Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe week, nieuwe plannen!

<<

Anoniem301

Bericht 09 Mrt 2020 10:25

Re: Nieuwe week, nieuwe plannen!

Wat leuk dat Magnolia komt eten Marin en dat jullie nog steeds vriendinnen zijn! Gaat het goed met haar?

Ik ben deze week aan het werk, vanavond boksen, woensdag komt er een vriendin bij ons eten, donderdag bokszaktraining, en zaterdag bij een vriend van mijn man en zijn vrouw op kraambezoek.

Zondag geen plannen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Mrt 2020 10:28

Re: Nieuwe week, nieuwe plannen!

Ja voor zover ik weet gaat het goed, maar we hebben elkaar echt al heel lang niet gezien of echt goed gesproken dus ik kan je er niet een echt antwoord nog op geven. Daar gaan we juist even lekker over bijpraten!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Mrt 2020 10:42

Re: Nieuwe week, nieuwe plannen!

Marin schreef:Ja voor zover ik weet gaat het goed, maar we hebben elkaar echt al heel lang niet gezien of echt goed gesproken dus ik kan je er niet een echt antwoord nog op geven. Daar gaan we juist even lekker over bijpraten!

Gezellig, veel plezier!
<<

Anoniem313

Bericht 09 Mrt 2020 11:21

Re: Nieuwe week, nieuwe plannen!

Wow, Anelisan, goed bezig!

Ik ben door dit topic mijn week aan het bekijken en ik realiseer me dat die hartstikke saai is. Komt ook omdat mijn vriend naar het buitenland zou zijn maar dit niet doorgaat, en daardoor heb ik niks gepland. Maar eens even kijken of ik nog iets kan afspreken met iemand.

Maandag: werken, verder niks.
Dinsdag: werken, 's avonds hardlopen.
Woensdag: boksen, met de kinderen naar de tandarts, oudste naar voetbal.
Donderdag: werken
Vrijdag: werken
Zaterdag: met de jongste naar dansles, 's avonds misschien eten met vrienden.
Zondag: jongste heeft een feestje en ik ga denk ik high tea'en met de oudste in de stad.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 10 Mrt 2020 06:36

Re: Nieuwe week, nieuwe plannen!

Marin, wat leuk! Benieuwd hoe het met haar gaat!

Gisteren heb ik gewerkt en vandaag ga ik ook werken. Mijn moeder is hier om op te passen.
Woensdag moet ik eerst naar de huisarts, dan even op school kijken bij de viering van mijn klas. Snel door naar dansles van dochter daarna.
In de middag rijden we naar Amsterdam voor een klein kinderconcert van het Philharmonisch orkest.
Donderdag weer werken en daarna snel eten en mijn dochter naar mijn ouders brengen.
Ze gaat logeren en is daar vrijdag ook.
Vrijdag werk ik extra voor een collega die op studiereis is.
Zaterdag hebben dochter en ik een feestje van een vriendinnetje van het kdv en haar moeder. (Vriend gaat naar PSV). Ze hebben een zaaltje en speeltuin afgehuurd. Hopelijk mooi weer!
Zondag wat family-time met z'n 3en. Misschien even naar het strand
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Mrt 2020 07:38

Re: Nieuwe week, nieuwe plannen!

Ik zou deze week een erg drukke werkweek hebben, maar heb nog steeds 40 graden koorts (al sinds zaterdag), dus heb me gister schoorvoetend ziekgemeld en alle klussen aan m’n ook al zo drukke collega’s overgedragen. Ze reageerden allemaal heel lief en begripvol hoor, maar het voelt gewoon klote om dingen waar ik zelf nog niet aan toe was gekomen bij een ander te droppen die er nu, naast de eigen werkvoorraad, als de wiedeweerga mee aan de slag moet gaan. Maar goed, ziek is ziek. Ik ga deze week veel slapen, veel vieze, megagrote antibiotica pillen wegwerken en hopen dat ik eindelijk een beetje ga opknappen.

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Mrt 2020 09:16

Re: Nieuwe week, nieuwe plannen!

Beterschap, Elliot! Altijd zo vervelend om je ziek te melden hè?

Ik heb gisteren gewerkt.
Vandaag werk ik ook, verder geen plannen.
Morgen ga ik met m'n dochter naar dreumesgym, boodschappen doen en verder geen plannen. 's Avonds een virtuele aerobicsles doen voor de tv.
Donderdag: hele dag in Den Haag voor het werk incl. eten 's avonds
Vrijdag: dochter gaat extra naar de opvang, ik ga naar de mondhygiëniste en kapper
Zaterdag: lunchen en even winkelen met twee vriendinnen, in Utrecht
Zondag: 's middags naar de Achterhoek voor een feestje van m'n vader die dan 70 wordt
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers