Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 18 Feb 2020 23:07

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Sushi
Shoarma schotel speciaal
Pizza

Helaas geen Thais, Surinaams, Indisch etc die hier bezorgen of waar je kan afhalen

Minx schreef:Ik heb in dit huis nog nooit wat laten bezorgen. Sinds we hier wonen (1,5 jaar) hebben we 5x wat gehaald. 2x Thais wat echt ontzettend lekker is, de thai hier in de stad is zo verschrikkelijk goed. En 3x Chinees waarvan 1x noodgedwongen omdat onze kookplaat het toen ineens begaf. Ik was toen al bijna thuis toen mijn vriend belde en ben toen maar gelijk door gereden naar de Chinees want we moesten toch wat eten.


Die Thai mis ik echt ja... super lekker!
Maarja als ik het mee naar hier neem is het koud als ik thuis ben
Juli 2019
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 23 Feb 2020 10:22

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Wij wonen in een dorp en hebben niet veel keuze, meestal is het Chinees.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 23 Feb 2020 17:20

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Meestal sushi of iets van döner, soms pizza of Thais maar thais is altijd zo duur hier.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 23 Feb 2020 18:06

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Ik bestel eigenlijk nooit wat. Toen we verhuisd waren en nog alle keukenspullen nog ingepakt hadden, hebben we 2 dagen pizza besteld en vaak valt het ook nog wel tegen. Wij halen eerder dan liever frietjes bij de snackbar.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 23 Feb 2020 18:23

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Wij kunnen alleen patat of pizza’s laten bezorgen. Wij doen meestal patat.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 24 Feb 2020 15:51

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Wij hebben voornamelijk van die vage shoarma/döner/turkse pizza tentjes die ook pizza en pasta verkopen. Verder een Griek, spare ribs, snackbar en sushi. En New York Pizza en Domino's, maar net als Marin vind ik Domino's echt vies.

Als wij bestellen is het vaak patat (maar dat ga ik tegenwoordig net zo lief afhalen, omdat de snackbar die niet bezorgd beter is dan die dat wel doet), pizza of sushi. Heel soms spare ribs, maar daar moet ik echt net trek in hebben.

Toen ik nog in Amsterdam werkte liet ik vaak Thais bezorgen van een ontzettend goede Thai aan de Amstelveenseweg. Die mis ik nog steeds, want die bezorgd niet in mijn woonplaats en op zaterdag, als ik tijd zou hebben om het te halen, zijn ze gesloten. :cry:
Laatst gewijzigd door Elliot op 24 Feb 2020 15:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 24 Feb 2020 15:55

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Je kunt het zo gek niet bedenken of je kunt het hier bestellen. Dus het ligt er aan of ik iets gezonds wil eten of niet. Ik heb niet echt één favoriet. Afhankelijk van waar ik zin in heb scroll ik even door Uber Eats en Deliveroo.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Feb 2020 15:59

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Ik vind het dus zoo frusterend dat Deliveroo echt een paar huizen voor ons stopt met hun Haarlem zone en we dus niet kunnen bestellen..
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 24 Feb 2020 16:01

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Oh dat is wel irritant ja. Dat is mijn go to app haha.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 25 Feb 2020 07:43

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Wij laten eigenlijk nooit wat bezorgen. Heel soms bestelt mn vriend een broodje doner, maar dat is dan meer Savonds uit lekkere trek. Maar dat is 1xper half jaar ofzo. Friet en pizza halen we
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 25 Feb 2020 08:30

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Wij bestellen regelmatig eten' is ook makkelijk met enorm veel keuze. Vaakst een pizza, daarna Indiaas en Thais. Soms ook Indonesisch. Het is gewoon zo lekker makkelijk en lekker.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers