Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Planbord

<<

Anoniem277

Bericht 01 Mrt 2020 21:10

Planbord

Ik wil graag een planbord, zo'n whiteboard/magneetbord.
Maar dan moet het in 7 vakken verdeeld zijn, voor iedere dag van de week.
Een liggend model en mag best wel een grotere zijn.

Ze hadden er 1 bij de ikea maar voordat ik hem kon halen, was hij al van de site af.
Dus nu op zoek naar iets anders. Wie kan mij helpen zoeken?
<<

Anoniem332

Bericht 01 Mrt 2020 21:13

Re: Planbord

Vast een kantoor boekhandel.

Ik heb laatst (is niet wat je zoekt), een magnetisch A4 ‘lap’ gekocht die op de koelkast bevestigd en daar een white board stiften met magnetische dop erop (flying tiger) voor de boodschappen. Daar maak ik een foto van met tel als ik boodschappen ga doen.

Ook een papieren magneet ding met dagen van de week van Hema.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Mrt 2020 21:17

Re: Planbord

Je kunt toch zelf strepen zetten op een whiteboard? Of desnoods met washitape de boel in vlakken verdelen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem279

Bericht 01 Mrt 2020 21:23

Re: Planbord

Wij hebben er eentje van glas, staand model. Maar dat is niet wat je zoekt, begrijp ik.

Ik vond wel deze via Google (en ik zoek ff verder, dus wordt zo vast aangevuld):
https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/ ... lsrc=aw.ds

Edit: er staan er ontzettend veel op Google als je zoekt op ‘weekplanner whiteboard’, en dan kijkt bij het tabblad stopping. Veel hebben de dagen onder elkaar ipv naast elkaar maar wie weet vind je er nog wel wat moois.
Laatst gewijzigd door Anoniem279 op 01 Mrt 2020 21:26, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Mrt 2020 21:25

Re: Planbord

Let's discover the world together.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 01 Mrt 2020 21:32

Re: Planbord

Ik heb uiteindelijk zelf maar iets gefabriceerd op A4 en dat gelamineerd en daar schrijf ik met stift op en veeg het weg met een doekje. Het liefst wil ik een soortgelijk whiteboard als wat jij omschrijft, alleen nog met de toevoeging dat ik de dagen die erop staan wel in het Nederlands wil ivm de kinderen. Hoewel zeker de oudste Engels ook wel zou begrijpen, maar toch. Zeker icm de eis dat ik Nederlandse dagen wil, heb ik nog niet echt wat gevonden tot nu toe. Of de verkeerde dagen, of de verkeerde indeling, etc. Voor nu werkt mijn eigen vel prima, maar anders pas ik op termijn wel een blanco bord aan denk ik, dan heb ik meer ruimte dan op een A4.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 01 Mrt 2020 21:56

Re: Planbord

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Mrt 2020 22:31

Re: Planbord

Marin schreef:https://www.xenos.nl/memobord-weekly-planner-43x43-cm

Alleen geen liggend model.


Deze hebben wij. Prima ding!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 02 Mrt 2020 21:39

Re: Planbord

Wij hebben een hele simpele van de Action die genoeg ruimte biedt. Heb er zelf een schema op getekend, waarbij ik wekelijks alleen de picto's (zelf geprint en van magneettape voorzien) verander en afspraken erbij schrijf.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers