Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Turkije schaft visum af

<<

Anoniem300

Bericht 21 Feb 2020 11:01

Turkije schaft visum af

https://nos.nl/artikel/2323884-naar-tur ... nodig.html

Vanaf 2 maart hoef je geen visum meer aan te schaffen als je naar Turkije gaat.
Helaas heb ik ze al gekocht 2 weken geleden(Wij gaan in april).
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1328

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 03 Mrt 2020 17:45

Re: Turkije schaft visum af

Balen Newby9. En waarschijnlijk moet je nu dubbel betalen, want in veel plaatsen/hotels is de toeristenbelasting verhoogd. Heb je dit al nagekeken?

Ik had ze nog niet gekocht gelukkig voor mijn stedentrip naar Istanbul in mei.

Maar geen visum meer hoeven te kopen, scheelt een boel geld, maar daarvoor in de plaats is er (hoge) toeristenbelasting gekomen. Wat voor een gezin met 3 kinderen geloof ik al meer zou zijn, dan dat je de visa had gekocht. Tja de staatskas moet toch ergens mee gespekt worden...

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers