Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jeukende teen

<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 20 Nov 2013 21:36

Jeukende teen

Ik heb ongeveer een week last van de onderkant van mijn grote teen. Hij voelt raar, moeilijk uit te leggen. En hij jeukt. Als ik erop druk dan doet het pijn. Ik heb er verder niks mee gedaan maar sinds een paar dagen komen er vlekjes van binnenuit. Ik krijg er steeds meer last van.

Wat kan het zijn? Maar vooral, wat kan ik eraan doen? Badje met soda heeft niet veel nut denk ik aangezien het niet oppervlakkig is maar echt van binnen.

Afbeelding
<<

FruttiTutti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:43

Bericht 20 Nov 2013 22:27

Re: Jeukende teen

Ik heb dat ook wel eens. Bij mij zit er vocht in die bultjes, soms prik ik ze lek (geen idee waarom, maar lucht vaak wel even op). Ik behandel het altijd met 'voetschimmelcreme', want dat is het bij mij dan. Werkt prima, en is dan zo weer over.
<<

Vanilla Queen

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 71

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:17

Bericht 21 Nov 2013 01:56

Re: Jeukende teen

ik heb het ook wel eens. Dan zit er een "ingegroeide" haar van mijn hond helemaal onderhuids gekropen in mijn voet :nopompom: vraag niet hoe het kan, maar mijn poezelige voetjes zijn daar heel gevoelig voor.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 21 Nov 2013 15:36

Re: Jeukende teen

En wat kan ik eraan doen?
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 21 Nov 2013 22:06

Re: Jeukende teen

Ga wel naar de huisarts. Als hier verder niemand reageert of iets weet.
<<

Anoniem30

Bericht 21 Nov 2013 23:29

Re: Jeukende teen

Waxinelichtje schreef:Ga wel naar de huisarts. Als hier verder niemand reageert of iets weet.


Dat lijkt me sowieso het beste als je er last van hebt toch? Wij kunnen moeilijk door een foto heen beoordelen wat het probleem is, en wat eraan gedaan kan worden. Je opmerking klinkt nu net alsof je het ons kwalijk neemt dat er niet gereageerd wordt. Ik heb niet gereageerd omdat ik niet weet wat het kan zijn.
<<

anoniem213

Bericht 21 Nov 2013 23:34

Re: Jeukende teen

Ik sluit me aan bij Pippa.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron