Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nieuwe lay-out forum. Vraag op blz 14

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Feb 2020 15:51

Re: Nieuwe lay-out forum. Vraag op blz 14

Ik wil best een beetje brainstormen of ideeën aandragen.

Is het een idee om het forum wat strakker te maken, iets minder truttig en gezapig?
Wat dat betreft vind ik het viva forum er prettiger uit zien.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Flo

Yipyapper

Bericht 18 Feb 2020 18:01

Maar Skyler, dan verzin jij toch wat, als het zo moeilijk niet hoeft te zijn? Waarom leg je het bij de burgemeesters of (in dit geval) Elliot neer terwijl jij zelf wel een ingeving hebt? Beetje meedenken toch? Niet alleen maar delegeren 🙂
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Feb 2020 18:06

Absoluut, Flo. Daar voel ik me ook niet te lullig voor. Maar als team van burgemeesters deze kwestie afdoen met, joh niemand reageerde dus we hebben het maar zo gelaten. Dat vind ik te makkelijk. Zij runnen het forum en als er dan blijkt dat er weinig input is, dan is het toch een kleine moeite even de koppen bijeen te steken om tot enkele symbolen te komen die vervolgens gebruikt kunnen worden in het ontwerp voor die pijler? Ik stoor me al langere tijd aan het gemak en gebrek aan initiatief en dat maakt dat ik iets pittiger reageer op dit soort issues. Overigens leg ik niets bij Elliot neer, ik haak enkel in op haar bericht.
<<

Flo

Yipyapper

Bericht 18 Feb 2020 18:13

Net als dat wij in onze vrije tijd forummen, doen zij dit hele forum runnen ook in hun vrije tijd. Ik vind het wel erg makkelijk om alles maar bij de burgemeesters neer te leggen. Best een beetje ondankbaar ook, als je bedenkt hoeveel ze (achter de schermen, waarvan wij eigenlijk niet eens weet hebben) al doen om van dit forum een fijne plek te maken en dat zo te houden. Wij kunnen op die manier natuurlijk ook iets terugdoen of zelf eens iets betekenen, toch?
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Feb 2020 18:26

Er is al vaak genoeg geld en kennis aangeboden om e.e.a. te professionaliseren en makkelijker te maken, maar ook daar komt nul reactie op.

Wat de vormgeving betreft kan ik me enorm vinden in de reactie van Ooh La La, die het ongetwijfeld minder giftig omschrijft dan ikzelf. Het aanbod ligt er, het zou helpen om nieuwe forummers aan te trekken, maar de actie blijft uit. Ik vind dat best frustrerend.
<<

Flo

Yipyapper

Bericht 18 Feb 2020 19:34

Maar Oh La La zegt totaal iets anders dan jij. Jij maakt een verwijt, zij biedt haar hulp aan.
Verder moet ik hier ook helemaal geen discussie van maken maar ik vind het verwijt gewoon onterecht.
<<

Gympie

Yipyapper

Bericht 18 Feb 2020 21:15

Elliot schreef:
Gympie schreef:
Dit wilde ik gaan typen, maar jij hebt het al gevraagd in december zie ik. Ik zie ‘m regelmatig over het hoofd.

Hier is toch al (misschien wat indirect) op geantwoord? De huidige afbeeldingen zijn gemaakt door iemand die hier niet meer (regelmatig) komt; Jorja heeft aangeboden om nieuwe te maken maar wil daarbij hulp van iemand die hierover kan brainstormen. Daar is het op gestrand, want niemand biedt zich aan.

Overigens wil ik met liefde van alles doen, maar ik heb echt totaal geen verstand van dit soort dingen en heb ook geen inspiratie voor nieuwe plaatjes. Dus ik kan feitelijk niet echt iets betekenen.

Ja alleen al een tijd geleden en vroeg het me nu weer af. Ik weet niet of er buiten dit topic wellicht iets gaande is.
Afbeelding
<<

Savi

Gebruikers-avatar

President

Bericht 18 Feb 2020 21:17

Ooh La La! schreef:Ik wil best een beetje brainstormen of ideeën aandragen.

Is het een idee om het forum wat strakker te maken, iets minder truttig en gezapig?

Zo lang het maar niet zo bagger gaat werken als het Viva forum vind ik het prima. :angel:
29032018
<<

Savi

Gebruikers-avatar

President

Bericht 18 Feb 2020 21:18

Skyler schreef:Er is al vaak genoeg geld en kennis aangeboden om e.e.a. te professionaliseren en makkelijker te maken, maar ook daar komt nul reactie op.

Wat de vormgeving betreft kan ik me enorm vinden in de reactie van Ooh La La, die het ongetwijfeld minder giftig omschrijft dan ikzelf. Het aanbod ligt er, het zou helpen om nieuwe forummers aan te trekken, maar de actie blijft uit. Ik vind dat best frustrerend.

Serieuze vraag. Denk je echt dat je zonder website (zoals Viva bijv.) nieuwe forummers kunt trekken?
29032018
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Feb 2020 22:29

Savi schreef:
Ooh La La! schreef:Ik wil best een beetje brainstormen of ideeën aandragen.

Zo lang het maar niet zo bagger gaat werken als het Viva forum vind ik het prima. :angel:

Het gaat ook alleen maar om de looks. Verder hoeft er niks te veranderen ;)
Vind het er nu alleen heel suf uitzien 🤭
21.02.2014
20.06.2016

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Feb 2020 23:27

Nou Skyler ik vind jou wel erg onaardig doen in dit topic hoor, veel verwijten richting burgemeesters die mijns inziens echt niet helemaal terecht zijn.

Toevallig dacht ik vanmiddag nog aan jou Ooh La La, toen ik mijn reactie typte. Het “logo” van jouw insta is bijvoorbeeld zo mooi strak en zoiets zou ook best leuk zijn als pijler afbeeldingen. Gewoon simpele zwart-wit lijntekeningen.

♥♥
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Feb 2020 08:22

Ah wat lief! 😊

Zoiets zou inderdaad wel tof zijn ja.
21.02.2014
20.06.2016

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 19 Feb 2020 09:25

Ja zoiets lijkt me ook mooi, lekker eenvoudig en goed herkenbaar.
❤ 7 juni 2018
<<

Savi

Gebruikers-avatar

President

Bericht 19 Feb 2020 09:45

Ja dat vind ik ook mooi inderdaad!
29032018
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 19 Feb 2020 10:04

Ik heb het even opgezocht maar dat vind ik ook erg mooi!
10.04.17
<<

Savi

Gebruikers-avatar

President

Bericht 19 Feb 2020 12:02

Ik heb trouwens even op Google gezocht op; vrouwenforum, vrouwen forum, forum vrouwen, baby forum, zwanger forum, wat eten we vanavond forum, wat eten we vandaag forum, psyche forum, relatie problemen forum en forum.

Met geen enkele zoekopdracht komt dit forum naar boven. Sowieso niet op de eerste 3 pagina's. En daarna ging het over Thierry Baudet z'n forum in de zoekresultaten.

Het is dus op zich niet heel vreemd dat we zo weinig nieuwe aanwas hebben. :smile:
29032018
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 19 Feb 2020 20:54

Savi schreef:Serieuze vraag. Denk je echt dat je zonder website (zoals Viva bijv.) nieuwe forummers kunt trekken?

Ja en precies met wat je in je laatste reactie (die van 11:02u) schrijft. Dit forum is niet te vergelijken met een Viva, waar een sterk (online) magazine en betaalde krachten achter zitten. Maar, met een sterkte SEO valt wel verbetering te behalen in de vindbaarheid van het forum. Is het daarbij mogelijk de lay out iets aantrekkelijker te maken, verwacht ik wel dat het mogelijk is nieuwe forummers binnen te halen. Ook zonder het bestaan van een volledige website. Ik weet alleen niet in hoeverre zoiets prioriteit heeft, of dat het 'ons kent ons' gehalte juist wel als prettig wordt ervaren.
<<

Savi

Gebruikers-avatar

President

Bericht 19 Feb 2020 22:10

Skyler schreef:
Savi schreef:Serieuze vraag. Denk je echt dat je zonder website (zoals Viva bijv.) nieuwe forummers kunt trekken?

Ja en precies met wat je in je laatste reactie (die van 11:02u) schrijft. Dit forum is niet te vergelijken met een Viva, waar een sterk (online) magazine en betaalde krachten achter zitten. Maar, met een sterkte SEO valt wel verbetering te behalen in de vindbaarheid van het forum. Is het daarbij mogelijk de lay out iets aantrekkelijker te maken, verwacht ik wel dat het mogelijk is nieuwe forummers binnen te halen. Ook zonder het bestaan van een volledige website. Ik weet alleen niet in hoeverre zoiets prioriteit heeft, of dat het 'ons kent ons' gehalte juist wel als prettig wordt ervaren.

Dat klinkt iig positief. Ik heb ook geen idee of er behoefte aan is.

Ik merk iig dat ik dit forum steeds meer links laat liggen. Het groepje is zo klein (aan het worden). Je kan zowat voorspellen wat iedereen gaat zeggen bij nieuwe topics en er is gewoon ook heel weinig activiteit.
29032018
<<

Anoniem272

Bericht 06 Mrt 2020 23:34

Wow, wat ziet het forum er ineens hip uit! Leuk hoor!
<<

Kira

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 07 Mrt 2020 01:08

Wauw, wat is het mooi geworden! Ziet er mooi rustig uit vind ik.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 07 Mrt 2020 16:34

Leuk! Net nog het oude, nu vernieuwd!
O, haha edit, ik keek net via mijn mobiel en nu via de tablet :nerd:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 11 Mrt 2020 21:49

Ziet er erg leuk uit. Wel even wennen aan de plaatjes
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Mrt 2020 14:39

Zijn er meer die sinds enkele dagen last hebben dat de rechterbalk echt compleet uit zn verband is. Ik zie alleen maar de naam van de persoon die als laatste een reactie heeft geplaatst en verder 3 vage streepjes
08-08-2015

Afbeelding
<<

Burgemeester Puck

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 15 Mrt 2020 15:11

Minx schreef:Zijn er meer die sinds enkele dagen last hebben dat de rechterbalk echt compleet uit zn verband is. Ik zie alleen maar de naam van de persoon die als laatste een reactie heeft geplaatst en verder 3 vage streepjes

Ik heb dit zelf ook. We proberen/ gaan er iets aan te doen, durf alleen niet te beloven op welke termijn.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 15 Mrt 2020 22:38

Als het goed is, is het vanmiddag gefixt. Echter kan het zijn dat het voor sommige nog steeds niet is opgelost. Dat heeft allemaal te maken met je cookies/cache etc.
Heb geduld, hopelijk werkt het voor ieder zsm weer naar behoren.
Edit: echter zie ik dat bij de gefixte versie de logo's weer groter zijn bij de pijlers. Vreemd!
Wordt nog vervolgd.
Edit 2: Blijkbaar heeft dit ook allemaal met je cache te maken. Geen paniek als het nu niet helemaal lekker staat. Zsm staat bij jou ook alles weer goed als het nu raar eruit ziet.
Vorige

Terug naar Algemeen