Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het hardlooptopic #2

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 04 Mrt 2020 10:52

Re: Het hardlooptopic #2

Dankjewel Housebird! Ik heb vanochtend toen ik de kinderen naar school had gebracht les 2 gedaan en het ging beter dan afgelopen zondag. Ik had het idee dat ik rustiger had gelopen, maar toch had ik blijkbaar net iets sneller gelopen. Ik was echt minder moe dan zondag. Fijn zo! Vrijdag of zaterdag weer, afhankelijk van mijn spierpijn. Daar had ik de afgelopen dagen wel wat last van.
2012 & 2016
<<

Anoniem332

Bericht 07 Mrt 2020 09:58

Re: Het hardlooptopic #2

Owww ik zit in dubio. Hopelijk kunnen jullie zeggen of ik een gezonde afweging maak.

Morgen doe ik mee aan een hardloop wedstrijd. 5 km. Dit is voor mij een makkelijke afstand.
Alleen nu ben ik al de hele winter af en aan verkouden. Wel getraind als het weer en mijn motivatie zin hadden.

Van de week heb ik weer een hoestje te pakken, eerst prikkelend nu nog een beetje vast zittend slijm. Beetje benauwd, maar dat gaat met sprongen vooruit. Ik verwacht er morgen nauwelijks last van te hebben dus ik wil in principe gaan lopen.

Maar nu lees ik op de website van het evenement dat de organisatie vraagt om niet deel te nemen bij koorts, verkoudheid en kortademigheid.
Ik verwacht dat ik morgen als ik wakker wordt nog een paar keer kuch omdat er wat slijm vast zit. Ik heb een normale temperatuur 36.9. Misschien een heel klein beetje minder longinhoud. (Lang leve zwanger zijn). Kuchje komt van de opvang van mijn kind. Ik ga er vanuit dat ik geen Corona heb! Met deze milde tot bijna geen klachten wil ik wel gaan rennen.
I
<<

Anoniem313

Bericht 07 Mrt 2020 11:46

Re: Het hardlooptopic #2

Ik zou gaan. Geen verhoging, alleen hoest, dan heb je geen Corona. Ik hoest al drie weken als een longpatient maar zonder andere klachten maak ik me nergens zorgen over.

Ooh, ik ben blij! Ik heb zojuist pardoes een halve marathon gelopen. Voor het eerst sinds mei vorig jaar! Erna duikelde ik mijn blessure in. De afgelopen tijd heb ik rustig opgebouwd, maar aan de 21k was ik eigenlijk nog niet toe. Had max 17k gelopen en dat was ook alweer 2 maanden geleden. Maar vandaag had ik de dag aan mezelf, en het is zulk heerlijk weer - ik liep in een 3/4 tight en korte mouwen! Het ging hartstikke goed, ik wilde heel rustig aan doen en heb eigenlijk iets te snel gelopen. Kijken hoe het gaat qua spierpijn.
Wel zonnebrand vergeten, dat is een beetje suf.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 07 Mrt 2020 12:06

Re: Het hardlooptopic #2

Ik zou ook gaan Housebird. Met een klein kuchje heb je echt geen Corona hoor. Het is niet dat je de longen uit je lijf hoest, toch?

Caulfield, wauw zeg! Liep je dat 'ineens' omdat je zo lekker ging vandaag dat je lekker bleef doorlopen? Hopelijk niet te veel last van spierpijn en/of blessure.

Ik heb gisteren mijn derde les van Evy gelopen. Gaat lekker! Morgen of maandag les 4!
2012 & 2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 07 Mrt 2020 12:21

Re: Het hardlooptopic #2

Caulfield, wat knap van je! Dat zal een lekker gevoel geven.

Housebird, ik zou gewoon gaan. Vind het in niks als Corona klinken.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem315

Bericht 07 Mrt 2020 13:00

Re: Het hardlooptopic #2

Wauw Caulfield! Wat zal dat lekker voelen! Knap! ?

Housebird, ik zou ook gewoon gaan. Succes!

Ik zit nu op een week rust. Langzaamaan trekt het weg, maar ik kan echt nog niks beginnen, want het zit gewoon echt niet goed in mijn kuit. Paardrijden lukt gelukkig wel pijnloos en fietsen ook. Maar oh wat mis ik het nu al!
<<

Anoniem332

Bericht 07 Mrt 2020 18:17

Re: Het hardlooptopic #2

Tnx! Ik ga gewoon : -)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 07 Mrt 2020 19:01

Re: Het hardlooptopic #2

Oh met dit mooie weer kreeg ik echt zin in een rondje hardlopen. Wil het na mn zwangerschap weer op gaan pakken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem332

Bericht 08 Mrt 2020 17:10

Re: Het hardlooptopic #2

Claudfield, ik heb aan de c p c mee gedaan. Goed bezig met je onverwachte halve m!

Ging heel goed, nog een licht hoestje en een beetje benauwd. Maar mijn benen hadden er zin in. Ik heb er 28 min over gedaan.
Was wel erg massaal. Veel scholieren die mee deden en dan 500 m na de start al gingen lopen.
Maar heerlijk weer voor een wedstrijd, koud en miezer.
<<

Anoniem313

Bericht 08 Mrt 2020 17:58

Re: Het hardlooptopic #2

Housebird schreef:Claudfield, ik heb aan de c p c mee gedaan. Goed bezig met je onverwachte halve m!

Ging heel goed, nog een licht hoestje en een beetje benauwd. Maar mijn benen hadden er zin in. Ik heb er 28 min over gedaan.
Was wel erg massaal. Veel scholieren die mee deden en dan 500 m na de start al gingen lopen.
Maar heerlijk weer voor een wedstrijd, koud en miezer.


Mooie tijd hoor, en dat zwanger en wel (toch?)!
<<

Anoniem332

Bericht 08 Mrt 2020 18:06

Re: Het hardlooptopic #2

Ja zeker ik ben er blij mee! Ik had in mijn hoofd zitten onder de 30 min te lopen. Ging allemaal goed. Geen harde buiken ofzo.
<<

Anoniem315

Bericht 08 Mrt 2020 18:19

Re: Het hardlooptopic #2

Goed gedaan Housebird!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 08 Mrt 2020 20:46

Re: Het hardlooptopic #2

Wauw goed gedaan Housebird. En dat zwanger en wel, top hoor!

Exo rot dat je nog niet terug kan starten, zal vast wel wat tijd nodig hebben. Kan me voorstellen dat je het mist, gelukkig heb je het paardrijden nog. :)

Ik heb vandaag les 4 met Evy gelopen, ging goed ondanks een klein katertje na een heel laat feestje gisteren. Ik wil proberen in de opbouwfase 3x per week te lopen.
2012 & 2016
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 08 Mrt 2020 21:01

Re: Het hardlooptopic #2

Goed gedaan Housebird, hele mooie tijd!
En Caulfield, ook knap van jou, dat moet goed voelen!
Exo, balen dat je last van je kuit hebt, hopelijk gaat het snel weer wat beter voelen en kan je weer lopen.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 09 Mrt 2020 12:08

Re: Het hardlooptopic #2

Goed gedaan Housebird! Hoeveel weken ben je ook alweer zwanger? 25 dacht ik?

Balen Exo dat het nog niet goed is met je kuit. Hopelijk snel beter!

Heerlijk Caulfield, zomaar een halve marathon!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 09 Mrt 2020 17:41

Re: Het hardlooptopic #2

Vanmiddag kon ik eerder naar huis van mijn werk en kon ik mooi een rondje gaan hardlopen. Mijn benen voelden de hele tijd zwaar en het ging niet vanzelf maar ik heb 5 km gelopen in 29:44, superblij mee, want mijn doel was om 5 km onder de 30 minuten te lopen en dat is nu gelukt.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 09 Mrt 2020 19:45

Re: Het hardlooptopic #2

Goed zo Liadan! Toch een mooie prestatie ondanks dat het niet lekker ging.
2012 & 2016
<<

Anoniem332

Bericht 09 Mrt 2020 20:02

Re: Het hardlooptopic #2

Goed bezig snoes en liadan!

Exo ik hoop dat je snel weer pijn vrij kan rennen!

Jip, ik ben ruim 19 weken zwanger.
Zit er stiekem over na te denken om wellicht begin april mee te doen met een kwart marathon mocht ik een start bewijs van iemand kunnen overnemen. (En het door gaan...)
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 09 Mrt 2020 20:12

Re: Het hardlooptopic #2

Dat kan nog makkelijk als je goed naar je lijf blijft luisteren! Leuk doel!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 10 Mrt 2020 22:08

Re: Het hardlooptopic #2

Mooi doel, Housebird! Knap hoor dat je nog een kwart marathon wil gaan lopen terwijl je zwanger bent :).
2012 & 2016
<<

Anoniem332

Bericht 12 Mrt 2020 13:37

Re: Het hardlooptopic #2

Helaas, de marathon is uitgesteld Ivm Corona.
Dus ook de kwart marathon.

Sneu voor als die mensen die aan het trainen zijn door weer en wind...
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Mrt 2020 19:38

Re: Het hardlooptopic #2

Een vriendin van me heeft dus maanden voor die marathon getraind. Zo sneu! Maar goed, wel logisch helaas.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 12 Mrt 2020 22:17

Re: Het hardlooptopic #2

Dat is zeker jammer, maar wel logisch inderdaad.
2012 & 2016
<<

Anoniem313

Bericht 13 Mrt 2020 21:09

Re: Het hardlooptopic #2

Ja, veel van mijn hardloopmaatjes zijn ook volop in training. Niet iedereen vindt het even erg :smile: Maar voor de organisatie en de profs natuurlijk wel heel akelig.
Mijn hardloopclub heeft alles stilgelegd tot 1 april. Toevallig woont een van mijn trainers twee straten naast mij en wij gaan morgen samen trainen.
<<

Anoniem332

Bericht 13 Mrt 2020 22:16

Re: Het hardlooptopic #2

Handig claufield!

Hier het zelfde probleem. Onze trainer heeft ons ergens anders uitgenodigd.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers