Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help mijn man is klusser

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 19 Feb 2020 22:23

Help mijn man is klusser

Ik kijk met een schuin oog help mijn man is klusser en het valt mij op dat de man elke keer aan het werk gezet wordt. In deze aflevering, maar ook in een eerdere aflevering die ik zag.
Helpen de vrouwen nooit mee?
<<

Anoniem332

Bericht 19 Feb 2020 22:34

Re: Help mijn man is klusser

Prosecco schreef:Ik kijk met een schuin oog help mijn man is klusser en het valt mij op dat de man elke keer aan het werk gezet wordt. In deze aflevering, maar ook in een eerdere aflevering die ik zag.
Helpen de vrouwen nooit mee?


Die man keek ook met een schuin oog ?
Wat een creap! Hopelijk is die vrouw beter af zonder hem. Wat kroop deze man in zijn slachtofferrol.

Mij valt het ook op dat die vrouwen maar even weg mogen van heg plaats delict. ‘Verwend’ worden in een recreatiepark. Die vrouwen kunnen toch ook de handen uit de mouwen steken en zijn toch ook schuldig aan de situatie.
Makkelijk om je te verschuilen achter dat je een vrouw bent en niks kan. YouTube staat voor met filmpjes, genoeg fora waar je om raad kan vragen. Desnoods een aannemer bellen.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 19 Feb 2020 22:45

Re: Help mijn man is klusser

Toevallig hielp de vrouw hier wel de eerste dag mee. Normaal niet inderdaad. Idee is volgens mij om de vrouw te verrassen met het eindresultaat.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11587

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 19 Feb 2020 22:51

Re: Help mijn man is klusser

Ik vind juist dat de vrouwen veel meewerken dit seizoen. Veel afleveringen werken ze toch 1 of 2 dagen mee. Vond dit ook een bijzondere aflevering en de break verbaasde me ook niet echt.
2015 💙
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 20 Feb 2020 09:34

Re: Help mijn man is klusser

Ik vind het ook niet meer dan logisch dat de vrouw ook meehelpt. Hier is huis doet man ook geheid de meeste dingen (ik ga niet bezig met leidingen verleggen oid), maar er zijn zoveel dingen die je als vrouw ook gewoon kunt doen..
Gisteren vond ik het trouwens ook heel opvallend dat ze meerder keren zeiden gewoon geen geld te hebben om te klussen.. Dan kan die kerel er toch ook weinig aan doen? (los van dat ik deze gast idd niet echt fijn over vond komen)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 20 Feb 2020 09:59

Re: Help mijn man is klusser

Als hier in huis leidingen verlegd moeten worden kan ik dat net zo goed als mijn vriend. Het enige wat hij beter kan is Electra en dat is omdat het zijn werkgebied is. Dus hier worden alle klussen samen gedaan, daarom verbaasd het mij zo dat de man de sjaal is in Help mijn man is klusser. Draagt lekker bij aan de gelijkheid tussen man en vrouw zo...
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11587

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Feb 2020 10:00

Re: Help mijn man is klusser

Arwyn schreef:Ik vind het ook niet meer dan logisch dat de vrouw ook meehelpt. Hier is huis doet man ook geheid de meeste dingen (ik ga niet bezig met leidingen verleggen oid), maar er zijn zoveel dingen die je als vrouw ook gewoon kunt doen..
Gisteren vond ik het trouwens ook heel opvallend dat ze meerder keren zeiden gewoon geen geld te hebben om te klussen.. Dan kan die kerel er toch ook weinig aan doen? (los van dat ik deze gast idd niet echt fijn over vond komen)


Geld voor stopcontacten ed hadden ze wel zei de vrouw. Deze man vond ik ook echt niet fijn over komen.
2015 💙
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 20 Feb 2020 10:24

Re: Help mijn man is klusser

Maar stopcontacten lossen de bende met al die blootliggende leidingen natuurlijk niet op.. En ze had die dingen dan ook gewoon zelf kunnen kopen natuurlijk, misschien dat hij dan ook eerder geneigd was om ze te monteren.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 20 Feb 2020 11:13

Re: Help mijn man is klusser

Maar t programma is “help mijn man is klusser”. Niet “help wij zijn samen klussers” ?

Kijk als je samen besluit te verbouwen en dan niet wilt helpen tsja kun je wat van vinden idd. Maar als 1 van de partners uit zichzelf allerlei klussen half begint (en niet afmaakt) hóeft de ander dat toch niet per se mee op te lossen? Ligt beetje aan de uitgangssituatie.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 20 Feb 2020 11:19

Re: Help mijn man is klusser

Helemaal mee een een (klus)huis koop je toch samen. Dus dan is het soms wel erg oneerlijk dat de man de schuld krijgt.
Hier is mijn man ook degene die het meeste doet qua klussen. Maar waar ik kan help ik wel mee.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11587

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Feb 2020 12:46

Re: Help mijn man is klusser

Eerlijk, zonder mijn vriend zou ik ook niet zo snel een klushuis aan durven. Hij denkt alles uit en doet dat zo gestructureerd dat hij nu al hele excels heeft met daarin berekeningen voor een huis dat nog niet eens op de markt of te koop is.
Ik kan zelf best veel maar de materialen ed heeft mijn vriend gewoon meer verstand van net als hoe de installaties aangesloten moeten worden en wat daar voor nodig is. Ik zou het kunnen maar als hij het opstart verwacht ik ook een deel sturing van hem daar in. Dus in dat opzicht snap ik dat het bij de vrouwen achter blijft. Schilderen ed kan ik prima en zal ik dus ook aanpakken maar zo slecht als deze huizen zijn zou ik ook afhankelijk van mijn vriend zijn.
2015 💙
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9785

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 20 Feb 2020 13:12

Re: Help mijn man is klusser

Hier is het juist vaak help mijn vrouw is klusser. Maar mijn vriend kan prima schilderen idd. ?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11587

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Feb 2020 13:52

Re: Help mijn man is klusser

Tabbie schreef:Hier is het juist vaak help mijn vrouw is klusser. Maar mijn vriend kan prima schilderen idd. ?


Hahaha dat had ik bij mijn ex ook, mijn huidige vriend kan alleen zoveel daar kan ik gewoon niet tegen op
2015 💙
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 21 Feb 2020 13:53

Re: Help mijn man is klusser

In dit seizoen helpen de vrouwen al meer dan in vorige seizoenen (er was sowieso een lesbisch stel), maar ik vind het nog steeds erg jaren 50 dat alles maar op de man neerkomt. Ik snap ook niet zo goed waarom er soms een klushuis wordt gekocht, compleet wordt gestript en dan ineens 'we hebben geen geld voor de verbouwing'. Doe het dan kamer voor kamer ofzo.

De aflevering van deze week zou eigenlijk aan het begin van het seizoen uitgezonden worden, maar is verplaatst naar het eind. Ik ben wel benieuwd waarom, misschien zijn er nog dingen veranderd in de montage? Er staat me bij dat je hem in het eerdere voorstukje namelijk heel boos zag worden en dat heb ik nu niet teruggezien.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 21 Feb 2020 16:15

Re: Help mijn man is klusser

Ik denk omdat ze uiteindelijk uit elkaar zijn gegaan en dit nog liep aan het begin van het seizoen? (Scheiding nog niet rond)
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 04 Mei 2021 10:19

Re: Help mijn man is klusser

Heeft iemand de aflevering van gisteravond gezien? Ik ben er echt van geschrokken, wat een engerd is die man.
<<

Anoniem316

Bericht 04 Mei 2021 11:07

Re: Help mijn man is klusser

Ja ik. Hoe vaak ik wel niet naar de tv heb geschreeuwd dat ze bij die engerd weg moest gaan. Rare vent. Ze leek soms ook gewoon bang voor hem.
En opeens gaan bejubelen dat ze zo ontzettend trots op hem was? Pff.. meid, hij laat je met een kleine baby (en meisje van 5) in een levensgevaarlijk huis leven.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9421

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 04 Mei 2021 11:14

Re: Help mijn man is klusser

Wat een creep idd! Wij hebben ook camera's naar absoluut niet het idee dat mijn man ons aan het bespieden is.

Kan ook nog aan haar gelegen hebben dat ze het gevoel heeft dachten wij tussendoor maar denk dat dat het niet was.
⁠♡♡♡
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11587

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 04 Mei 2021 11:27

Re: Help mijn man is klusser

Mijn vriend kreeg bij haar een heel slecht gevoel. Ik bij hem. Hij had heel veel trekjes die mijn ex ook heeft. Het ene moment het ene zeggen en het andere moment keihard er van overtuigd zijn en boos worden omdat hij dat echt niet gezegd heeft.
2015 💙
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 04 Mei 2021 15:40

Re: Help mijn man is klusser

Ik had het in de eerste vijf minuten al bij hem, een enorme red flag. Op sommige momenten sociaal en aardig doen, maar het voelde niet gemeend, en haar de schuld geven van dingen. Ik kreeg een beetje de indruk dat ze bang voor hem was en al te veel meeging in zijn abnormale gedrag om de lieve vrede maar te bewaren.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 04 Mei 2021 16:09

Re: Help mijn man is klusser

Normaal kijk ik dit programma niet, maar nu nav jullie reacties maar eens gekeken.
Beetje creepy was het zeker en ik denk dan gelijk, waarom neem je dan nog een 2e kind als het zo'n zooi is en de relatie daardoor eigenlijk ook een chaos is.
<<

Marquise

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 39

Geregistreerd: 23 Apr 2021 21:11

Bericht 04 Mei 2021 16:29

Re: Help mijn man is klusser

Wat een bizarre aflevering en giftig gedoe, vooral van zijn kant. Uberhaupt dat idiote gedoe met die camera's, dat postpakketje, geklier met die kamer en dozen/kratten verschuiven en weet ik het.

Man man man, begin dan niet aan een relatie en al helemaal niet aan koters.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Mei 2021 17:06

Re: Help mijn man is klusser

Oei ik vond het wel zorgwekkend hoor. Lastig dat zo'n programma dan eigenlijk over klussen en het huis gaat maar het onderliggende probleem is de relatie. Ik hoopte eigenlijk dat er wat begeleiding daarbij zou komen, al is dat natuurlijk niet aan RTL om zich er mee te bemoeien. Maar ai, ik hoop dat het beter gaat met hen.
Let's discover the world together.
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 20:06

Bericht 04 Mei 2021 18:05

Re: Help mijn man is klusser

Marin schreef:Oei ik vond het wel zorgwekkend hoor. Lastig dat zo'n programma dan eigenlijk over klussen en het huis gaat maar het onderliggende probleem is de relatie. Ik hoopte eigenlijk dat er wat begeleiding daarbij zou komen, al is dat natuurlijk niet aan RTL om zich er mee te bemoeien. Maar ai, ik hoop dat het beter gaat met hen.


Andere jaren boden ze wel relatie therapie aan als het nodig was. Maar misschien stond dit stel er niet voor open?
Wij moeten nog terug kijken dus heb nog geen mening over deze aflevering.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1954

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 04 Mei 2021 19:21

Re: Help mijn man is klusser

Toetie schreef:
Marin schreef:Oei ik vond het wel zorgwekkend hoor. Lastig dat zo'n programma dan eigenlijk over klussen en het huis gaat maar het onderliggende probleem is de relatie. Ik hoopte eigenlijk dat er wat begeleiding daarbij zou komen, al is dat natuurlijk niet aan RTL om zich er mee te bemoeien. Maar ai, ik hoop dat het beter gaat met hen.


Andere jaren boden ze wel relatie therapie aan als het nodig was. Maar misschien stond dit stel er niet voor open?
Wij moeten nog terug kijken dus heb nog geen mening over deze aflevering.

Aan het eind van de aflevering adviseerde John inderdaad om samen met een professional aan hun relatie te werken. Toen hij een paar weken later terug kwam gaven ze aan samen in therapie te zijn. Het was inderdaad wel een hele bijzondere man, je kreeg ook absoluut geen hoogte van hem.
2011 2012 2017
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers