook nog bij. Zoals ik al zei, ik heb gisteren na 20:00u verder gewerkt, tot middernacht. Mijn dag begint om 06:30 weer, bij jullie ook? Dus structureel 's avonds doorwerken, sorry, daar bedank ik ook voor, dan ga ik er aan onderdoor. Maar aangezien deze situatie (thuis werken) redelijk stabiel lijkt te zijn voor de komende weken, heb ik ook begrip voor jouw collega's die niet bereid zijn dit te doen. Zoals Elliot zegt, normaal kiezen wij voor opvang. Nu dit wegvalt door overmacht, zou het erg zuur zijn als dit ons aangerekend zou worden.
<<

Anoniem277

Bericht 25 Mrt 2020 14:46

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Chava schreef:Nee, absoluut niet. Ziek = ziek en dan kun je niet werken. Mijn werkgever vraagt in dit geval om bijvoorbeeld ‘s avonds nog wat werk te doen. Als er dan collega’s zijn die dit gewoon weigeren, omdat ze dan eindelijk een momentje voor zichzelf hebben, dan schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat.
En ik geloof ook best dat het grootse deel niet zo’n instelling heeft.
Ik denk dat ik het in dit geval te veel betrek op mijn eigen situatie en mijn frustraties hier uit.

En als ik met mijn reacties mensen heb gekwetst dan spijt me dat oprecht

Chava na deze crisis moeten mensen niet overspannen zijn. Ik ben blij dat ik in de avond niet nog een hoop werk moet inhalen. Continu de kinderen bezig houden is vermoeiender dan je denkt. En even tijd voor jezelf is schaars overdag.
<<

Anoniem318

Bericht 25 Mrt 2020 14:47

Re: Wat wil je even kwijt? #11

O ja, wat ik nog wilde zeggen: ik heb ook een toffe, begripvolle werkgever. Er is ons expliciet gezegd: iedereen, ook mensen met kinderen die hun uren niet halen, geven gewoon de standaard 8 uur per dag in. Niet meer, maar ook niet minder. Zo trekken we 1 lijn.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 25 Mrt 2020 15:18

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Ja echt hulde voor al die lieve werkgevers. Ik voelde me gister niet fit, maar probeerde wel te werken (zou normaal ook gewoon naar m’n werk gaan) maar hij belde meteen om te vragen of ik wel goed op mezelf paste en of ik niet oververmoeid was etc. Zo lief ?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 25 Mrt 2020 16:56

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Het is nu gewoon even "één voor alle, allen voor één". Het is voor iedereen klote, en natuurlijk voor de een wat meer dan voor de ander. Maar niemand zit momenteel in zijn normale situatie.
Als je thuis moet werken en je hebt kinderen om je heen lopen dan is dat lastig. Niemand heeft daar vrijwillig voor gekozen, maar het is wel hoe de situatie nu is. En daar moeten we dan maar mee dealen. Ik denk dat we er allemaal maar van uit moeten gaan dat iedereen zijn best doet om er het beste van te maken. En ja, sommige mensen doen misschien meer dan anderen maar dat is nu gewoon even niet anders.
Als voorbeeld: artsen en verpleegkundigen in ziekenhuizen werken nu 60 uur per week, wagen hun gezondheid om die van anderen te verbeteren. Ik denk dat niemand met zijn kantoorbaantje aan deze uren komt momenteel. Dus denk maar zo: er zijn altijd mensen bij wie het erger is.
Maar deze crisis kunnen we alleen maar met zijn allen oplossen, en dat kan alleen als we allemaal ons beste beentje voor zetten.
We can do this!!!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 25 Mrt 2020 17:32

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Prosecco schreef:Het is nu gewoon even "één voor alle, allen voor één". Het is voor iedereen klote, en natuurlijk voor de een wat meer dan voor de ander. Maar niemand zit momenteel in zijn normale situatie.
Als je thuis moet werken en je hebt kinderen om je heen lopen dan is dat lastig. Niemand heeft daar vrijwillig voor gekozen, maar het is wel hoe de situatie nu is. En daar moeten we dan maar mee dealen. Ik denk dat we er allemaal maar van uit moeten gaan dat iedereen zijn best doet om er het beste van te maken. En ja, sommige mensen doen misschien meer dan anderen maar dat is nu gewoon even niet anders.
Als voorbeeld: artsen en verpleegkundigen in ziekenhuizen werken nu 60 uur per week, wagen hun gezondheid om die van anderen te verbeteren. Ik denk dat niemand met zijn kantoorbaantje aan deze uren komt momenteel. Dus denk maar zo: er zijn altijd mensen bij wie het erger is.
Maar deze crisis kunnen we alleen maar met zijn allen oplossen, en dat kan alleen als we allemaal ons beste beentje voor zetten.
We can do this!!!


Hier sluit ik me helemaal bij aan!
En als ik dan contact met collega’s heb en ik hoor de kinderen gillen op de achtergrond ben ik heel blij dat ik mijn normale uren kan maken zonder oponthoud. Dat ik dan van hen wat werk moet overnemen neem ik dan voor lief.
<<

Venster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 153

Geregistreerd: 24 Mrt 2020 15:20

Bericht 25 Mrt 2020 18:12

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Ik denk dat we allemaal in een bijzondere situatie zitten nu. Of we nou thuis werken met kinderen, zonder kinderen, tijdelijk niet kunnen werken. En ik denk dat we daar ook best allemaal even over mogen klagen/iets over mogen zeggen. Het is gewoon geen normale situatie nu, voor niemand. En ik denk dat we allemaal proberen het beste ervan te maken.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Mrt 2020 19:30

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Venster schreef:Ik denk dat we allemaal in een bijzondere situatie zitten nu. Of we nou thuis werken met kinderen, zonder kinderen, tijdelijk niet kunnen werken. En ik denk dat we daar ook best allemaal even over mogen klagen/iets over mogen zeggen. Het is gewoon geen normale situatie nu, voor niemand. En ik denk dat we allemaal proberen het beste ervan te maken.



Dit, iedereen roeit met wat hij heeft. Het is voor iedereen nieuw, stressvol en anders. Iedereen wordt hierdoor geraakt, op wat voor manier.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 25 Mrt 2020 20:09

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Chava schreef:Ik vind ook absoluut niet dat er op salaris gekort moet worden. Mijn werkgever betaalt ook gewoon een vast salaris uit, maar wat mij gewoon een beetje steekt is dat ik wel gewoon mijn 8 uur per dag werk en bepaalde collega’s die misschien maar de 5 uur halen gewoon wel 8 uur schrijven. Als ik minder werk kost me dat vrije uren.

En echt, ik neem mijn petje af voor de mensen die moeten thuiswerken met kinderen. Ik zou voor geen goud willen ruilen.


Ik begrijp wel wat je bedoelt en het gevoel wordt wellicht wat gevoed door eerdere ervaringen, waardoor niet iedereen het herkent. Op mijn werk was het eigelijk al vaak dat degene met kinderen een andere status hebben. Hoeven niet extra te werken bij drukte, want ja gaat niet met kinderen, thuis bereikbaar zijn voor klanten (volgens rooster), ja gaat niet met kinderen. Regelmatig eerder weg of later komen, want er is iets met de kinderen. En de rest maar doorwerken. Dan kan het in zo'n situatie ook wel steken dat het wat scheef is. En dit geldt uiteraard lang niet voor iedereen, want ik had ook collega's die net zo flexibel waren en hard werken en je het dus niet merkte dat ze kinderen hadden. En wordt gevoed door hoger hand, want die gaven vaak aan 'ja ik vraag het niet aan Pietje want die heeft kinderen'. Dus met kinderen kan je ook ongevraagd zo'n stempel krijgen.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 25 Mrt 2020 20:37

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Chava schreef:Ik vind ook absoluut niet dat er op salaris gekort moet worden. Mijn werkgever betaalt ook gewoon een vast salaris uit, maar wat mij gewoon een beetje steekt is dat ik wel gewoon mijn 8 uur per dag werk en bepaalde collega’s die misschien maar de 5 uur halen gewoon wel 8 uur schrijven. Als ik minder werk kost me dat vrije uren.

En echt, ik neem mijn petje af voor de mensen die moeten thuiswerken met kinderen. Ik zou voor geen goud willen ruilen.


Dit bedoel ik dus.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 25 Mrt 2020 20:39

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Chava schreef:Nee, absoluut niet. Ziek = ziek en dan kun je niet werken. Mijn werkgever vraagt in dit geval om bijvoorbeeld ‘s avonds nog wat werk te doen. Als er dan collega’s zijn die dit gewoon weigeren, omdat ze dan eindelijk een momentje voor zichzelf hebben, dan schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat.
En ik geloof ook best dat het grootse deel niet zo’n instelling heeft.
Ik denk dat ik het in dit geval te veel betrek op mijn eigen situatie en mijn frustraties hier uit.

En als ik met mijn reacties mensen heb gekwetst dan spijt me dat oprecht


Hier dus idem! Chava we zitten op 1 lijn geloof ik haha. En gister had ik een enorme baaldag van 8 uur beeldscherm staren en niet ff wat anders kunnen doen. Vandaag was de dag al weer veel beter en dan ben ik ook niet zo geirriteerd haha.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 25 Mrt 2020 20:41

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Jorja schreef:
Chava schreef:Ik vind ook absoluut niet dat er op salaris gekort moet worden. Mijn werkgever betaalt ook gewoon een vast salaris uit, maar wat mij gewoon een beetje steekt is dat ik wel gewoon mijn 8 uur per dag werk en bepaalde collega’s die misschien maar de 5 uur halen gewoon wel 8 uur schrijven. Als ik minder werk kost me dat vrije uren.

En echt, ik neem mijn petje af voor de mensen die moeten thuiswerken met kinderen. Ik zou voor geen goud willen ruilen.


Ik begrijp wel wat je bedoelt en het gevoel wordt wellicht wat gevoed door eerdere ervaringen, waardoor niet iedereen het herkent. Op mijn werk was het eigelijk al vaak dat degene met kinderen een andere status hebben. Hoeven niet extra te werken bij drukte, want ja gaat niet met kinderen, thuis bereikbaar zijn voor klanten (volgens rooster), ja gaat niet met kinderen. Regelmatig eerder weg of later komen, want er is iets met de kinderen. En de rest maar doorwerken. Dan kan het in zo'n situatie ook wel steken dat het wat scheef is. En dit geldt uiteraard lang niet voor iedereen, want ik had ook collega's die net zo flexibel waren en hard werken en je het dus niet merkte dat ze kinderen hadden. En wordt gevoed door hoger hand, want die gaven vaak aan 'ja ik vraag het niet aan Pietje want die heeft kinderen'. Dus met kinderen kan je ook ongevraagd zo'n stempel krijgen.


Dit dus. En dat irriteert me en nu met dat hele Corona gezeik had ik gister ff een enorm kort lontje en irritaties. Vandaag echt totaal niet,
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 25 Mrt 2020 20:52

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Ja het kan gewoon opeens even meespelen. Ik zei vaak genoeg, ik pak de zaterdag wel, ga jij maar naar je kinderen. Maar als je even niet lekker in je vel zit en er veel wordt gevraagd kan het opeens een irritatiepunt zijn.
<<

Anoniem304

Bericht 25 Mrt 2020 20:57

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Fantine schreef:
Chava schreef:Nee, absoluut niet. Ziek = ziek en dan kun je niet werken. Mijn werkgever vraagt in dit geval om bijvoorbeeld ‘s avonds nog wat werk te doen. Als er dan collega’s zijn die dit gewoon weigeren, omdat ze dan eindelijk een momentje voor zichzelf hebben, dan schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat.
En ik geloof ook best dat het grootse deel niet zo’n instelling heeft.
Ik denk dat ik het in dit geval te veel betrek op mijn eigen situatie en mijn frustraties hier uit.

En als ik met mijn reacties mensen heb gekwetst dan spijt me dat oprecht


Hier dus idem! Chava we zitten op 1 lijn geloof ik haha. En gister had ik een enorme baaldag van 8 uur beeldscherm staren en niet ff wat anders kunnen doen. Vandaag was de dag al weer veel beter en dan ben ik ook niet zo geirriteerd haha.

Heb je nog iets tussendoor gedaan om te luchten?? Die tijd en pauzes voor jezelf zijn wel belangrijk.
Er is ook een thuiswerk topic nu, kunnen we elkaar er een beetje doorheen trekken!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 25 Mrt 2020 21:38

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Savi schreef:
Fantine schreef:
Hier dus idem! Chava we zitten op 1 lijn geloof ik haha. En gister had ik een enorme baaldag van 8 uur beeldscherm staren en niet ff wat anders kunnen doen. Vandaag was de dag al weer veel beter en dan ben ik ook niet zo geirriteerd haha.

Heb je nog iets tussendoor gedaan om te luchten?? Die tijd en pauzes voor jezelf zijn wel belangrijk.
Er is ook een thuiswerk topic nu, kunnen we elkaar er een beetje doorheen trekken!


Ja heb mijn dag wat meer gestructureerd, ff goed ontbijten, douchen, aankleden en rustig opstarten en meer pauzes tussendoor en ff wat anders doen. Ik ben soms geneigd om dan maar door te gaan en ineens heb je dan 8 uur erop zitten zonder pauze . En lekker gewandeld, scheelt ook een hoop! Ik ga ook naar dat topic haha.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 26 Mrt 2020 07:44

Re: Wat wil je even kwijt? #11

Kregen gisteravond een berichtje van de opvang dat we de eigen bijdrage versneld terugkrijgen. Echt super netjes. Voor ons niet per se nodig maar voor sommigen misschien wel heel welkom nu, om met 2 weken alweer wat geld terug te krijgen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers