Bericht 21 Feb 2020 14:08

Re: 4 handen op 1 buik

Marsy31 schreef:
Derpy schreef:Ik had heel erg het idee dat ze niet snapte hoe de pil werkte. 1 keer vergeten te slikken was die avond geen seks, zei ze. Dan denkt ze misschien dat ze de volgende dag weer beschermd is als ze hem dan wel slikt?

De seksuele voorlichting zal misschien ook niet heel goed geweest zijn als ze uit zo'n gelovige gemeenschap komen.


Ik moet het nog terugkijken hoor, maar ik heb heel lang seksuele voorlichting gegeven, óók in de biblebelt. Daar moest ik rok aan en vooral praten (en bang maken) over hoe ánderen sex hebben (niet zij dus en zeker niet jij). Mijn stopwoordje is jeetje en daar kwam ik steeds mee in de problemen haha. Maar naar verloop van tijd werd ik handiger en stuurde ik de leraar even weg voor een glas water. En dan kwamen de vragen. Gaf mijn e-mail dan ook vaak snel. En je bent vast niet verrast hoeveel abortussen daar werden gedaan..
Was in elk geval heel blij dat ik ze vanalles nog kon bijbrengen.


Triest is dat, maar fijn dat ze dan in ieder geval konden mailen met vragen. Ik zat op een christelijke school en de meisjes met rok tot de enkels mochten niet meedoen met gym (en al helemáál niet mee zwemmen) en moesten bij bepaalde biologielessen de klas uit van hun vaders.