Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weg zonder kinderen

<<

Anoniem326

Bericht 12 Mrt 2020 11:44

Re: Weg zonder kinderen

SoGood schreef:Ik begrijp je wel HGL.

Wij gaan ook samen niet heel vaak weg omdat ons kind dan moet logeren. Ze wil maar bij 2 mensen logeren, en die passen al geregeld op en wil ik niet te vaak extra vragen. Ergers anders laten logeren kan, maar ik vind het zelf niet prettig als ze dat liever niet wil. Ik merk dat anderen daar wat van vinden maar dat interesseert me niet zoveel.


Dat herken ik ook wel, dat mensen daar iets van vinden. Maar gelukkig trek ik me daar, net als jij, niet veel van aan. De een gaat graag naar een festival met vrienden en ik ga liever met mijn kinderen naar de kinderboerderij :smile:
<<

Anoniem284

Bericht 12 Mrt 2020 11:51

Re: Weg zonder kinderen

Ik kan me bijvoorbeeld er niks bij voorstellen dat ik zonder schuldgevoel mijn kind in een vakantieweek een dag naar de opvang zou brengen en dan zelf wat leuks ga doen (wat vrienden wel geregeld doen). Niet dat ik dat veroordeel, dat heeft er niks mee te maken, maar ik kan het me voor mezelf niet voorstellen dat ik dan een fijne dag heb. Als ze bij papa of opa en oma is voel ik me wel al een stuk beter trouwens als ik weg ben, maar mis ik haar wel. En het moment van weggaan vind ik nooit leuk.

Ik plan zelf wel dingen omdat ik anderzijds daar wel echt behoefte aan heb en dat uiteindelijk wel zwaarder weegt dan de momenten dat ik me zo voel.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 12 Mrt 2020 12:00

Re: Weg zonder kinderen

@hgl ik herken dat heel erg. Toen ik nog alleen was vond ik het veel lastiger. Je vormt dan toch echt een soort blok en als je moet toch werken dus dan zijn ze ook al best lang van huis.

Wij hebben het nu zo geregeld dat j 4/5 dagen dat hij naar school is na schooltijd direct naar huis kan. De 5e dag gaat hij naar oma waar we gewoond hebben. Dit maakt het voor mij makkelijker omdat ik weet dat hij thuis is.

Voor mijn gevoel zijn dit de typische gevoelens die je ervaart als alleenstaande moeder. En die zijn ook heel erg logisch omdat de zorg op jou neerkomt en je op deze manier de meeste rust ervaart. Het is gewoon heel anders om een oppas te hebben of een partner die thuis zit. Met een oppas ben je toch iets minder relaxt van huis dan met een partner die thuis zit.
2015 💙
<<

Anoniem326

Bericht 12 Mrt 2020 12:07

Re: Weg zonder kinderen

Minx schreef:@hgl ik herken dat heel erg. Toen ik nog alleen was vond ik het veel lastiger. Je vormt dan toch echt een soort blok en als je moet toch werken dus dan zijn ze ook al best lang van huis.

Wij hebben het nu zo geregeld dat j 4/5 dagen dat hij naar school is na schooltijd direct naar huis kan. De 5e dag gaat hij naar oma waar we gewoond hebben. Dit maakt het voor mij makkelijker omdat ik weet dat hij thuis is.

Voor mijn gevoel zijn dit de typische gevoelens die je ervaart als alleenstaande moeder. En die zijn ook heel erg logisch omdat de zorg op jou neerkomt en je op deze manier de meeste rust ervaart. Het is gewoon heel anders om een oppas te hebben of een partner die thuis zit. Met een oppas ben je toch iets minder relaxt van huis dan met een partner die thuis zit.


Bedankt voor je reactie. Heel fijn. Ik denk inderdaad dat het te maken heeft met het alleenstaande moeder zijn en je zo verantwoordelijk voelen. Ik kan mijn vinger er niet precies opleggen, maar ik denk inderdaad ook dat het er mee te maken heeft. Maar zoals Harrison al aangeeft is het niet erg, niemand heeft er last van. En ik heb de behoefte aan tijd voor mezelf niet.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Mrt 2020 12:26

Re: Weg zonder kinderen

Ik begrijp je ook HG. Ik heb wel een beetje het zelfde.

Onze kinderen gaan heel soms een keer een nachtje naar opa en oma, maar het liefst heb ik ze thuis met de oppas aan huis. Ik ga wel avondjes weg, ben ook veel op avond aan het vergaderen (welke idioot zit dan ook in de MR én GMR, naast de reguliere visie- en zorgvergaderingen, maar dat is een ander verhaal) en laat ze dan over aan mijn man.

In november ben ik voor het eerst langer weggeweest: 5 dagen naar Schotland op studiereis. Daar keek ik vooraf erg tegenop, maar eenmaal daar kwam ik helemaal los van 'thuis' en vond ik het heerlijk. Ik heb ze geen moment gemist. Wel aan ze gedacht en zo nu en dan gebeld, maar niet echt gemist met bijkomend onbestendig gevoel.
<<

Kira

Bericht 12 Mrt 2020 12:29

Re: Weg zonder kinderen

Ik herken het ook erg. Nu niet meer, maar zeker wel toen mijn zoon klein was. Ik was al regelmatig van huis door mijn werk, concerten en met mijn studie. De dagen dat ik dan thuis was ging hij niet logeren, ik heb ook veel dingen laten schieten in die tijd. Avondjes uit met vrienden bijvoorbeeld , maar ik was dan gewoon liever bij mijn zoon thuis. Ik vond het niet erg om hem te laten logeren maar dan wel voor mij met een goede reden, en niet omdat ik zonodig iets leuks wilde doen.
Sinds een paar jaar is dat veranderd, dus ik denk dat je als ouder daar ook overheen groeit. Mijn zoon is nu blij als ik een avondje weg ben :D
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Mrt 2020 14:50

Re: Weg zonder kinderen

HollyGolightly schreef:
Gympie schreef:Ik herken het wel een beetje denk ik HG. Als ik weg ben kan ik me soms best ontheemd en schuldig voelen. Weet ook niet zo goed waarom.


Ja dat is het, ontheemd voelen. En schuldig ook wel denk ik. Ben blij te lezen dat je het herkent. Want ik vind dit gevoel best lastig (ik denk dat ik het ook vrij extreem heb). En ik zie om me heen dat ouders ook veel dingen zonder hun kinderen ondernemen. Terwijl ik dat dus niet doe en ook niet wil.

Ik herken het ook. Als iemand anders oppast ben ik nooit lekker weg. Dat gebeurt (los van als er werken) dus ook eigenlijk niet. Logeren ook zeker niet, tenzij ze het zelf tzt wil. Wij doen dus ook zo goed als geen dingen samen buitenshuis.
Ik denk wel dat dit beter wordt naarmate ze ouder is. En ik denk ook dat het als alleenstaande ouder helemaal lastiger kan zijn. Ik kan nl wel echt prima weg als m'n vriend thuis is, alleen dan kan ik er ook echt van genieten.

Kijk, ieder heeft natuurlijk andere behoeften maar ik vind het wel wat gek soms om te lezen dat mensen zeggen dat het goed is voor je relatie dat je ook af en toe dingen alleen met je partner doet. En er ook wat van vinden als je dat niet doet, zo voel ik dat iig. Terwijl wij het beide nu niet willen, dus voor wie dat dat dan precies goed zou zijn, vraag ik me dan af. De twee (?) keer dat we samen iets hebben gedaan in het afgelopen jaar, voelden we ons niet compleet omdat dochter er niet bij was. Dat heb ik dus niet als ik alleen weg ben en ze bij vriend is.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Mrt 2020 16:30

Re: Weg zonder kinderen

Het is zo persoonlijk Joey, echt je eigen gevoel. Daarin is geen goed of fout vind ik. Mijn zus heeft ook veel meer wat jullie beschrijven. Ze gaat eind april met mij twee nachtjes weg naar Parijs (mits dat doorgaat ivm corona). Zij heeft een congres en ze vroeg mij mee omdat ze het anders te lastig vindt in haar eentje en ik ben altijd wel in voor een tripje. En dat is van drie naar twee dagen teruggeschroefd omdat ze 't eigenlijk anders niet trok. Terwijl ik 't allemaal prima vind en gerust langer weg zou blijven. Ik denk dan wel even over haar joh, wat is nou één nachtje meer of minder. Maar het hielp haar door het te reduceren naar twee nachtjes en dus doen we 't gewoon zo. Als haar dat helpt... Mij maakt 't niet uit dus. Zo zie je hoe verschillend het kan zijn. Maar goed eerst maar eens zien dat 't überhaupt door gaat.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem324

Bericht 12 Mrt 2020 18:21

Re: Weg zonder kinderen

Ik ben ook heel blij om jullie antwoorden te lezen en herken me ook daarin! Ik ben alleen geen alleenstaande ouder.
Ik vind dat mijn zoon voldoende van huis is wanneer ik/wij werken en de tijd die over is, is voor hem. We zijn ook heel graag met z'n 3-en en we nemen hem graag mee als we uit (eten) willen.
In mijn omgeving zijn we de enige die er zo in staan, dus ik ben blij om hier herkenning te vinden!
<<

Neno

Kwebbel

Berichten: 499

Geregistreerd: 09 Feb 2020 08:45

Bericht 12 Mrt 2020 18:49

Re: Weg zonder kinderen

Ik ga zelden weg zonder de kids. Een paar keer per jaar een avondje maar dan is de man thuis, en 1x per jaar logeer ik een nachtje bij mijn nichtje. Samen gaan we zelden weg en dan zijn ze bij mijn zusje of ouders, we hebben nog nooit een andere oppas gehad. Nu heb ik ook weinig behoefte om iets te doen zonder de kids, en als ze op school zijn kan ik ook veel doen. Vooral voor de jongste is het moeilijk als ik savonds weg ben, volgens de man komt het door de botte navelstrengschaar die ze hadden in het ziekenhuis?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 12 Mrt 2020 18:59

Re: Weg zonder kinderen

Donderdagavond heb ik altijd repetitie dus dan ben ik sowieso weg.
Verder gaat ze ongeveer 1x pm logeren, in het carnavalsseizoen 2x per maand. Verder probeer ik het op ongeveer om de maand te houden.
J en ik proberen het samen goed af te stemmen, sowieso omdat ze daar momenteel wel behoefte aan lijkt te hebben.

Dinsdag is echt mijn feestdag. Als ik dan uit mn werk kom is er niemand thuis. E eet bij oma en J is haar daar dan ophalen. Ik ga dan lekker douchen en daarna lekker koken. We eten dan iets lekkers wat E niet graag eet of lekker pittige nasi ofzo, en eten dat dan lekker in de bank als E op bed ligt, echt mijn dag ?
30-04-2017
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 12 Mrt 2020 20:44

Re: Weg zonder kinderen

Ik bedoelde eigenlijk hoevaak ga JIJ weg dat kan dus alleen zijn maar ook samen met je partner.

Ik kan me jouw reactie heel goed indenken HG, ik vind het namelijk veel minder erg als zoon gewoon thuis bij papa is dan dat hij echt bij de opvang/oppas/familielid is. Als ik alleenstaand zou zijn dan zou ik me nog veel bezwaarder voelen om weg te gaan. Lijkt me wel lastig.

Als je twee kinderen hebt lijkt me oppas regelen misschien ook wel lastiger inderdaad Marin. Wat het ook lastiger maakt is als er meer kleinkinderen in de familie komen, dan moet je de oppas delen :).

Mijn kind is nog klein, misschien als hij wat groter is dat ik ook iemand (buiten familie) zou vragen om te komen oppassen. Net als jij zegt Taeda. Nu voelt dat helemaal nog niet goed. Het scheelt dat ik niet zo heel outgoing ben maar toch meet ik me soms aan anderen en denk dan wel dat wij misschien wat vaker samen op pad zouden moeten. Stom eigenlijk he? Ik vind dat dan ook wel leuk maar ik voel me toch altijd bezwaard om oppas te vragen en zit dan ook gewoon niet zo lekker. Kind sliep eerst slecht dus logeren was al mijn laatste optie. Hij heeft wel twee keer gelogeerd maar dat ging ook niet echt denderend (wakker 's nachts) en dat voelt dan ook niet fijn. Nu slaapt hij wel veel beter dus zou het beter kunnen maar het voelt toch als mijn/onze verantwoordelijkheid om 's nachts voor hem te zorgen en ik heb hem ook graag gewoon thuis. Dat lijkt me voor hem ook het fijnste.

Ik ga wel weg zonder kind maar dat zijn toch vaak 'moetjes'. Ik werk drie dagen en dan heb ik hem echt al gemist. Daarnaast, kapper, tandarts, vergadering etc. Maar ik ga eigenlijk nooit echt een middag alleen shoppen (niet eens zin in) of gewoon niks doen. Mijn schoonouders passen al 2 dagen op als ik werk dus een extra keer voel ik me ook al snel bezwaard over. Mijn ouders zijn nu vaak geen optie omdat mijn moeder ziek is. Dat maakt het best lastig vind ik.

Ik sport op zondag en dan is kind bij papa. Dat doe ik wel voor mezelf en is ook wel fijn. Voor de rest ben ik eigenlijk altijd bij hem (buiten werk en verplichte afspraken) en doen we leuke dingen met zijn drieën. Conclusie: we zouden wel wat vaker uiteten kunnen. Ik zou weleens een dagje weg willen met vriend, naar de sauna of shoppen en daarna uiteten.

Dat klinkt heerlijk Kees! Legt vriend E dan ook op bed? Ook zo fijn om even geen 'verplichtingen' te hebben. Na werk is het altijd meteen kind halen, koken, op bed leggen etc. Lijkt me heerlijk om zo rustig thuis te komen, slim bedacht!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Mrt 2020 20:51

Re: Weg zonder kinderen

Lot schreef:Als je twee kinderen hebt lijkt me oppas regelen misschien ook wel lastiger inderdaad Marin. Wat het ook lastiger maakt is als er meer kleinkinderen in de familie komen, dan moet je de oppas delen :).



Dit vind ik inderdaad best lastig. Mijn moeder past vast drie dagen op mijn nichtje. Daardoor is ze erg moe en heeft ze weinig energie meer om naar mij en m'n zoontje toe te komen, terwijl ze dat voorheen vaker deed. Vind ik best jammer. Gelukkig heb ik natuurlijk veel vrije tijd en dus draai het tegenwoordig vaker om en ga ik een paar dagen met m'n zoontje naar haar toe zodat ze 'm alsnog veel ziet. En dan passen we samen op nichtje.

Over je vraag over tijd voor jezelf (dus zonder partner). Dat heb ik dus overdag als hij naar peuterspeelzaal is. En als hij slaapt (maar dan ben ik logischerwijs thuis en tegenwoordig slaap ik ook gerust 2.5 uur dan). Ik heb een tijd Spaanse les gehad maar daar ben ik mee gestopt. Ik spreek wel eens met vriendinnen af maar heb daar weinig behoefte aan dus dat is zeer incidenteel. Ik geniet meer van m'n vrije tijd overdag dan dat ik 's avonds de hort op wil. En ik ga zelf liever eens in de zoveel tijd in m'n eentje op reis, dan dat ik 's avond iets voor mezelf zou willen doen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Let's discover the world together.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 12 Mrt 2020 21:21

Re: Weg zonder kinderen

Onze dochter is 2 en is nog nooit een nacht zonder ons geweest.
Wij hebben wel af en toe wel wat leuks maar gaan dan los van mekaar weg.
Samen met zn 2en doen wij bijna nooit en áls we iets gaan doen dan is onze dochter thuis en zit er iemand bij ons.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 12 Mrt 2020 23:14

Re: Weg zonder kinderen

Taeda schreef:De laatste keer logeren was de nacht dat de jongste geboren werd, dus dat is ook al bijna twee jaar geleden.

Oh dit is niet waar. Ze zijn pas een nachtje bij mijn ouders geweest. Ik had ze daar zelf op bed gelegd. Mijn man heeft me daardoor naar Schiphol kunnen brengen. De jongste is die nacht anderhalf uur wakker geweest en liet zich moeilijk troosten, terwijl hij thuis niet wakker is of met een kus weer slaapt. Ik voelde me al bezwaard en dat bleek nog terecht te zijn ook. Verder vond ik een weekend weg niet vervelend, omdat ze bij mijn man waren. Maar dat nachtje dus wel.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 13 Mrt 2020 06:41

Re: Weg zonder kinderen

M ging voor het eerst logeren toen ze 3 maanden was. Bij opa en oma. Inmiddels vindt ze het echt fantastisch om bij één van de opa's en oma's te logeren. Ze vraagt er nu ook zelf om. En N gaat nu gewoon mee. Ik denk dat ze 1/2 keer per maand logeren. Wij hebben dan een feestje of gaan samen uit eten of iets anders doen. We doen ook regelmatig alleen iets en dan blijft de ander bij de kinderen. Zoals sporten, borrelen met vrienden, andere uitjes. Dat komt elke week wel voor. Wij hebben daar echt heel erg behoefte aan, om even weer te voelen dat we meer zijn dan alleen papa en mama.

Wat ik wel (oprecht) afvraag, als een kind nog nooit gelogeerd heeft, zal het daar dan wel om gaan vragen? Omdat een aantal van jullie aangeeft dat ze pas gaan logeren als ze er zelf om vragen. Ik ging toen ik klein was nooit logeren en begon het pas interessant te vinden toen ik op de basisschool zat. Een keer gedaan bij mijn achterbuurmeisje, maar dat vond ik vreselijk. En zelfs op kamp met groep 8 had ik vreselijke heimwee. Vandaar ook onze keuze om het van jongs af aan te stimuleren, dat de kinderen er ook tegen kunnen ergens anders te slapen.
december 2016
juli 2019
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 13 Mrt 2020 08:49

Re: Weg zonder kinderen

Mijn ervaring is wel dat ze er zelf om gaan vragen Niekske!

Mijn dochter is altijd een moeilijke slaper geweest, veel behoefte aan nabijheid, ook snachts. En laat zich dan niet makkelijk troosten door anderen. We zijn wel eens samen met mn ouders op vakantie geweest en dan haalden mn ouders haar sochtends uit bed zodat wij iets langer konden liggen en zelfs dat was al erg moeizaam.

Maarrrr toen ze zeg 3,5 was begon ze er zelf over dat ze wel eens bij opa en oma zou willen blijven zonder papa en mama. Eerste keer echt logeren hebben we gedaan toen ik ging bevallen van ónze 2e, toen was ze 3 jaar en 10 maanden en ze vond t helemaal fantastisch. Dus nu gaat ze af en toe nachtje of paar nachtjes naar mn ouders :) speciaal omdat zij het leuk vind, niet omdat wij dan weggaan.

Mijn zoontje wilde ik sowieso het eerste jaar niet uit logeren doen. En denk dat we nog een tijdje wachten, want ook hij is geen goeie slaper. Kijken wanneer hij t zelf aangeeft, wellicht wel wat eerder als ie met grote zus mee wil :D
<<

Anoniem304

Bericht 13 Mrt 2020 09:03

Re: Weg zonder kinderen

Niekske schreef:
Wat ik wel (oprecht) afvraag, als een kind nog nooit gelogeerd heeft, zal het daar dan wel om gaan vragen? Omdat een aantal van jullie aangeeft dat ze pas gaan logeren als ze er zelf om vragen. Ik ging toen ik klein was nooit logeren en begon het pas interessant te vinden toen ik op de basisschool zat. Een keer gedaan bij mijn achterbuurmeisje, maar dat vond ik vreselijk. En zelfs op kamp met groep 8 had ik vreselijke heimwee. Vandaar ook onze keuze om het van jongs af aan te stimuleren, dat de kinderen er ook tegen kunnen ergens anders te slapen.

Zo staan wij er ook in. :ja:
<<

Pitty

Bericht 13 Mrt 2020 10:35

Re: Weg zonder kinderen

HGL, ik had dat ook toen ik alleen onze oudste had en vier dagen per week werkte met veel reistijd. Ik kon gewoon echt niet het weekend zonder hem, ik miste voor mijn gevoel al te veel van hem. Het was ook echt een heel naar gevoel.
Na een jaar ben ik minder gaan werken en daarmee kwam ook de zin voor uitstapjes weer wat terug.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 13 Mrt 2020 10:52

Re: Weg zonder kinderen

Ik ga gemiddeld eens per maand een dagje alleen weg, dan zijn mijn kinderen gewoon thuis bij mijn man. Soms tussendoor alleen een avondje weg. Eens per jaar ga ik twee of drie nachtjes weg naar een leuke stad en soms nog eens een paar dagen naar mijn familie in het buitenland. Ik ben hier heel tevreden mee.

Samen met mijn man weg is helaas een stuk lastiger, er is niemand die onze beide kinderen tegelijk langer dan een paar uur kan opvangen. Dat betekent in de praktijk dat we de afgelopen acht jaar één keer twee nachtjes weg zijn geweest samen en verder max. 2 keer per jaar een avondje weg gaan samen. Waar het kan gaan we soms wel even koffie drinken of lunchen in de stad terwijl de kinderen op school zijn, zal max. eens per twee maanden zijn. Ik zou uiteraard wel heel graag vaker samen weg willen (eens per jaar een paar dagen met z’n tweeën een tripje zou ik heerlijk vinden), maar de situatie is er nu eenmaal niet naar, dus we genieten van wat wél kan.
<<

Anoniem321

Bericht 13 Mrt 2020 11:04

Re: Weg zonder kinderen

Toen onze zoon nog op het kinderdagverblijf zat, gingen mijn vriend en ik in de vakantie soms een dagje weg terwijl zoon op kdv zat. We betaalden een vast bedrag per maand, dus het kostte niks extra's. Bovendien had hij het enorm naar zijn zin.

Verder gaan vriend en ik zo nu en dan eens uit eten. Dan past mijn moeder of mijn broer op.
Nu zoon niet meer op kdv zit en het niet meer zo makkelijk is om hem een dag te parkeren, gaan we niet zo gauw meer een dagje weg. Zoon gaat wel 1 of 2 x per jaar bij mijn broer en schoonzus logeren. Maar dan gaan wij niet perse ook zelf weg. Zonder kind thuis zijn is ook erg relaxed!

1x per jaar ga ik alleen een aantal dagen op stedentrip, dan is zoon gewoon bij mijn vriend. Ik hoop dat ik deze traditie in ere kan houden, want dat bevalt me uitstekend.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 13 Mrt 2020 11:36

Re: Weg zonder kinderen

Oh dat vind ik ook best heftig Marin, drie dagen oppassen! Snap dat je moeder dan moe is en dat jij dat weer jammer vindt. Gelukkig kunnen jullie het zo samen oplossen.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 13 Mrt 2020 14:02

Re: Weg zonder kinderen

Ik ga best regelmatig weg zonder zoontje en heb er niet zo heel veel moeite mee. Als ik weg ben voel ik me gewoon zoals ik me voorheen ook altijd voelde. Vorige week nog met vriend op wintersport, toen hebben van beide kanten de opa’s en oma’s een deel vd week opgepast. Ook gaan we regelmatig uit eten en dan komt er een oppasmeisje.

Alleen ga ik ook regelmatig weg, naar de kapper, de stad of even chil boodschappen doen, of eten of naar een feestje met vriendinnen. Niet elke week, maar probeer het genoeg te blijven doen, ik merk dat het voor mij wel goed is. Voor onze relatie is samen weg ook goed trouwens.

Ik ga, mocht het nog doorgaan, over een paar weken 2 weken op studiereis naar Amerika, dan denk ik wel dat ik hem erg ga missen, maar als ik daar ben kan ik het waarschijnlijk ook wel goed loslaten.
Smile, it's free!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom