Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 23 Feb 2020 11:26

Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Het regent hier lekker door, ik zit nog in pyjama en heb geen plannen voor vandaag met dit weer. Wat doen jullie op een regenachtige zondag? Nu hebben wij geen kinderen trouwens. Ben wel benieuwd wat anderen op dit soort dagen doen..
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 23 Feb 2020 11:29

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Ligt eraan of ik plannen heb gemaakt en anders blijf ik lekker thuis een film of serie kijken
Lig nu nog lekker met een cappucino op bed naar de regen te kijken en baal dat ik er straks nog uit moet. Heb een verjaardag.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 23 Feb 2020 11:35

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Wij zijn wat langer in bed blijven liggen, de jongens hebben filmpjes gekeken en later op de kamer van onze oudste zoon gespeeld. Nu hebben we net een uitgebreid ontbijt op met een gebakken eitje ed en zitten we allemaal nog in pyjama. Mijn man zit met de kinderen een spelletje aan de eettafel te doen en ik ben aanstalten aan het doen om eten te gaan koken voor morgenavond en broodtrommeltjes te gaan vullen.
Straks lekker allemaal onder de douche en dan gaan we vanmiddag even naar het tuincentrum om wat zakken aarde te halen voor de nieuwe voortuin en dat is het wel voor vandaag. Heerlijk relaxt dus!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 23 Feb 2020 11:44

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Netflixen :smile:
Soms nog ergens lunchen om er even uit te zijn. Meestal hebben we op zondag geen afspraken.
<<

Kira

Bericht 23 Feb 2020 11:47

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Ik heb uitgeslapen en m'n zoon appte net dat hij wakker is. Hij gaat zo met de hond en dan maak ik een lekker ontbijtje klaar. Ik wil het aquarium schoonmaken en vanmiddag gaan we naar m'n ouders.
Edit, en m'n zoon gaat een taart bakken. Vind ik ook echt zo'n gezellig zondags tafereeltje ?
Laatst gewijzigd door Kira op 23 Feb 2020 12:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem271

Bericht 23 Feb 2020 11:48

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Normaal gesproken als ik niet weg hoef vind ik het heerlijk om lekker op de bank te liggen, Netflix of een goed boek. Lekker kopje thee erbij. Heerlijk.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 23 Feb 2020 11:54

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Lezen of een serie kijken onder het genot van een paar koppen thee en chocola. Met de kat op schoot.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem281

Bericht 23 Feb 2020 12:00

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Met kinderen; aftellen tot bedtijd.

Zonder kinderen; uitslapen of in ieder geval lang in bed blijven hangen. Nuttige zaken zoals huishouden en boodschappen. De lunch wordt wat uitgebreider, hapjes e.d. terwijl we film/serie kijken.

Smiddags weer wat nuttigs of een wasje nog doen of iets. Zolder nalopen op troep dat weg mag. En verder heel weinig.

God wat mis ik die kinderloze dagen...
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 23 Feb 2020 12:00

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Sporten! Wij staan nu in de sportschool.
En straks een film kijken
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem279

Bericht 23 Feb 2020 12:14

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Ik doe wat hoognodige dingen in het huishouden, en verder wordt het een pyjamadagje denk ik.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Feb 2020 12:20

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

M'n man heeft gesport. Ik zit nog in pyjama (zoontje ook). We hebben wat tv gekeken, gespeeld, gewoon wat binnen aangekeuteld dus.

Ik vind dit soort dagen ook lastig hoor. Gelukkig gaan we vanmiddag gezellig borrelen met vrienden.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem315

Bericht 23 Feb 2020 12:24

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

We hebben eerst geslapen tot half 10, daarna heb ik de dieren gevoerd (en binnen laten staan, want de bak is één grote waterpoel) en nu zitten we filmpjes te kijken. Vanmiddag gaan we op visite bij mijn zwager en schoonzus.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 23 Feb 2020 13:06

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Bazinga schreef:Met kinderen; aftellen tot bedtijd.

Zonder kinderen; uitslapen of in ieder geval lang in bed blijven hangen. Nuttige zaken zoals huishouden en boodschappen. De lunch wordt wat uitgebreider, hapjes e.d. terwijl we film/serie kijken.

Smiddags weer wat nuttigs of een wasje nog doen of iets. Zolder nalopen op troep dat weg mag. En verder heel weinig.

God wat mis ik die kinderloze dagen...

Nou echt hé. Nu ben ik sowieso wel goed klaar met dit weer. Maar met kind is het gewoon echt echt aftellen tot vanavond. En dat vind ik heel erg.
Zonder kind zou ik ongeveer ook hetzelfde doen als Bazinga. Nu gaan we vanavond als dochter op bed ligt ook hapjes eten en film kijken, nu al zin in!
Ik ga wel altijd even naar buiten. Liefst met dochter, maar nu het soms zo heel slecht is, ook wel alleen.
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 23 Feb 2020 13:10

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Geen kinderen hier. Op regenachtige zondagen zoals vandaag en zonder afspraken is het uitslapen, eieren bakken, Netflix, was draaien, soms wat meal preppen, uitgebreid douchen, nagels doen, huis opruimen, soms wat werk doen, boek lezen, puzzelen...
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 23 Feb 2020 13:43

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Mijn schoonouders waren er vanochtend, dus wel allemaal aangekleed. Anders hangen we lekker in onesie of joggingbroek op de bank. Verder doen we lekker rustig aan. Filmpje of serie kijken. Kinderen lekker spelen, boekje lezen, wat knutselen, iets bakken, maar net waar we zin in hebben.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Feb 2020 13:45

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Ik ben aan het inpakken en opruimen. Straks komt iemand een magnetron ophalen. Daarna pak ik weer verder in tot 15.00 en ruim ik nog meer op en dan rij ik weer naar het huis van mijn vriend.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem292

Bericht 23 Feb 2020 14:01

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Vandaag carnaval vieren! Zometeen loopt m’n appartement vol met vrienden en hun kinderen. We eten en drinken wat en dan gaan we hier een paar straten verderop naar een carnavalsfeest. We zouden eigenlijk hier de optocht kijken maar alle buitenactiviteiten zijn in de hele gemeente afgelast vanwege het weer.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 23 Feb 2020 14:29

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Netflix, boek lezen, in bad gaan, maskertje, bioscoop, ergens gaan lunchen, kasten opruimen, poetsen, bordspelletje doen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Feb 2020 15:13

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Netflix kijken. Ben trouwens die regenachtige weekenden wel zat.
We hebben ook drukke weekenden gehad dus nu is het wel even lekker op de bank Netflix kijken
Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Feb 2020 20:14

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Ik was aan het werk. Dus niet zoveel meegekregen van de regen :) De kinderen zijn bij mijn ouders. Mijn man heeft vandaag een dip dagje.
2014 2016
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 23 Feb 2020 20:49

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Vakantie uitzoeken, maar dat vind ik eigenlijk helemaal geen leuke klus.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem331

Bericht 23 Feb 2020 20:51

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Met regenachtige dagen ook gewoon naar buiten. Moet ook wel met 2 hondjes, ik vind het niet erg. Vandaag naar de racing expo geweest, en ik zeg elk jaar weer dat ik niet weer mee ga, maar volgend jaar echt niet weer. Vind er echt niks aan.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 23 Feb 2020 22:22

Re: Wat doen jullie op een regenachtige zondag?

Vandaag hebben we gewoon rustig aan gedaan, een voor een gedoucht terwijl de ander met zoontje speelde, huishouden gedaan etc. En verder doe ik dan vaak dingen als puzzelen, puzzelboekje, lezen, kleurboek, tv kijken etc.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers