Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Loopfiets of driewieler?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Mrt 2020 09:13

Re: Loopfiets of driewieler?

Haha wow mooie vondst!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem290

Bericht 08 Mrt 2020 10:06

Re: Loopfiets of driewieler?

De loopfiets die L nu heeft, heeft nu ook 3 wielen. We willen hem ombouwen, maar uiteraard zijn we na een jaar die andere tussenstukjes kwijt. Hij wordt ook wel erg klein.
<<

Anoniem290

Bericht 08 Mrt 2020 10:15

Re: Loopfiets of driewieler?

Ik heb nu de wishbone steel gevraagd. Toch wel handig om te beginnen met 3 wielen en dat kan veloretti niet. En dat stukje in het midden om even de voetjes op te zetten leek me ook handig. Ze tilt nu haar voetjes op als ze “hard” gaat en dat is niet zo handig.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Mrt 2020 10:49

Re: Loopfiets of driewieler?

Jij woont niet in het noorden toch Niekske?? T is zijn wishbone kwijtgeraakt :(
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 08 Mrt 2020 11:47

Re: Loopfiets of driewieler?

N.a.v. dit topic hebben wij net een loopfiets van Bandits & Angels gekocht. Zijn nu afgeprijsd van €100,- voor €70,-
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4412

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 08 Mrt 2020 12:19

Re: Loopfiets of driewieler?

Zora schreef:Jij woont niet in het noorden toch Niekske?? T is zijn wishbone kwijtgeraakt :(


Nee ik heb em gevonden in Brabant ;)
december 2016
juli 2019
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Mrt 2020 13:50

Re: Loopfiets of driewieler?

Haha ok! ??
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 08 Mrt 2020 23:00

Re: Loopfiets of driewieler?

Loopfiets! Die van Puky zijn het fijnst. En dan geen zijwieltjes op de ‘grote fiets’ doen, dat belemmert eigenlijk alleen maar. Als ze eenmaal balans hebben op de loopfiets, fietsen ze op de grote fiets zo weg. Onze meiden fietsen allemaal rond de 3e verjaardag los, kwam echt door de loopfietsjes!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem280

Bericht 09 Mrt 2020 10:36

Re: Loopfiets of driewieler?

Hier loopfiets gekregen toen ze 3 werden.
Gingen als een speer op die dingen.
Vorig jaar een grote fiets gekregen met zijwielen.
Zijwielen van de grotere fiets afgehaald, maar daar moesten ze echt niks van weten.
Ze durfden echt niet!
Later een fietsje gekregen die even groot als de loopfiets was, zonder zijwieltjes, daar fietsten ze zo op weg.
Nu pakken ze de iets grotere fiets ook zonder zijwieltjes.
Al met al een dik jaar geduurd dat ze zonder zijwielen fietsen.
Nog best snel.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 09 Mrt 2020 10:57

Re: Loopfiets of driewieler?

Absoluut loopfiets,
J past er niet meer op maar vind het nog wel leuk. Hij heeft een wishbone en veloretti. Voor zijn 3e verjaardag kreeg hij een gewone fiets met zijwielen. Deed ie eerst niets mee. Ik geloof dat ik na 2x klooien het zo zat was dat ik zijn zijwielen er af heb gehaald. Tegen j gezegd kom we gaan naar opa hier is je fiets en sindsdien fiets hij zonder zijwielen. Hij was toen 3 jaar en 7/8 maanden dus ook ruim voor zn 4e verjaardag. Inmiddels vind hij fietsen fantastisch en kan hij het ook goed.

Wel grappig is dat mijn ouders helemaal verbaasd waren dat hij zo snel zonder zijwielen kon.
2015 💙
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers