Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je (winter)laarsjes

<<

Norah

Noob

Berichten: 53

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:12

Bericht 03 Sep 2013 22:07

Show je (winter)laarsjes

Voor mijn dochter ben ik op zoek naar leuke laarsjes....bijv voor onder een spijkerrokje ofzo.

Dusssss. Show je laarsjes
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 03 Sep 2013 22:44

Re: Show je (winter)laarsjes

Die van mijn dochter staan in het laatst gekocht topic. Morgen kan ik ze hier wel plaatsen.
Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 04 Sep 2013 05:12

Re: Show je (winter)laarsjes

xxx
Laatst gewijzigd door Anoniem186 op 24 Jul 2015 08:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 82

Bericht 04 Sep 2013 09:06

Re: Show je (winter)laarsjes

Ik lees ook mee. Kan nog maar weinig vinden wat ik echt leuk vind, en wat ik leuk vind is dan meteen rond de 100 euro. Dat vind ik eigenlijk te duur, dus zolang het nog geen weer voor laarzen is speur ik nog even verder.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 04 Sep 2013 11:30

Re: Show je (winter)laarsjes

Wij hadden hetzelfde probleem als Roze.
Uiteindelijk toch maar bij zalando 2 paar besteld, we moeten nog kiezen, met 10,- kortingscode.
Onder het mom, nepleer heeft ze na 1 dag school kapot, echt leer kan je oppoetsen en blijft mooi.
We hebben deze 2 nu in huis maar zijn het niet eens welke het wordt, haha;
Afbeelding
en
Afbeelding

Ik vind zelf de 2e leuker, man de 1e. Maar.... denk dat de 2e het toch wel wordt :mrgreen:
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 04 Sep 2013 11:30

Re: Show je (winter)laarsjes

Zo... Jullie kunnen ze in ieder geval goed zien.
Sorry voor het formaat!
<<

Anoniem 82

Bericht 04 Sep 2013 13:14

Re: Show je (winter)laarsjes

Die zijn erg leuk Viva! Als ik niks anders tegenkom ga ik ook voor een duurder paar dat ik leuk vind. Net zoals je zegt, echt leer blijft langer mooi en kun je poetsen. Ik ben ook bang dat nepleren laarzen er al snel niet mooi meer uitzien bij een kind dat nog veel buitenspeelt en dergelijke.
<<

Esmee

Noob

Berichten: 67

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:56

Bericht 04 Sep 2013 13:23

Re: Show je (winter)laarsjes

Vanaf welke leeftijd droegen jullie kinderen laarsjes? Ik vind ze superleuk, maar heb ooit ergens gehoord of gelezen dat het voor jonge kinderen niet heel goed is. Dat de stevigheid dan mist oid. Weet iemand of dit echt alleen voor beginnende lopertjes geldt of ook nog voor 2 jarigen?
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 04 Sep 2013 14:35

Re: Show je (winter)laarsjes

Ik ga deze kopen voor mijn dochter. Vorig jaar had ze groene laarsjes met sterren maar die zijn helaas te klein geworden:
Afbeelding
<<

_Jet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:56

Bericht 04 Sep 2013 15:51

Re: Show je (winter)laarsjes

Liadan schreef:Ik ga deze kopen voor mijn dochter. Vorig jaar had ze groene laarsjes met sterren maar die zijn helaas te klein geworden:
Afbeelding


Erg leuk Liadan, die staan ook hoog op mijn lijstje. S had vorig jaar ook blauwe van shoesme alleen met bloemen.
Ik vind het enkellaarsje met de sterren ook erg leuk!
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 05 Sep 2013 12:10

Re: Show je (winter)laarsjes

Die enkellaarzen zijn ook leuk inderdaad! Ik twijfel trouwens nog wel een beetje tussen de blauwe laarzen en de bruine. Yara zegt nu namelijk dat ze de bruine wil, we gaan volgende week even in de winkel kijken welke het mooist zijn.
<<

Luna

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 05 Sep 2013 12:28

Re: Show je (winter)laarsjes

Esmee schreef:Vanaf welke leeftijd droegen jullie kinderen laarsjes? Ik vind ze superleuk, maar heb ooit ergens gehoord of gelezen dat het voor jonge kinderen niet heel goed is. Dat de stevigheid dan mist oid. Weet iemand of dit echt alleen voor beginnende lopertjes geldt of ook nog voor 2 jarigen?


Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Vind laarsjes wel heel erg leuk
Little feet leave big imprints on our hearts
zoon 02-2009 dochter 06-2011
Afbeelding
<<

Anoniem33

Bericht 05 Sep 2013 12:33

Re: Show je (winter)laarsjes

Laarsjes is in principe goed als het maar een goed sluitend laarsje is. Dus bijvoorkeur met veter die je helemaal kan aanpassen aan het voetje. Het hieltje moet goed verstevigd worden door de achterkant en hij moet verder niet te stug zijn. Dus echt buigen onder de bal van de voet. Mijn dochter droeg vorig jaar haar eerste laarsjes en ik ben er nog verliefd op... Zal eens een foto zoeken!
<<

Anoniem33

Bericht 05 Sep 2013 12:40

Re: Show je (winter)laarsjes

Knip
Laatst gewijzigd door Anoniem33 op 15 Apr 2014 19:57, in totaal 3 keer gewijzigd.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 05 Sep 2013 14:39

Re: Show je (winter)laarsjes

Afbeelding

Het lijken zo net hele 'volwassen' laarzen, maar het zijn echt van die soepele, korte laarsjes, in maat 20 dus ;).
Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 05 Sep 2013 17:44

Re: Show je (winter)laarsjes

Ik kan geen plaatjes plakken met de IPad, dus dan maar even de linkjes. Heb toch bij Scapino wat gevonden wat denk ik wel leuk genoeg is. En tweede paar met 50% korting.

Deze willen we denk ik sowieso:
http://www.scapino.nl/kinderen-schoenen ... 1934434260

Deze twee ook besteld en daarvan houden we er een paar als ze goed zitten, en dan even kijken welke het leukst staan:
http://www.scapino.nl/dr-visser/kindere ... -001941734

http://www.scapino.nl/dr-visser/kindere ... -001934534
Laatst gewijzigd door Anoniem 82 op 05 Sep 2013 19:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem26

Bericht 05 Sep 2013 18:30

Re: Show je (winter)laarsjes

Viva, ik vind die met die gekleurde studjes erop leuk :)

Lana, erg leuk!
<<

Anoniem16

Bericht 05 Sep 2013 19:56

Re: Show je (winter)laarsjes

Ik koop ze pas wanneer het nodig is. Als ik ze nu koop zul je zien dat hij ze als de echte winter begint niet past.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers