Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen?

<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:39

Bericht 15 Feb 2020 14:26

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Wij hebben elkaar leren kennen via mijn beste vriendin. Hij was een collega van haar en zij vond dat wij perfect bij elkaar zouden passen.
Via Hyves zijn we met elkaar in contact gekomen en hebben we avonden achtereen met elkaar zitten kletsen.
Op onze 1e officiële date gingen we wat drinken en daarna naar de bioscoop, sindsdien zijn we bij elkaar. Dat is volgende week zaterdag alweer 10 jaar geleden.
Inmiddels zijn we 5,5 jaar getrouwd en zijn we 2 prachtige dochters rijker❤️

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

morgen

Noob

Berichten: 68

Geregistreerd: 18 Jan 2019 23:00

Bericht 15 Feb 2020 16:05

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

op de middelbare school in klas 2 en in de zomervakantie vlak voordat we naar de 3de gingen kregen we verkering

dat is nu overigens ruim 16 jaar geleden
Laatst gewijzigd door morgen op 18 Feb 2020 11:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
zussieskleding
<<

Anoniem331

Bericht 15 Feb 2020 23:48

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Mijn vriend is jaren terug collega geweest met mijn broertje. En wij hebben een tijdje gehad dat we alles wat we deden op Facebook zetten. En zo kwam mijn vriend heel vaak mijn naam en foto’s tegen, en zegt hij dat hij mij per ongeluk een vriendschapsverdrag heeft gestuurd.
Ik heb daar eerst niks mee gedaan maar een par dagen later toch begonnen met appen, bellen en eigenlijk hele dagen door.
Op vrijdagavond liet ik in mijn niet zo nette kloffie de hond uit toen hij belde dat hij om een kopje koffie kwam en al bijna in de buurt was zodat ik er niet al te lange tijd de zenuwen over hoefde te hebben. En vanaf het eerste moment dat hij mijn deur binnenstapte wist ik dat hij een blijvertje was.
En inmiddels wonen we bijna een half jaar samen. ?
<<

Anoniem298

Bericht 16 Feb 2020 09:55

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Wat een leuke verhalen! Taeda, jouw verhaal kende ik ook nog niet, stoer van jullie haha!

Ik kwam voor een sollicitatiegesprek bij de McDonalds, ik was net verhuisd en zat zonder werk, net van school en werd nergens aangenomen, want geen ervaring. Bij de M wel al jaren gewerkt in mijn oude woonplaats, dus ervaring zat. Tijdens het gesprek was hij daar aan het werk en zag ik hem de hele tijd kijken met z’n mooie grote ogen, maar op dat moment had ik nog een vriend dus niks mee gedaan. Van collega’s hoorde ik dat hij een vette player was, dus heb ik hem op afstand gehouden. Nadat mn relatie uitging spraken we af en toe af. Avondje poolen, stappen in de plaatselijke discotheek, gewoon beetje kletsen etc.

Na tweeënhalf jaar afhouden moest ik toegeven dat ik toch wel heel erg verliefd op hem was. Hij bleek vanaf de eerste keer dat hij me in de M zag al verliefd te zijn geworden. We hebben dat naar elkaar uitgesproken, ik had toen een vriendje maar was allang op hem uitgekeken en ik was natuurlijk stapelgek op mijn man, dus ene dag netjes verkering uitgemaakt en paar dagen later voor ‘t eerst met man gezoend en besloten het maar met elkaar te gaan proberen. Nu 14 jaar verder, dus ik kan wel zeggen dat het de moeite van het proberen waard was ❤️?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 16 Feb 2020 10:18

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Wij hebben elkaar op de hoek van zijn straat ontmoet. Daar zat een internetcafé waar ik regelmatig kwam. Op een dag stond er één stoel buiten, want meer mocht niet vanwege gebrek aan vergunning. Toen de stoel vrij kwam, ging ik snel zitten en m’n buurvrouw had dat ook gewild. ‘Nou,’ zei m’n man uit het niks (hij was me niet opgevallen), ‘dat is toch geen enkel probleem?’ en ging zo op m’n schoot zitten. Ik bekeek hem eens goed en viel toen als een blok voor hem. We gingen eerst vriendschappelijk met elkaar om, maar ik heb het initiatief genomen tot hij aangaf dat hij geen relatie wilde. Ik heb toen de boot afgehouden en vervolgens kwam hij er achter dat hij mij niet wilde missen. En nu zijn we 13 jaar bij elkaar, bijna 8 jaar getrouwd en hebben we twee kinderen.
L2014 & H2017
<<

Anoniem292

Bericht 16 Feb 2020 10:55

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Ik vind jullie verhalen zo leuk♥️
<<

Anoniem316

Bericht 16 Feb 2020 12:03

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Ik kende mijn man wel van naam geloof ik (hij was vroeger een collega van mijn zussen). Later, toen ik een jaar of 18 was kreeg mijn beste vriendin een relatie met hem. Hij koppelde mij vervolgens nog aan een vriend van hem waar ik vervolgens heel pissig over was omdat dat echt niet mijn type was. Man geeft aan dat hij mij toen al een hele leuke meid vond.
Uiteindelijk ging zijn verkering rond oud&nieuw uit. We msn'den al wat. Op gegeven moment kreeg ik op hyves een tik met: (naam man) geeft je midden in de nacht een kusje. Hier verbaasde ik me over, want we hadden nooit iets in die richting besproken.
Uiteindelijk veel gemsn'end en in maart gingen we op date en kregen we vrij vlot daarna een relatie. Intussen zijn we alweer 11 jaar verder waarvan bijna 5 jaar getrouwd.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 17 Feb 2020 20:53

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Via relatieplanet
Carpe Diem
<<

Anoniem286

Bericht 17 Feb 2020 21:55

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

In the mezz in Breda, terwijl we allebei 100km verderop in 2 dorpen naast elkaar wonen. We kenden elkaar al wel van gezicht maar nooit een woord gewisseld. Ik was daar met een date en zou daar blijven slapen. Date laten zitten en met mijn man en vrienden mee naar huis gelift. Inmiddels ruim10 jaar terug en 2 meiden verder :)
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 17 Feb 2020 22:56

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Geen spectaculair verhaal, maar via paiq
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Feb 2020 23:30

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Toen we 15 en 17 waren werkten wij allebei bij de Appie en daar hebben we elkaar leren kennen. Na anderhalf jaar gingen we uit elkaar, en vier jaar later was de appie verhuisd en zat er een Action in het oude pand van de Ap. Daar kwamen we elkaar weer tegen en toen kregen we weer een relatie.

Het is dat de Action niet echt een romantische setting is, maar eigenlijk hadden we in dat pand moeten trouwen ?

♥♥
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 18 Feb 2020 23:58

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Via Paiq, al zaten we daar beide niet op om iemand te zoeken speciaal. Hadden gelijk een klik, telefoonnummers uitgewisseld en na korte periode sms’en / bellen afgesproken. Het bijzondere was wel dat ik tegen mijn moeder zei voor ik naar de date ging “ met hem ga ik oud worden “ terwijl ik hem nog nooit in het echt had gezien. Inmiddels ruim 10 jaar verder!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 19 Feb 2020 00:31

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Wat leuk al die verhalen!

Ik ben mijn vriend, komende vrijdag 11 jaar geleden, tegengekomen in de plaatselijke kroeg met carnaval. Hoe cliché. We kende elkaar wel van gezicht, maar elkaar nooit echt gesproken. Die avond ook gezoend (tja drank en carnaval ?) daarna veel sms contact, na het werk ging ik vaak een kopje thee bij hem drinken. Had wel twijfels in het begin, hij is een stuk ouder, en heeft kinderen. Maar de gevoelens werden steeds sterker, en de rest is geschiedenis ?
<<

Anoniem271

Bericht 19 Feb 2020 00:50

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Ik vind dit topic zo leuk ? Ook leuk dat zoveel meiden hun vriend/man gewoon in het ‘wild’ zijn tegengekomen, dat hoor je tegenwoordig niet meer zo vaak vind ik.
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 10:53

Bericht 19 Feb 2020 11:49

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Wij hebben elkaar leren kennen op het werk. Na een half jaar ben ik, om andere redenen dan dat wij een relatie hadden, ergens anders gaan werken. Inmiddels zijn we alweer 8 jaar samen.
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 21 Feb 2020 22:37

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Op ons vrijwilligerswerk.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 21 Feb 2020 22:42

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Elliot schreef:Toen we 15 en 17 waren werkten wij allebei bij de Appie en daar hebben we elkaar leren kennen. Na anderhalf jaar gingen we uit elkaar, en vier jaar later was de appie verhuisd en zat er een Action in het oude pand van de Ap. Daar kwamen we elkaar weer tegen en toen kregen we weer een relatie.

Het is dat de Action niet echt een romantische setting is, maar eigenlijk hadden we in dat pand moeten trouwen ?


Wij gaan als we ooit nog trouwen, hopelijk ons feest geven op de plek waar we elkaar hebben ontmoet.Wel iets fancier dan de Action trouwens haha.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Anoniem272

Bericht 21 Feb 2020 22:53

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Haha, Elliot, ik zie het al een beetje voor me. Dat je elkaar het jawoord geeft tussen de zebraprintkrukjes en de wc-rolhouders :love:
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 22 Feb 2020 16:12

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Wij kennen elkaar via het werk, toen ik hem net kende en we nog niets hadden deed ik niets liever dan werken haha.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 23 Feb 2020 19:38

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Wat een leuke verhalen ?.
Een aantal zijn echt bijzonder en erg leuk om te lezen.

Wij kennen elkaar van het werk. We werkte zo'n 2 jaar samen en konden heel goed met elkaar opschieten. We hadden allebei een relatie en het leek ons leuk om met zijn vieren op vakantie te gaan. Onze partners hadden elkaar ook al ontmoet op een familiedag van het werk en dat klikte ook.
Maar voordat het zo ver was ging het echt niet meer tussen mijn ex en mij. Toen ik even een paar dagen bij mijn moeder was had mijn ex de scheiding aangevraagd. Ik was daar heel erg van geschrokken.
Op het werk kon ik ook goed praten met mijn collega's en ik kreeg veel hulp van al mijn collega's.

Relatie van mijn vriend was ook over gegaan. Hij en zijn ex hadden vooral een knipperlicht relatie.
Uiteindelijk besloten vriend en ik dat we toch nog op vakantie gingen. Even ons hoofd leeg maken.
En daar is de vonk over geslagen. Ik wilde het wel nog rustig aan doen. De scheiding was nog niet helemaal rond. Ik woonde wel al ergens anders.
Uiteindelijk zijn we na 3 maanden gaan samenwonen, omdat hij de sleutel van zijn eigen huis kreeg (woonde daarvoor bij zijn ouders).

Nu zijn we al weer 5,5 jaar en 2 kinderen verder.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Feb 2020 20:48

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

We kennen elkaar al heel lang van gezicht door veel gezamenlijke vrienden. Maar beide getrouwd.
Eind nov voegde hij me 'per ongeluk' toe op fb en raakten we aan de praat via messenger, ondertussen beide gescheiden, dat werd appen, toen daten en nu zijn we samen sinds eind dec ;)
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 23 Feb 2020 20:54

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Zo leuk om deze verhalen te lezen! ❤

Ik heb mijn vriend leren kennen op het werk. Ik was begeleider en hij gedragskundige. Veel overleggen samen gehad, ik zat niet zo lekker in mijn vel en hij heeft mij regelmatig opgevangen als het nodig was. Uiteindelijk voegde hij mij toe op Facebook en daar zocht ik niet direct wat achter; er zat een bedrijfsvoetbaltoernooi aan te komen en ik coördineerde dat. Hij stuurde via Messenger daar een berichtje over en dat gesprek heeft een paar dagen geduurd. Een vriendin (en tevens collega) zei dat er meer achter zat, maar dat geloofde ik niet en helemaal niet toen het na het toernooi weer stil viel. Opeens met pasen(toen hij dronken op een festival was) stuurde hij een berichtje dat hij mij leuk vond en of ik iets met hem wilde drinken. We hebben toen nog een flink aantal werkafspraken en opvanggesprekken gevoerd (ongemakkelijk!), tot de eerste date.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 25 Feb 2020 20:52

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Mijn man heb ik leren kennen toen we 16 waren en hij met z’n familie op vakantie was bij mij op t dorp.
Pas de laatste avond afgesproken maar allebei bleu dus gekletst en telefoonnummers en adres uitgewisseld. Een keer een sms en kaartje gestuurd maar dat was het.
Tot hij op z’n 19 mij gezocht heeft via internet, toen had je nog cu2.
Zodoende weer contact met elkaar gekregen, gaan daten enz. Vanwege de afstand hield hij de boot een beetje af maar ik was inmiddels zo verliefd dat ik me niet liet afschepen!!

Inmiddels bijna 14 jaar samen.
<<

Anoniem298

Bericht 26 Feb 2020 07:54

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Lejow schreef:We kennen elkaar al heel lang van gezicht door veel gezamenlijke vrienden. Maar beide getrouwd.
Eind nov voegde hij me 'per ongeluk' toe op fb en raakten we aan de praat via messenger, ondertussen beide gescheiden, dat werd appen, toen daten en nu zijn we samen sinds eind dec ;)


Ik vind het echt zó leuk voor je, Lejow. Zo gegund! ?
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 26 Feb 2020 13:15

Re: Waar heb je je vriend(in)/man/vrouw/partner leren kennen

Ik heb mijn man op het strand leren kennen. Ik ging met 2 vriendinnen een dagje naar zee om vrienden van mijn ene vriendin op te zoeken. Ik kende die vrienden niet en in de trein erheen gaf zij al aan 'dat die ene vriend echt wel wat voor mij was' waarop ik heel stellig antwoordde dat ik voorlopig even geen relatie hoefde en liever een tijdje vrijgezel bleef. Toen ik hem zag op het strand, was ik gelijk verliefd. Die avond hebben we op het station nog heel lang gepraat en nummers uitgewisseld. We hebben nog een 6-tal weken gedatet voor we officieel een stelletje werden. Ik was toen 19 en mijn man 21.

Inmiddels zijn we bijna 13 jaar verder, 5 jaar getrouwd en hebben we 2 kinderen.
2012 & 2016
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers