Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

<<

Zoux

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 43

Geregistreerd: 06 Apr 2015 20:36

Bericht 19 Jul 2019 17:12

Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Ik ben gewoon benieuwd hoe dat bij de meiden ging die een nieuwe relatie kregen. Hoe lang heb je ermee gewacht en waarom? Hoe reageerden je kinderen op je nieuwe partner (en andersom)?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11504

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 19 Jul 2019 19:28

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Date nummer 2....... dit was natuurlijk totaal niet de bedoeling. Mijn vriend kwam spontaan langs en J wilde niet slapen. Die was toen 1 jaar en 10 maanden ofzo. Uiteindelijk hebben ze elkaar voor het eerst echt gezien toen we elkaar 5 maanden kenden. In het begin bleef mijn vriend alleen ‘s ochtends, daarna de hele dag, daarna het hele weekend. Toen we elkaar een jaar kenden hebben we een huis gekocht en vanaf toen woonden we ook samen.
2015 💙
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 19 Jul 2019 21:48

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Wij hebben elkaar voor t eerst ontmoet op de kinderboerderij, waar de kids bij waren. Ze waren er alleen 'bij', hrbben niks voorgesteld ofzo. Het was dus alsof je daar 'gewoon' iemand tegen komt.
Met t echte voorstellen waren we wel snel. Geen idee meer wanneer precies, maar met 3 maanden sliep vriend al bijna altijd hier
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 09:53

Bericht 20 Jul 2019 13:31

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Bij ons heeft het ongeveer een jaar geduurd voordat ik de kinderen van m’n man voor het eerst zag. We zijn toen begonnen met dat ik een paar keer kwam eten als een vriendin en dat is langzaam aan uitgebreid. Toen vond ik het af en toe best lastig, omdat je een deel van de anders leven niet kent. Maar als ik het nog een keer zou moeten doen, dan weer net zo zodat de kinderen rustig kunnen wennen.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 20 Jul 2019 15:05

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Mijn kinderen 'kenden' mijn vriend al voordat we begonnen met daten(een collega die ze wel eens gezien hebben). Sinds vorige week, toen hij kwam helpen klussen, kennen ze hem dus ook bij ons thuis. We zijn begonnen met daten rond Pasen. Ik heb niet naar hun benoemd dat hij mijn vriend is, in hun aanwezigheid is onze relatie platonisch en blijft hij ook niet slapen. Liever had ik er nog wat langer mee gewacht om ze aan elkaar voor te stellen maar dan zouden we elkaar alleen op maandagavond kunnen zien en dat vond ik ook niet fijn.
Ik merk wel dat ik er moeilijker mee om gaan dan mijn kinderen, die zeggen gewoon 'waarom blijft hij niet logeren?' Toen ik antwoordde dat we geen extra bed hebben zei de jongste 'nou jij hebt toch twee kussens in je bed, dan kan hij makkelijk bij jou!'
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 20 Jul 2019 17:08

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Gijs. schreef:Mijn kinderen 'kenden' mijn vriend al voordat we begonnen met daten(een collega die ze wel eens gezien hebben). Sinds vorige week, toen hij kwam helpen klussen, kennen ze hem dus ook bij ons thuis. We zijn begonnen met daten rond Pasen. Ik heb niet naar hun benoemd dat hij mijn vriend is, in hun aanwezigheid is onze relatie platonisch en blijft hij ook niet slapen. Liever had ik er nog wat langer mee gewacht om ze aan elkaar voor te stellen maar dan zouden we elkaar alleen op maandagavond kunnen zien en dat vond ik ook niet fijn.
Ik merk wel dat ik er moeilijker mee om gaan dan mijn kinderen, die zeggen gewoon 'waarom blijft hij niet logeren?' Toen ik antwoordde dat we geen extra bed hebben zei de jongste 'nou jij hebt toch twee kussens in je bed, dan kan hij makkelijk bij jou!'


Dit is een manier die ook zou willen vooral de laatste reactie is heel fijn dat betekend echt dat het echt goed voelt.
Carpe Diem
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11504

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 20 Jul 2019 18:07

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Als J ouder was geweest was het wellicht ook anders gegaan. Ik denk dat daar ook echt wel verschil in zit. J heeft nooit met mijn ex en met mij in 1 huis gewoond en er bleven al wel eens vrienden slapen. Het was in het begin wel vrij platonisch als we bij elkaar waren. Als ik nu terug denk denk ik ook van het was misschien toch wel snel maar het gaat heel goed.
2015 💙
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 16 Feb 2020 11:31

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Even een upje!

We gaan begin maart met zn allen naar de dierentuin, eens kijken hoe het onderling allemaal klikt.
De kids weten wel dat we elkaar erg lief vinden, meer nog niet.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 17 Feb 2020 19:45

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Wij zijn naar het boomkroonpad geweest en het was erg fijn. Voor E. was het fijn dat het op neutraal terrein was en een fysiek uitje (traplopen, wandelen en speurtocht in 1) hierdoor kon zij gewoon haar ding doen en voelde zich nergens opgelaten om met mijn vriend te praten. Het is ondertussen alweer een paar maanden geleden maar het blijft een fijne herinnering.
Carpe Diem
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 22 Feb 2020 15:54

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Mijn kinderen waren nog klein en kenden mijn toen vriend al. Desalniettemin bleef het voor hun ‘raar’ toen hjj ineens bij mama in bed sliep. Ik heb ervan geleerd dat je beter gewoon open kaart kan spelen en kan uitleggen dat je verliefd op elkaar bent e.d. Als je zeker weet dat het goed zit.

Mijn ex-man doet nog steeds alsof zijn vriendin (al 3 jaar) een vriendin is ‘van de kinderen’ (ze vinden haar niet eens leuk). Dit is echt heel verwarrend voor de kinderen geweest en nu ze ouder zijn en het beginnen te snappen drijven ze er de spot ook mee. Zij zat dus op een dag daar op de bank en werd geïntroduceerd met ‘ papa heeft een nieuwe vriendin voor jullie geregeld’. Spoort niet.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 24 Feb 2020 19:06

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Mijn zoon en mijn vriend hebben elkaar na ongeveer 3, 4 maanden ontmoet. De eerste keer heel kort, dat was ook heel onwennig nog. De tweede keer een paar uurtjes en zijn we naar het bos gegaan en dat ging eigenlijk heel relaxt. Inmiddels ken ik mijn vriend 7 maanden en ze zien elkaar nu gemiddeld eens per week en dan een paar uurtjes. Dat gaat meestal goed, mijn zoon kan altijd erg met hem lachen en ze vermaken zich ook wel samen met lego en technische klusjes. Wel merk ik dat mijn zoon soms wel jaloers kan zijn als ik mijn vriend een knuffel of kus geef. Mijn vriend heeft er soms moeite mee als mijn zoon veel aandacht vraagt. Kortom, meestal gaat het goed maar ze moeten ook aan elkaar wennen dus we overhaasten niks.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 03 Mrt 2020 19:49

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Afgelopen zaterdag ben ik bij hem thuis geweest terwijl de kids er ook waren.
Het was meteen goed eigenlijk. We hebben eerst een rondje door het bos gewandeld en daarna met z'n allen pizza gegeten. Waarbij 2 van die 3 gastjes tegen me aan hingen, half over me heen, en stiekem de salami van mn pizza pikten :P
:love:
Het was echt een onwijs fijne middag.
A.s. zaterdag gaan we met z'n allen naar de dierentuin.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 03 Mrt 2020 20:18

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Wat fijn Lejow! Hopen dat dat ook zo goed gaat en de kids leuk met elkaar opschieten!
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 04 Mrt 2020 07:49

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Lejow schreef:Afgelopen zaterdag ben ik bij hem thuis geweest terwijl de kids er ook waren.
Het was meteen goed eigenlijk. We hebben eerst een rondje door het bos gewandeld en daarna met z'n allen pizza gegeten. Waarbij 2 van die 3 gastjes tegen me aan hingen, half over me heen, en stiekem de salami van mn pizza pikten :P
:love:
Het was echt een onwijs fijne middag.
A.s. zaterdag gaan we met z'n allen naar de dierentuin.


Wat fijn dat het zo goed is gegaan Lejow! Ben benieuwd hoe het zaterdag gaat als B. er ook bij is.
Carpe Diem
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 04 Mrt 2020 10:55

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Wat fijn om te lezen Lejow!
2012 & 2016
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 04 Mrt 2020 11:17

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Wat fijn Lejow!
<<

Anoniem292

Bericht 04 Mrt 2020 11:32

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Wat leuk Lejow!
<<

Anoniem331

Bericht 04 Mrt 2020 15:32

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Leuk Lejow! Wat een bups kinderen dan zaterdag! Hopelijk een fijne dag.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Mrt 2020 09:25

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

De dierentuin was echt geweldig. Heb zo genoten. De kids klikken goed met elkaar.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 12 Mrt 2020 09:30

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Wat leuk om te horen Lejow!!
Ga er van genieten :)
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 14 Mrt 2020 07:22

Re: Wanneer nieuwe partner aan je kinderen voorstellen?

Wat fijn Lejow, heel leuk voor jullie allemaal! Geniet er van!
Carpe Diem

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers