Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Autostoel

<<

Anoniem 82

Bericht 21 Okt 2013 09:58

Re: Autostoel

Oja, wat betreft bevestigen met gordel is het ook even proberen. Als mijn ex hem vastzette (hij heeft er ook eentje in zijn auto, maar haalt die er wel regelmatig uit) dan zat het stoeltje nog erg los en je kon hem aardig heen en weer bewegen. Als ik hem vastzet dan trek ik de gordel strak terwijl ik er echt aan ga hangen met mijn gewicht, en dan zit hij als een huis. Dat heb ik toen ook even aan mijn ex laten zien, en nu hij dat ook zo doet zit hij daar ook goed vast. Het is dus ook een kwestie van even proberen wanneer hij goed vast zit, of wanneer je de gordel toch nog strakker moet doen. En omdat hij hier altijd in de auto zit hoef ik er nu niet meer aan te komen. Al voel ik af en toe voor de zekerheid nog even of hij nog steeds goed zit.
<<

Anoniem162

Bericht 21 Okt 2013 11:13

Re: Autostoel

Roze, inderdaad met de gordel is het ook goed strak te bevestigen. Wij hebben wel 2x een familyfix en 2 auto's met maar 1 stoel, dus voor ons is het gemak om de stoel over te zetten in de andere auto.
overigens heb ik bij mijn moeder een mc Tobi maar die kan maar in 1 van haar auto's, de andere zijn de gordels te kort en past het niet.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 21 Nov 2013 10:21

Re: Autostoel

even een up..

Wij zijn ook alvast aan het rondkijken naar een vervolg autostoel. Wij twijfelen tussen de Romer King Plus en de Tobi. Welke autostoel is beter en waarom? Een autostoel moet bij ons gewoon met gordels bevestigd worden.

Welke hebben jullie en ben je tevreden?
<<

Anoniem26

Bericht 21 Nov 2013 10:57

Re: Autostoel

De tobi. Geen minpunten erg blij mee.
<<

Anoniem13

Bericht 21 Nov 2013 11:00

Re: Autostoel

Wij hebben de Maxi Cosi Tobi. Prima stoel!
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 21 Nov 2013 12:54

Re: Autostoel

Wij hebben ook de tobi, hij bevalt uitstekend. kwa veiligheid zijn de romer en maxi cosi gelijkwaardig.
M:21072011
J :08012014
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:24

Bericht 21 Nov 2013 14:13

Re: Autostoel

We hebben twee Tobi's. Zitten echt muurvast. Mijn ouders hebben een Priori, die zitten een stuk losser in de auto.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 21 Nov 2013 17:04

Re: Autostoel

Jade schreef:Tot wanneer kunnen ze in de maxicosi? Ik dacht een maand of 14, maar dit is dus niet zo? Dan moet ik ook maar eens gaan rondkijken.

Wij hebben geen isofix.


L heeft tot 14, 5 bij mij in de auto in de maxicosi gezeten. Ze weegt 11.2 kilo en is 82 cm. Hart hoofd kwam er nog niet bovenuit. Heb haar nu in de vervolgstoel omdat ze klem zat met haar winterjas aan.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:33

Bericht 21 Nov 2013 18:52

Re: Autostoel

Wij hebben de romer king, in de winkel zei de verkoper toen idd dat die en de tobi gelijkwaardig zijn qua veiligheid etc, je kiest dan meer op uiterlijk. De tobi heeft wel van die omhoog springende gordels dacht ik, dat lijkt me wel handig.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:23

Bericht 21 Nov 2013 20:09

Re: Autostoel

Sinds 2 weken nu een MC Tobi, erg tevreden voor zover, maar als ik het zo lees moet hij bij ons nog veel vaster/strakker kunnen. Nu zit er nog best wat beweging in. Morgen gelijk proberen.
J. 07-11-2012
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ster

cron