Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 19 Nov 2013 12:19

Re: Datetopic

Carra, wat ontzettend jammer dat het zo af is gelopen. Het klonk zo mooi, maar als het gevoel er van zijn kant niet is, dan houdt het natuurlijk op. Ik kan me voorstellen dat dit best een beetje een klap is, aangezien het al een tijdje zo leuk ging. Hopelijk komt er gauw een andere man op je pad!

Rogue, ooh wat balen. Beterschap! Hoe laat had je met je date afgesproken?

Polly dot, fijn dat je een lekker weekend hebt gehad. Veel succes en plezier met werken, hopelijk ga je naar een mooi gebied! Hou ons wel op de hoogte hè :)

Ik ben druk bezig met mijn aanmelding voor mijn exchange semester. Gister was het topless monday, en ik had hem beloofd 's avonds een foto helemaal topless te sturen. Dus dat heb ik gedaan, een prachtige foto van mijn benen, geen top. :angel:
<<

Artemis

Bericht 19 Nov 2013 12:38

Re: Datetopic

Supergrover :thumbup: :lol:

Bliss, ik las iets van jou, maar je kunt toch ook gewoon nog wat knuffelen met iemand die alleen een scharrel is? Ik zou me best naar voelen als iemand hup, zo het bed uitsprong en vertrok. Als ik me prettig genoeg voel bij iemand om er seks mee te hebben voel ik me toch ook genoeg op mijn gemak om gewoon een beetje lief voor elkaar te zijn. Zonder dat wordt het wel erg kil. En dan hoef je niet over te lopen van verliefdheid, maar iemand gewoon leuk vinden kan ook nog.

En ik zou me bijzonder naar voelen als iemand alleen even na een leuke avond met anderen langskwam om te seksen en daarna direct weer zou vertrekken. Ik ben verdorie de febo niet waar je even snel kunt snacken na het stappen....

Geloof niet dat ik dat heel respectvol vind.
<<

anoniem213

Bericht 19 Nov 2013 16:30

Re: Datetopic

Artemis schreef: Ik ben verdorie de febo niet waar je even snel kunt snacken na het stappen....



Ho, wacht! Jij bent níet de Febo?
<<

Artemis

Bericht 19 Nov 2013 18:10

Re: Datetopic

June schreef:
Artemis schreef: Ik ben verdorie de febo niet waar je even snel kunt snacken na het stappen....



Ho, wacht! Jij bent níet de Febo?

Nee, wel vet :cheering:

Ofzo :nopompom:


:lol:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Nov 2013 18:30

Re: Datetopic

Artemis: ja, ik ben het dus helemaal met je eens hoor, je hoeft mij niet te overtuigen :wink: Het is ook weer niet zo dat hij komt en twee tellen later gaat (om het zo maar ff te zeggen), we kletsen dan nog ff wat en liggen wel een beetje tegen elkaar aan, maar echt knuffelen is er niet bij. Ik geloof dat ik dat dus idd een beetje mis eraan, dus ik moet eens zien hoe dat de volgende keer is, áls er nog een keer komt. Ik heb nogal hectische (werk)weken momenteel en ben 's avonds totaal gesloopt en heb nergens meer zin in. Nu was het ook nog zo dat ik vrijdag ineens een week te vroeg ongesteld leek te worden (incl. pukkels en hormonale buien), dat duurde twee dagen en toen hield de schijnmenstruatie op :confused: Nu denk ik dus dat ik het toch gewoon komende vrijdag weer word ofzo, raar. Anyways, ik ga dan niet afspreken en sowieso wil ik eerst de komende werkweek ff zien te overleven, dus daarna zie ik het wel weer.

Rogue: ooh nee! Heb je de date afgezegd? Balen man, beterschap!

SG: leuk! Ga je dit jaar ook nog een weekend naar hem toe of komt dat er niet meer van?

Sushi: jammer dat er geen klik was! Is er nog contact nu of niet meer?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem285

Bericht 20 Nov 2013 15:01

Re: Datetopic

Carra, fijn dat je je weer wat beter voelt... Logisch dat je er verdrietig van wordt, maar dat het goedkomt met jou daar twijfel ik niet aan!!

Sushi, jammer dat die klik er niet was, maar dat kan misschien nog komen en anders is het in ieder geval leuk dat je zo’n gezellig contact met hem hebt.

Rogue, balen!! Voel je je al iets beter? Hebben jullie al een nieuwe date kunnen plannen? En laat je die date donderdag nog doorgaan nu?

Joyce, nog nieuws?

SuperGrover, hahaha, strakke actie :D Jammer voor hem, maar dit kan hij ook waarderen, neem ik aan :D

Bliss, sterkte met de drukte en menstruatieperikelen...
Laatst gewijzigd door Anoniem285 op 23 Nov 2013 12:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem4

Bericht 20 Nov 2013 16:05

Re: Datetopic

Whaaaah Polly wat supertof zeg! Inderdaad net als in de film.
Wat hebben jullie gedaan in Athene?

Ik heb m'n date maar afgezegd, was gisteren niets waard. We hebben 'm naar zaterdag verschoven.
De date van donderdag laat ik ook maar niet doorgaan.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 21 Nov 2013 00:10

Re: Datetopic

Polly, wat gaaf! :) Echt heel lief!

Ik heb verder geen nieuws, hem vandaag niet gesproken..
Maar hoop toch echt nog steeds op volgende week of volgende weekend date :D
Ik vind hem zo leuk, echt ernstig haha :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 21 Nov 2013 00:58

Re: Datetopic

Omg! Polly! Dat is geweldig! I'm smoorverliefd op te worden.


Ik zie m'n vakantiedate of whatever maandag weer :) denk dat ik hem na al die tijd direct bespring haha. Vreemd genoeg mis ik hem.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 21 Nov 2013 10:44

Re: Datetopic

Ooh Polly wat fantastisch! Dat is echt een filmmoment, in de stromende regen, met aanzwellende muziek...

Joyce: Ik hoop het ook voor je. Waar hangt het van af?

Tabbie: Welke?? Die Israëli?
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 21 Nov 2013 12:17

Re: Datetopic

Aw Polly :heart: Was de avond samen ook echt geslaagd? Hebben jullie iets leuks gedaan?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 21 Nov 2013 12:39

Re: Datetopic

Yep :)
<<

anoniem213

Bericht 21 Nov 2013 13:08

Re: Datetopic

Ahhh Polly, wat leuk :heart: :heart: :heart:.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 21 Nov 2013 13:34

Re: Datetopic

Carra schreef:Sushi, wel leuk dat je het gedaan hebt en dat het op zich leuk was. Je kan altijd nog een tweede keer afspreken om te kijken of de klik er dan wel is. En anders heb je een leuke middag gehad toch!


Bliss schreef:Sushi: jammer dat er geen klik was! Is er nog contact nu of niet meer?


Polly Dot schreef:Sushi, jammer dat die klik er niet was, maar dat kan misschien nog komen en anders is het in ieder geval leuk dat je zo’n gezellig contact met hem hebt.


Ik denk dat we elkaar nog wel een keer gaan zien, maar ik denk dat een klik niet meer gaat komen. Nou ja, we gaan het zien.
Er is nu af en toe nog contact, maar niet meer zo intensief als dat het voorheen was. Ik hou jullie op de hoogte hier ;)
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 21 Nov 2013 13:35

Re: Datetopic

En Polly, wauw wat leuk!!
<<

Anoniem 53

Bericht 21 Nov 2013 15:15

Re: Datetopic

Polly, wat super leuk! Ik zie dan inderdaad zo'n hele filmscene voor me!

Carra, vervelend hoe het gelopen is met jouw date. Gelukkig voel je je nu weer beter.

Hier lijkt er iedere keer iets tussen te komen, net of het niet de bedoeling is dat we afspreken. Kan hij dan kan ik niet en andersom. Nu heb ik zondag voorgesteld, maar nog niks gehoord. En als ik dat vandaag of morgen nog niet heb ga ik andere dingen plannen, ik weiger mijn vrije tijd voor hem open te laten, het gebeuren van vorig jaar speelt daar nog een beetje in mee denk ik.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 21 Nov 2013 17:39

Re: Datetopic

Euh... Ik heb de smaak te pakken geloof ik. Vanavond heb ik een date. Ik ga met de trein naar Amsterdam en daar gaan we iets drinken. Ben heel benieuwd.
<<

Anoniem285

Bericht 21 Nov 2013 17:45

Re: Datetopic

***

Rogue, goed idee dat je donderdag afgezegd hebt, jammer dat je moet wachten tot zaterdag nu. Hoe voel je je, ben je weer helemaal beter?

Joyce, ik hoop dat hij hetzelfde voelt, heeft hij nog iets gezegd over zijn veranderende gevoelens nadat jullie gezoend hadden?

Tabbie, wat leuk!!! Jullie gaan elkaar gewoon weer zien :) En het kan hoor, iemand missen na zo'n korte tijd, ik merk het nu ook. Heb het ook al een keer eerder gehad.

Sushi, goed bezig! Veel plezier :)

Auxo, jammer! Graag of niet he, laat hem maar wat moeite doen inderdaad.
Laatst gewijzigd door Anoniem285 op 23 Nov 2013 12:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 21 Nov 2013 22:31

Re: Datetopic

@Polly Dot ; Nee, nadat ik hem gevraagd had en vaag antwoord kreeg niet echt, maar voor even vind ik het prima zo :) Hij's gewoon leuk, gezellig, lief en we hebben het gewoon fijn samen :D
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 21 Nov 2013 22:54

Re: Datetopic

Ja ik vind het ook leuk! Zoveel zin in!
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 23 Nov 2013 10:10

Re: Datetopic

Update: mijn date donderdag was zo leuk! Morgen zie ik hem weer.

We hebben donderdag zo veel zitten praten en het voelde gewoon zo goed.
Ik kan niet wachten tot het morgen is!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Nov 2013 10:54

Re: Datetopic

Leuk Sushi! Ken je hem ook via die ene site? Veel plezier morgen!
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Nov 2013 10:58

Re: Datetopic

Oh en Rogue, veel plezier vandaag!
❤ 7 juni 2018
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 23 Nov 2013 12:00

Re: Datetopic

Bliss schreef:Leuk Sushi! Ken je hem ook via die ene site? Veel plezier morgen!


Ja! Via Intomylife!

We konden superleuk met elkaar chatten en appen en toch dacht ik donderdagavond: "nou, ik weet het niet hoor". (Misschien wel omdat hij 10 jaar ouder is?) En toen was het ineens zo gezellig en leuk en van het leeftijdsverschil merk ik eigenlijk niks.

Hij belde me gisteren nog voor ik ging slapen. Dat hij het zo leuk met me vond :-)
<<

Anoniem285

Bericht 23 Nov 2013 12:39

Re: Datetopic

Wat leuk Sushi!! Veel plezier morgen, leuk ook dat jullie gewoon al zo snel weer afspreken :-) 10 jaar leeftijdsverschil vind ik trouwens niet eens noemenswaardig.

Rogue, veel plezier vandaag!

Tabbie, nog maar 2 nachtjes slapen :D Waar tref je hem? Veel plezier!!!

Ik zie hem hopelijk over een paar weken, als het goed is ga ik inderdaad naar Zuid-Amerika en hij is enthousiast en komt me graag opzoeken. Ik verheug me er nog maar niet op, ik geloof het wel als ik het zie! We hebben dagelijks mailcontact nu en dat is erg leuk.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Papillio