Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Mrt 2020 10:12

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wow dat vind ik heel knap AMM!
Let's discover the world together.
<<

ChiQ

Bericht 08 Mrt 2020 10:22

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Mooi he, al die trotse momenten om je eigen kleine schepsel. Voelt toch altijd ook als een overwinning voor jezelf. Dat je het 1, in leven hebt weten te houden, en 2, dat ze het nog heel aardig doen ook.

Ik ben ook écht retetrots op mijn kind. Hij scoorde ver boven landelijk gemiddeld met zijn toetsjes (ik zeg expres ver want je hebt boven landelijk gemiddeld en ver boven landelijk gemiddeld) julian knalde bijna van de chart af zover boven zat hij. Maar ik hoorde ook van zijn juf dat hij eindeloos kinderen helpt die het moeilijker hebben, hij staat ze dan echt dingen te leren. En ze snappen het dan ook, dan is hij weer helemaal trots.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 08 Mrt 2020 10:40

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat lief Chiq dat hij dat doet voor andere kindjes!

Ik ben ontzettend trots op S. Hoe ze alles de afgelopen week heeft doorstaan. Ze heeft nauwelijks gehuild, alles zo kalm over zich heen laten komen en zo vrolijk en vriendelijk steeds tegen iedereen.
En V, die ons toch veel heeft moeten missen, doet het ook zo goed! Ze luistert goed, slaapt goed en is lief.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Kira

Bericht 09 Mrt 2020 02:56

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Mijn zoon heeft een aanbieding gekregen om mee te gaan spelen in een groot regionaal jeugdorkest. Leeftijd is tussen 15 en 25 jaar, hij is 13.
Buiten dat hij het muzikaal heel goed doet en er plezier in heeft gaat het op school heel goed. Hij gaat over zonder onvoldoende. Maar buiten Dat allemaal is hij sociaal zo sterk. Zo'n leuke jongeman, galant, eerlijk, spontaan.
En zo behulpzaam naar mij toe de laatste weken. Ik ben zo trots ?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Mrt 2020 10:51

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat een lieve trotse mama ben jij en wat een lieve zoon heb je Kira. Lijkt me heel mooi om te zien, als ze zo ouder worden, om echt terug te zien wat je er in hebt gestopt.
Let's discover the world together.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 09 Mrt 2020 10:54

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat fijn Jip, kan me voorstellen dat je mega trots bent. Terecht!

Ik was afgelopen zaterdag mega trots. S ging voor de eerste keer mee dansen. Ze vind het heel spannend, maar had veel zin. Waar ze normaal in nieuwe situaties niet van mijn zijde wijkt, heeft ze nu amper naar me omgekeken een uur lang. Wat heeft ze staan dansen, zo leuk en aandoenlijk om te zien!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 09 Mrt 2020 12:42

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat een mooie, fijne verhalen allemaal!
Zeer terecht dat jullie allemaal trots zijn!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 09 Mrt 2020 21:00

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

R is opeens zo groot geworden, we hebben echt gezellige gesprekken. Hij wilde vanalles weten over corona vandaag en stelde echt zulke leuke vragen daarover. Echt heel gezellig ❤️
R. 2013
D. 2016
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 09 Mrt 2020 21:15

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Mijn zoon praat zo goed dat we echt hele gesprekken hebben samen, hij echt kan vertellen hoe zijn dag is & wat er is (spannend / eng, gevallen etc) en zingt de hele dag liedjes van a tot z... zo leuk en fijn ?
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem272

Bericht 10 Mrt 2020 20:46

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Kira, wat gaaf! Wat klink je trots. En wat een leuke zoon moet jij hebben.

Spencer en Pippa, zo leuk is dat hè, als je echt gesprekken kunt gaan voeren :heart:
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Mrt 2020 19:04

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat heerlijk om zo trots te kunnen zijn op je kind!

Onze dochter van 1.5 maakt zelfstandig puzzeltjes van 4 stukjes alsof het een eitje is!
08/2018
05/2021
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 11 Mrt 2020 19:23

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Kira wat gaaf en knap van je zoon!
Wow MissEnergy, dat vind ik ook echt heel knap!

Mijn dochter van 5 rekende vanmiddag ineens foutloos 4x5 uit, omdat ik zei dat het nog 4 weken was tot de paasvakantie. Toen zei ze: O dat is niet zo lang, want dat is maar 5 dagen. Dus ik zei nee, een week is 5 dagen (foutje, ik was aan het autorijden dus niet heel geconcentreerd met het gesprek bezig), dus 4 weken is 4 x 5 dagen. Toen bleef het een tijdje stil en toen zei ze ineens heel teleurgesteld: dat is nog TWINTIG dagen, dat is superlang!! ?
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 12 Mrt 2020 12:10

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Mijn zoon is 13 en een beer van een vent maar hij wil altijd lekker knuffelen met mij haha. Toen hij in groep 4 zat zeiden ze dat ie een gewone middelbare school niet ging redden en toen zei ik al van dat zien we in groep 8 wel. Nu zit ie in de 1e en hij doet t zo goed. Ik help m met leren (overhoren) en geef af en toe aan hoe hij sommige dingen makkelijker kan doen en verder doet hij het op eigen kracht. Als ik zijn cijfers zie ben ik wel een jaloers, zulke mooie cijfers haalde ik niet haha. Dus ik ben super trots op m.
<<

Kira

Bericht 12 Mrt 2020 13:37

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat fijn Boeddha, terecht trots! M'n zoon van 13 jaar is ook nog een knuffelkont. Wat fijn dat het op school zo goed gaat, m'n zoon is getest op dyslexie en daar zit ook een intelligentie onderzoek bij en hij zat een punt onder het gemiddelde (hij was toen 6 of 7) en heb daar ook zorgen om gehad. Achteraf nergens voor nodig.
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 12 Mrt 2020 14:51

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Fijn he Kira dat ze laten zien dat mensen er goed naast kunnen zitten.
Mijn zoon is naar mij toe zo knuffelig geworden sinds ik heel ziek geweest ben. Ik vind het niet erg haha.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 09 Mei 2020 21:18

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

De oudste heeft vandaag zelf zijn naam nageschreven! Op de moederdagtekening voor oma wilde hij het schrijven, hij was erg gefocust en met wat mondelinge instructie was dit het resultaat:
Afbeelding
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem272

Bericht 09 Mei 2020 23:45

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Het duurde even voor ik de 'e' herkende, maar ik zie nu hoe hij heet :D

Superknap!!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 10 Mei 2020 09:02

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat goed taeda!

V is ineens helemaal into tekenen. Ze kan een ijsje tekenen, een poppetje, de letter van haar naam, soms lukt een hartje. Ze is ook zo leergierig, maar het moet niet te lang duren of als ze iets snapt na 3 pogingen dan is het alweer niet meer leuk...
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem275

Bericht 10 Mei 2020 16:08

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat knap Taeda en Jip!

Ik ben heel trots op mijn mannen, ze fietsen altijd al wel graag en hebben sinds een paar weken beiden een mountainbike. Maar we hebben vandaag naar mijn ouders gefietst (18km enkeltje) en weer terug. Ze zijn nu helemaal gesloopt, maar ze hebben het geweldig gedaan! ?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Mei 2020 19:11

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Zo bubble, dat is een flinke afstand! Voor een volwassene vind ik het al ver haha.

Mijn dochter is zo lekker aan het kletsen en haar woordenschat groeit nog steeds elke dag. Trots!

❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Mei 2020 19:16

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Hee gek dat de link nu niet werkt Bliss! (althans niet als embedded video). Had 'm al op je insta gezien. Zo schattig!
Edit nu doet ie 't wel!

Wat ver en knap Bubble! En leuk om samen te doen.

Echt knap Taeda! En van V ook, Jip!


Mijn zoon begint al letters te herkennen. Zo leuk! Dan kan ie al beetje zeggen wat ergens staat of welke letter iets is. Vooral de O is favoriet natuurlijk, dan kan hij zo blij worden als hij die ergens ziet en roept hij: "dat is míjn letter!"
Let's discover the world together.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 15 Mei 2020 21:25

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Leuk is dat kletsen hè Bliss!

Knap Marin! En leuk dat enthousiasme om de eigen letter hè!

Hier lag vanmiddag toen ik thuis kwam uit het werk een blad met schrijfsels van D, haar eigen naam, die kan ze al een tijdje, nadat we een paar keer samen geoefend hadden, maar nu stond er ook ‘floriejan’. Ze had helemaal zelf bedacht hoe het moest, zo knap vind ik dat!
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 19 Mei 2020 14:33

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat knap Rebecca!

Ik wil even zeggen dat ik zo trots ben op mijn zoons. Ik ben zondag gevallen en heb daarbij mijn voet gekneusd. Mijn zoons zijn zó behulpzaam. Ze hadden gisteren zelfs ontbijt gemaakt voor me. Echt, onvoorstelbaar hoe lief en zorgzaam ze zijn. Ik kan er echt ontroerd van raken?
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Mei 2020 14:58

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat lief van ze! En wat vervelend voor jou zeg. Beterschap.
Let's discover the world together.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 19 Mei 2020 15:09

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat lief zeg Patsy, dan smelt je toch!
19 juni 2015
2 februari 2017
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers