Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Termijnecho die niet klopt?

<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 05 Sep 2013 19:26

Re: Termijnecho die niet klopt?

Ik ben met J ook terug gezet, heel vreemd vond ik het.
J is met de 11 weken wel 5x gemeten en 5x kwam het zelfde er uit dus toen geloofde ik het.
Het rare is dat ik al positief heb getest toen ik nog amper 3 week zwanger was achter af gezien.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem16

Bericht 05 Sep 2013 19:55

Re: Termijnecho die niet klopt?

Maar ja een echo liegt toch niet? Het is idd zo dat alle kinderen precies hetzelfde groeien tot een x aantal weken. Misschien dus idd niet je eisprong gevoeld maar gewoon je darmen ofzo. Zoiets misschien.
<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2013 19:59

Re: Termijnecho die niet klopt?

Ik had dat ook. Ik werd ook vooruit gezet, beviel met 42 weken, maar eigenlijk wonderbaarlijk zat de kleine nog onder het smeer en was er aan de placenta ook echt niet te zien dat ik 42 weken zwanger zou zijn.
<<

Anoniem16

Bericht 05 Sep 2013 20:01

Re: Termijnecho die niet klopt?

Maar ze meten je kindje toch steeds, dan komt daar toch een termijn uit?
<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2013 20:06

Re: Termijnecho die niet klopt?

1 mm opzij met dat meetpijltje betekent al 2/3 dagen verschil. Zetten ze beide puntjes net niet helemaal goed, dan zit je dus al zo een week ernaast.
<<

Anoniem16

Bericht 05 Sep 2013 20:06

Re: Termijnecho die niet klopt?

Ja oke dat is waar. Bij mij klopte het ook altijd precies, ik voelde mijn eisprong ook niet, nooit gedaan ook dus het was sowieso op de gok allemaal.
<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2013 20:07

Re: Termijnecho die niet klopt?

Bij mij werd overigen 3x gemeten op 1 foto, met alle 3 de keren een verschillende termijn. Toen gingen ze van de verste termijn uit.
<<

Anoniem16

Bericht 05 Sep 2013 20:08

Re: Termijnecho die niet klopt?

aha oke, ik heb daar dus helemaal geen ervaring mee. Het klopte hier bij N alleen de eerste keer niet, toen was ik een week korter maar na de verklaring vd vk ( een late innesteling) dacht ik oke het zal wel en daarna klopte het gewoon altijd.
<<

Anoniem272

Bericht 05 Sep 2013 20:36

Re: Termijnecho die niet klopt?

Mja ik bedoel ook meer dat je later in de zwangerschap verschillen tussen kindjes krijgt en dat de een met 42 weken nog een vrij klein kindje heeft en zich redelijk goed voelt en de ander met een negenponder zit en alleen nog maar kan liggen. Dus denk niet dat het heel veel zin heeft om je nu al druk te maken over 4 of 7 dagen verschil op het einde van je zwangerschap. Inleiden gaat altijd in overleg toch?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 05 Sep 2013 21:31

Re: Termijnecho die niet klopt?

Ik heb dit ook gehad, klopte voor mijn gevoel voor geen meter, dan had ik en een megakorte cyclus gehad én was ik bevrucht terwijl ik nog ongesteld was terwijl ik precies had bijgehouden wanneer we seks hadden gehad, dat was echt dágen later pas. Uiteindelijk heb ik het hier met de kinderarts nog over gehad toen L. met 35 + 3 geboren was en die zei dat het wél veel zou verklaren want L. was niet alleen erg klein voor de termijn, maar ze vonden hem ook veel prematuurder overkomen dan hij eigenlijk had moeten zijn. Maar hoe dat dan verklaard moet worden weet ik ook niet!
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 06 Sep 2013 06:26

Re: Termijnecho die niet klopt?

Printje schreef:Maar ja een echo liegt toch niet? Het is idd zo dat alle kinderen precies hetzelfde groeien tot een x aantal weken. Misschien dus idd niet je eisprong gevoeld maar gewoon je darmen ofzo. Zoiets misschien.


Whahahaha.. no way. Nee, echt niet :) Het is zooo specifiek, niet te verwarren met iets anders.
Afbeelding

Afbeelding
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 06 Sep 2013 06:29

Re: Termijnecho die niet klopt?

Filoria schreef:Mja ik bedoel ook meer dat je later in de zwangerschap verschillen tussen kindjes krijgt en dat de een met 42 weken nog een vrij klein kindje heeft en zich redelijk goed voelt en de ander met een negenponder zit en alleen nog maar kan liggen. Dus denk niet dat het heel veel zin heeft om je nu al druk te maken over 4 of 7 dagen verschil op het einde van je zwangerschap. Inleiden gaat altijd in overleg toch?


Ik zie het verder ook wel hoor, ik maak me er ook niet druk om. Ik vroeg het me gewoon af hoe het bij anderen zat.
Afbeelding

Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers