Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Squala voor kleuters

<<

Anoniem283

Bericht 18 Feb 2020 10:07

Squala voor kleuters

is dit een aanrader of een afrader?
Laatst gewijzigd door Anoniem283 op 03 Apr 2020 22:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 18 Feb 2020 11:11

Re: Squala voor kleuters

Wat wil je ermee bereiken? ‘Lessen’ bij kleuters vind ik sowieso een beetje overrated; ze leren zoveel meer door te spelen. Weliswaar is dat precies wat Squla doet; spelenderwijs leren.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem315

Bericht 18 Feb 2020 12:04

Re: Squala voor kleuters

Ik ken het programma niet uit eigen ervaring, maar iets educatiefs lijkt me sowieso een beter alternatief dan 'dom' spelletjes spelen.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 18 Feb 2020 12:56

Re: Squala voor kleuters

Wij hebben het voor onze zoon van 6.
Hij speelt het graag, ze krijgen muntjes als ze een spel/oefening hebben gedaan. Met de muntjes kunnen ze sparen voor o.a bol.com bon of bioscoop bon.
Je kunt instellen in welke groep hij zit , in ons geval groep 2.
Als ouder zijnde kun je weekdoelen instellen op je ouder account of berichtjes naar je zoon/dochter account sturen.

Voor onze zoon is het een aanwinst :)
Mocht je vragen hebben laat maar weten .
<<

Anoniem277

Bericht 18 Feb 2020 13:27

Re: Squala voor kleuters

Ik vind het wel vrij prijzig. We konden een paar spellen proberen en zoon vond het wel echt heel leuk.
Maar hij is pas 4 dus ik doe nu nog niets
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 18 Feb 2020 14:08

Re: Squala voor kleuters

Trouwens, mocht de school een licentie hebben en een continuerooster: schoollicenties zijn (behalve woe) tot 15:00 te gebruiken
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Feb 2020 14:26

Re: Squala voor kleuters

In de kleutertijd deden we er nog heel weinig mee, nu gebruiken we het wel, al loopt het niet echt gelijk met school, zeker aardrijkskunde, geschiedenis en natuur niet. Dat is wel jammer, want de spelletjes zijn op zich wel leuk als je moet oefenen voor een toets, topografie is echt fijn opgebouwd. Maar als het net andere plaatsen zijn, heb je er weinig aan.

Die muntjes zijn inderdaad leuk, Y spaart voor een sporttas, maar daarvoor moet je zo ongeveer fulltime op Squla, heb ik het gevoel.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers