Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ongewenste aandacht

<<

Kira

Bericht 24 Mrt 2020 10:44

Ongewenste aandacht

Hoe gaan jullie om met ongewenste aandacht? Ik was laatst bij vrienden op visite en daar kwam een stel binnen. Kennissen van m'n vrienden en die man zat me al de hele tijd aan te kijken en vooral richting m'n blouse zeg maar.. Eenmaal thuis had ik gelijk een uitnodiging op insta en Facebook en heb hem dus, omdat ik aardig ben toegevoegd.
Nu blijft hij me dus messengeren met complimenten, en ik reageer amper. Ik heb hem net laten weten dat ik niet open sta voor nieuwe contacten en dat lijkt hij ook niet helemaal te snappen.
Ik heb ditzelfde eens gehad met de vader van een vriend van een zoon, die lijkt het nu eindelijk wel door te hebben..
Zouden jullie de vrienden waar ik dat stel dus ontmoet heb hierover vertellen?
<<

Anoniem332

Bericht 24 Mrt 2020 10:49

Re: Ongewenste aandacht

Ik zou hem nog een keer vertellen dat je zijn aandacht niet op prijs stelt.

Als hij vervelend wordt of niet stopt zou ik het zeker met die vrienden over leggen.

Hopelijk houdt hij snel op!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 24 Mrt 2020 11:19

Re: Ongewenste aandacht

Ik zou zeggen dat hij zich als een normale volwassen vent moet gedragen en hem er gewoon afgooien en blokkeren.
30-04-2017
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 24 Mrt 2020 11:23

Re: Ongewenste aandacht

Wat vervelend. Als hij niet reageert op je vraag er mee op te houden, zou ik hem weer van Facebook verwijderen. Als hij dan toch op de een of andere manier weer contact met je zoekt, zou ik het zeker met die vrienden bespreken.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 24 Mrt 2020 12:57

Re: Ongewenste aandacht

Als je je al niet prettig voelde tijdens die ontmoeting dan moet je dat soort vriendschapsverzoeken voortaan gewoon niet meer accepteren. Als hij er al ooit naar vraagt dan zeg je dat je alleen vaste vrienden en familie op FB hebt en er verder geen behoefte aan hebt. Bewaak je grenzen en doe gewoon niks waarbij jij je niet prettig voelt. Je bent niemand wat verplicht. Je hebt hem nu gewaarschuwd en als hij je blijft berichten dan zou ik hem van FB afgooien en blocken. Je zegt dat je hetzelfde eens gehad hebt met een andere man die het inmiddels wel lijkt te begrijpen. Dat klinkt of je een hele lange adem hebt met dit soort figuren. Dat is nergens voor nodig en hoe meer aandacht je ze geeft, hoe meer zij denken dat ze toch een kans maken. Gelijk afkappen. En ja, als ik dit tegen iemand zegt en die accepteert geen nee, dan zou ik dat wel aan mn vrienden vertellen. Zo van, hee trouwens, die vriend van jullie heb ik op FB geblockeerd hoor, die kwam volgens mij een beetje aandacht tekort, haha!

Ik heb ooit eens zoiets gehad met de toenmalige vriend van mn collega (die woonde in het buitenland). Die had me toegevoegd om iets te vragen over een kado voor haar en stuurde me constant allerlei berichten met plaatjes enzo, ook midden in de nacht. Ik reageerde nergens op en hij bleef het doen, was echt heel raar. Ik heb dat mn collega verteld en ze reageerde gelijk zo van ooooh dat doet hij echt bij iedereen, zo achterlijk! En ze had het hem ook vaak gezegd niet te doen maar ja, die begreep het dus ook niet helemaal. Nadat ik dat van haar hoorde heb ik hem er ook afgegooid en geblocked op Messenger.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Mrt 2020 13:19

Re: Ongewenste aandacht

Waarom voegde je hem toe? Als je hem niet kent (1x gezien) en geen prettig gevoel had bij hem, wat is dan de reden om iemand een inkijkje in je leven te geven en communicatiemogelijkheden?

Ik zou helemaal niet terugpraten tegen zo’n man. Verwijderen en klaar.
#teammaple🍁
<<

Kira

Bericht 24 Mrt 2020 13:34

Re: Ongewenste aandacht

Ja jullie hebben gelijk, ik ga hem nu meteen verwijderen.
Ik doe dat eigenlijk gewoon uit aardigheid, dat ik de mensen toevoeg maar inderdaad misschien moet ik dat niet meer doen.
Bedankt voor de reacties in ieder geval!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Mrt 2020 13:37

Re: Ongewenste aandacht

Vanuit jou aardig wellicht, maar het signaal dat je er mee afgeeft is dat je wél openstaat voor contact.
#teammaple🍁
<<

Kira

Bericht 24 Mrt 2020 13:38

Re: Ongewenste aandacht

Ja klopt UN, vanuit dat perspectief zie ik het nu ook. Vind het alleen jammer dat sommige mannen schijnbaar alleen maar bij bedoelingen hebben.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Mrt 2020 13:39

Re: Ongewenste aandacht

Ja is ook jammer. En ze zijn er in overvloed :)
#teammaple🍁
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 24 Mrt 2020 14:07

Re: Ongewenste aandacht

@ UN, en die maken het nu kapot voor de mannen die wel goede normale bedoelingen hebben maar juist doordat andere mannen verkeerde bedoelingen hebben het niet eens meer aandurven om contact te maken met meiden, omdat meiden van hen dan vast ook denken dat ze bijbedoelingen heeft.
<<

Anoniem277

Bericht 24 Mrt 2020 14:20

Re: Ongewenste aandacht

Maak wel een screenshot van de gesprekken.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Mrt 2020 14:23

Re: Ongewenste aandacht

Fred schreef:@ UN, en die maken het nu kapot voor de mannen die wel goede normale bedoelingen hebben maar juist doordat andere mannen verkeerde bedoelingen hebben het niet eens meer aandurven om contact te maken met meiden, omdat meiden van hen dan vast ook denken dat ze bijbedoelingen heeft.
Er zijn gelukkig andere manieren om op een leuke manier contact te leggen met vrouwen.
#teammaple🍁
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 24 Mrt 2020 15:02

Re: Ongewenste aandacht

Kira schreef:Hoe gaan jullie om met ongewenste aandacht? Ik was laatst bij vrienden op visite en daar kwam een stel binnen. Kennissen van m'n vrienden en die man zat me al de hele tijd aan te kijken en vooral richting m'n blouse zeg maar.. Eenmaal thuis had ik gelijk een uitnodiging op insta en Facebook en heb hem dus, omdat ik aardig ben toegevoegd.
Nu blijft hij me dus messengeren met complimenten, en ik reageer amper. Ik heb hem net laten weten dat ik niet open sta voor nieuwe contacten en dat lijkt hij ook niet helemaal te snappen.
Ik heb ditzelfde eens gehad met de vader van een vriend van een zoon, die lijkt het nu eindelijk wel door te hebben..
Zouden jullie de vrienden waar ik dat stel dus ontmoet heb hierover vertellen?


Ik straal volgens mij ook echt iets verkeerds uit want dit heb ik ook al vaker gehad. Zelfs klanten van m'n werk, die accepteer ik uiteraard nooit. Maar ook collega's die echt ongepaste mailtjes sturen omdat ik blijkbaar interesse uitstraal. Inmiddels ben ik wel zover dat ik alles direct afkap maar eerder had ik daar ook moeite mee omdat ik aardig wil blijven. Lastig! Helemaal toen ik een paar jaar geleden nieuw was op mn werk, ik wilde geen zeikerd zijn.

Ik zou het overigens wel tegen het stel vertellen. Niet gelijk als big issue maar meer 'nou wat ik had..'..
R. 2013
D. 2016
<<

Kira

Bericht 24 Mrt 2020 15:50

Re: Ongewenste aandacht

Nou ik ben in ieder geval blij dat het herkenbaar is. Ik ga er dus ook harder in worden, wat UN zegt is wel een eye-opener. Als je iemand toevoegt lijkt het inderdaad of je open staat voor contact.
Spencer door klanten is wel echt heel raar!
<<

Anoniem309

Bericht 24 Mrt 2020 16:02

Re: Ongewenste aandacht

Wat rot Kira. Ik snap dat je je daar niet prettig bij voelt. Dat is ook één van de redenen dat ik geen facebook meer heb. Goed dat je hem verwijderd. Ik denk ook altijd bij mezelf, mensen die mijn grenzen niet respecteren hoeven mij ook niet aardig te vinden. Daardoor ben ik naar zulke mensen sowieso al een stuk harden.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers