Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3479

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 21 Feb 2020 21:33

Re: Weekend!

O heftig bosjesvrouw, sterkte!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3479

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 21 Feb 2020 21:34

Re: Weekend!

Vandaag; gewerkt en net tapas gegeten met schoonouders, vriend en zoon
Morgen; naar het strand met zoon en vriend en lunchen met mijn zusje erbij
Zondag; lekker niks! Misschien even bij wat potentiële wijken kijken.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 22 Feb 2020 07:59

Re: Weekend!

Sterkte Bosjesvrouw.

Hier niet veel plannen. De jongste is ziekig en de oudste en ik behoorlijk verkouden. Maar even rustig aan dus.

Gisteren de stad in gewandeld met de meisjes om oa boodschappen te doen. 's Middags rustig thuis geweest.
Vandaag boodschappen doen en wassen draaien.
Morgen wassen draaien en 's middags met man en de oudste naar Juf Roos.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem309

Bericht 22 Feb 2020 13:28

Re: Weekend!

Wij gaan vandaag voornamelijk opruimen en spullen uitzoeken. Waarschijnlijk kunnen we een hoop oude spullen weg doen.
Morgen gaan we de tuin overhoop halen op zoek naar de septic tank. Waarschijnlijk moet deze geleegd worden maar we weten niet waar hij is. :palm: dus we laten nu maar een graafmachine komen.
<<

Anoniem313

Bericht 22 Feb 2020 13:50

Re: Weekend!

Caulfield schreef:Nou dat laatste zeker niet :smile:
Ik heb een heerlijk weekend vrij zonder kinderen. ben erg moe en erg toe aan wat rust. Vanavond ga ik lekker uiteten met mijn vriend en morgenochtend denk ik hardlopen op de club. Verder niet zoveel plannen, misschien nog even naar de film ofzo.


Heerlijk dit. Uitslapen kwam erbij, koffie drinken met vrienden, lamballen op de bank en vanavond Ethiopisch eten en erna de kroeg in.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Feb 2020 14:15

Re: Weekend!

bosjesvrouw schreef:Savi alvast gefeliciteerd ?

Rapa nui leuk een weekend Engeland!

Dankjewel! Jij veel sterkte ?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 22 Feb 2020 14:55

Re: Weekend!

Sterkte bosjesvrouw!

Ik zou eigenlijk gaan carnavallen met vrienden maar m’n gezondheid laat het even niet toe dus nu gewoon thuis. Net over de markt gelopen met de hond en wat lekkere kaasjes gehaald die ik vanavond met vriendinnen op ga eten.
Morgen ook dagje rust met paar wandelingen.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 22 Feb 2020 15:09

Re: Weekend!

Sterkte Bosjesvrouw!
Savi alvast gefeliciteerd!

Hier een vrij rustig weekend. Gistermiddag was ik vrij omdat er iemand van de woningbouw kwam. Daarna ben ik even bij mijn ouders geweest en erna lekker met Netflix op de bank.
Vanmorgen ben ik bij mijn zus gaan helpen in haar nieuwe huis en daarna heb ik boodschappen gedaan. Nu weer met Netflix op de bank :smile: Straks bij mijn ouders eten en ik wil nog wat kasten opruimen.
Morgen doe ik nog iets in het huishouden en aan het einde van de middag is mijn vriend weer gezellig thuis :cheering:
<<

Kira

Bericht 22 Feb 2020 15:20

Re: Weekend!

Ik heb visite gehad net, en de rest van de dag geen plannen, vanavond WIDM.
Morgen in de middag naar m'n ouders en verder ook geen plannen.
Als het weer het toe laat wil ik met zoon een stukje meelopen met de hond maar dat zeg ik nu al een week en komt er niet van.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 23 Feb 2020 12:22

Re: Weekend!

Ik ben het hele weekend druk geweest mijn man zijn verjaardagsfeest voor te bereiden, taarten gebakken, hapjes gemaakt etc.
Ik ben nu alleen met de meiden want manlief is vanochtend vroeg al vertrokken richting het zuiden om carnaval te vieren.
Een Limburgse collega is prins carnaval dus ze zijn met alle collega’s die kant op.
Wij houden vandaag pyjama dag en chillen lekker voor de tv ? ik ben een beetje brak/moe van gisteren.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15900

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 23 Feb 2020 13:22

Re: Weekend!

Sterkte, Bosjesvrouw! Hoop dat jullie tevreden zijn over de zorg in het ziekenhuis.
Caulfield, wat klinkt dat heerlijk! Hopelijk ben je ook daadwerkelijk een beetje opgeladen.
Pandora, lekker bijkomen!

Vrijdag heb ik gewerkt en ‘s avonds de verjaardag van mijn schoonvader gevierd.
Zaterdagochtend heb ik even gewinkeld, samen met D. Dat vind ik altijd zo gezellig :love: . Gistermiddag hadden we een feestje bij vrienden, inclusief kids. Was erg geslaagd en gezellig!
Vanochtend zijn we naar een indoor speeltuin geweest en mijn man en ik hebben lekker meegespeeld met de jongens. Was een fijn momentje van qualitytime. Het is nu ineens droog dus ik denk dat ik zo even ga hardlopen. Vanmiddag nog even boodschappen doen en voor de rest geen plannen meer.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron