Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke iPad?

<<

Anoniem290

Bericht 24 Mrt 2020 10:26

Welke iPad?

Wij hebben een heel oude Samsung tablet en die heeft zijn beste tijd wel gehad. Ik pak hem nooit meer, omdat hij heel traag is geworden, de meeste apps er niet meer op draaien (hij sluit telkens ineens af) en de batterij snel leeg is.

Nu wil ik een iPad gaan bestellen, maar ik weet even niet welke. De verschillen qua prijs zijn zo groot.

Is de goedkoopste versie (gewone iPad, ik zou dan die met het meeste geheugen nemen) goed genoeg voor netflix en bv rtl xl (programma’s terugkijken) en wat spelletje apps voor dochter? Ik hoef er denk ik niet perse met een Apple Pencil op te werken. Een toetsenbord erbij kunnen gebruiken zou op zich wel handig zijn denk ik, maar niet perse een must.
<<

Anoniem332

Bericht 24 Mrt 2020 10:44

Re: Welke iPad?

Dan zou ik voor 1 na oudste generatie gaan.
En even bedenken welk formaat je fijn vindt.

Ik heb een mini van 6 jaar oud. Deze is traag maar ik kan er nog prima mee streamen. Is handzaam en makkelijk met twee handen te bedienen.

Ik zou goed nadenken welk formaat voor jou het handigst is. Zit je er veel mee op schoot dan zou ik een mini nemen. Wil je er echt met los toetsenbord mee gaan werken dan een normaal formaat.
<<

Anoniem279

Bericht 24 Mrt 2020 15:01

Re: Welke iPad?

ik weet niet welke iPads er momenteel op de markt zijn dus wat dat betreft heb je helemaal niks aan me, maar Housebird, bedoel je niet de één na jongste? :nerd:
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 24 Mrt 2020 18:13

Re: Welke iPad?

Wij hebben een iPad uit 2013 en die werkt prima voor de dingen die jij noemt.

Op de website van Apple staat een nummer dat je kan bellen dan geven ze je advies omdat ze iedereen zo goed mogelijk willen helpen nu hun winkels dicht zijn. Als ik jou was zou ik daar even heen bellen :).
Make happy memories
<<

Anoniem332

Bericht 24 Mrt 2020 19:31

Re: Welke iPad?

Oja, de een na jongste. Tnx flo!
<<

Anoniem290

Bericht 25 Mrt 2020 10:05

Re: Welke iPad?

Maar gewoon de standaard iPad dus? Geen air ofzo. Ik ga dan voor de nieuwste versie, die kost ook maar iets van €450, dus dat is prima te doen. Maar de duurste versie (iPad Pro geloof ik) kost rond de €2000. Dat verschil vind ik zo groot en vroeg me af of de standaard dan ook prima is.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 25 Mrt 2020 10:25

Re: Welke iPad?

Ja een normale is zeker prima daarvoor :).
De pro is vooral voor PROfessionals die er zware apps op kunnen draaien om bijv videobewerking te doen.
Make happy memories
<<

Anoniem290

Bericht 25 Mrt 2020 10:29

Re: Welke iPad?

Nee dat heb ik niet nodig! Volgens mij kun je ook een los toetsenbord gebruiken bij een standaard. De air lijkt me vooral handig met meenemen (of een mini). Maar ik ga denk ik toch maar voor een normale! Zo vaak hoeft hij nou ook weer niet mee.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers