Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag over tweede gat (in oor)

<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 13 Jan 2016 14:56

Vraag over tweede gat (in oor)

Ik heb al ruim 3 jaar een tweede gaatje in mijn oren. Maar de laatste tijd lijken ze sneller dicht te gaan, bijv al als ik twee dagen geen oorbel in dat gaatje heb gedaan, dan merk ik al dat er een soort 'vliesje' overheen komt. En als ik hem dan een keer doorprik, dan komt er een viezige geur vanaf. Heeft iemand een idee hoe dat kan? Ik heb al meerdere keren met steridol de gaatjes en mijn oorbellen schoongemaakt maar het blijft :thumbdown:
<<

Anoniem168

Bericht 16 Jan 2016 17:00

Re: Vraag over tweede gat (in oor)

Geen idee waarom, maar ik heb dat ook. Inmiddels zijn ze weer dusdanig dichtgegroeid dat ik ze opnieuw zou moeten laten schieten. Terwijl ik toch een paar maanden de zweerknopjes heb ingelaten en de wondjes prima geheeld waren...
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jan 2016 17:14

Re: Vraag over tweede gat (in oor)

Dat is huidsmeer en dode huidcellen die erin gaan zitten. Dat hoort er (helaas) bij, de meeste hebben er niet echt last van en soms is het erger dan de andere keer. Hormonen ofzo? Geen idee.
<<

Jena

Noob

Berichten: 84

Geregistreerd: 23 Apr 2014 15:41

Bericht 17 Jan 2016 17:11

Re: Vraag over tweede gat (in oor)

Ik heb hetzelfde probleem (gehad). Met de eerste gaatjes geen enkel probleem, de tweede en derde gaatjes leken al na een paar dagen geen oorbellen ' dicht te groeien'. Steeds moest ik ze weer half doorprikken met m'n oorbel. Ben er maar mee gestopt; het irriteerde me mateloos :face: .
Uiteindelijk dus al een paar jaar alleen oorbellen in mijn eerste gaatje.
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 18 Jan 2016 16:32

Re: Vraag over tweede gat (in oor)

Dank voor de reacties!
Ja Yadira, kan maar zo iets met hormonen te maken hebben, omdat het zo wisselend is ook binnen een maand. Jammer Jenna dat je het maar zo gelaten hebt. Ik blijf maar een beetje aanmodderen op deze manier haha, ik vind het dicht laten groeien toch een beetje zonde.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 24 Jan 2016 11:57

Re: Vraag over tweede gat (in oor)

Bij mij groeide de tweede ook dicht en de eerste nooit. Met veel pijn toch doorgeprikt. Een week zere oren maar daarna was het weer goed. Is het geen optie om er gewoon een knopje in te laten? Ik heb er nu een traguspiercing in met aan beide zijden een klein bolletje. Op die manier heb ik er tijdens het slapen geen last van. Dat achterkantje van de gewone oorknopjes deed echt zeer als ik erop lag. De traguspiercing is iets dikker dus je gaatjes zal iets wijder worden.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 24 Jan 2016 12:05

Re: Vraag over tweede gat (in oor)

Nav dit topic heb ik de mijne doorgeprikt en is ie nu aan een kant ontstoken :palm:
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 24 Jan 2016 12:31

Re: Vraag over tweede gat (in oor)

Even doorzetten Sam, meestal gaat dat vanzelf over!
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem168

Bericht 24 Jan 2016 19:46

Re: Vraag over tweede gat (in oor)

Sam schreef:Nav dit topic heb ik de mijne doorgeprikt en is ie nu aan een kant ontstoken :palm:


Hoe heb je dat gedaan? Met de oorbel zelf of met een naald ofzo?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 24 Jan 2016 19:59

Re: Vraag over tweede gat (in oor)

Met een oorbel, maar die zit er al niet meer in.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem168

Bericht 24 Jan 2016 21:41

Re: Vraag over tweede gat (in oor)

Nee snap ik. Ik wilde ze eerst ook doorprikken maar durfde niet.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Jan 2016 21:43

Re: Vraag over tweede gat (in oor)

Sam schreef:Met een oorbel, maar die zit er al niet meer in.

Denk er wel om dat het nu niet dicht groeit met de ontsteking erin.
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 24 Jan 2016 22:06

Re: Vraag over tweede gat (in oor)

Oh lastig Sam! Die van mij werd ook rood en dikker in het begin, beetje kloppend. Maar die maakte ik regelmatig schoon met steridol en ik probeerde hem open te houden, wel iedere dag 1 of 2 keer doorprikken.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 24 Jan 2016 22:10

Re: Vraag over tweede gat (in oor)

Ik draag eigenlijk alleen constant knopjes in m'n tweede gaatje. Dit zijn nog steeds de knopjes die ik kreeg tijdens en schieten en voor die andere moet ik nog eens een paar goede halen die niet gaan irriteren. Maar het eerste gaat groeit gelukkig niet dicht. Hoelang ik er ook niets in draagt, als er wel iets in wil hangen dan kan dat prima. De tweede is echter een ramp. Daarmee heb ik hetzelfde probleem als jij, die vieze geur en troep en snel dichtgroeien, vandaar ook dat ik er altijd wat in draag. Het enige wat je er volgens mij aan kunt doen is goed reinigen tijdens het douchen. Ik draai vaak met de knopjes als ik haar was bijvoorbeeld. Is constant kleine knopjes dragen niet handig voor jou?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Feb 2020 16:53

Re: Vraag over tweede gat (in oor)

Even een upje. Ik heb gisteren m’n tweede gaatje opnieuw doorgeprikt. Die zaten al een paar jaar dicht. Ik heb het met een schone naald gedaan en heb de boel ontsmet en er zilveren oorbelletjes in gedaan.

Volgens mij gaat het wel ok. Het is niet dik of ontstoken. Maar moet ik dit nou nog onderhouden? Ik dacht zelf deze oorbelletjes er even een paar weken in te houden en verder weinig er aan te gaan zitten.
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 17 Feb 2020 16:55

Re: Vraag over tweede gat (in oor)

Urban Naked schreef:Even een upje. Ik heb gisteren m’n tweede gaatje opnieuw doorgeprikt. Die zaten al een paar jaar dicht. Ik heb het met een schone naald gedaan en heb de boel ontsmet en er zilveren oorbelletjes in gedaan.

Volgens mij gaat het wel ok. Het is niet dik of ontstoken. Maar moet ik dit nou nog onderhouden? Ik dacht zelf deze oorbelletjes er even een paar weken in te houden en verder weinig er aan te gaan zitten.

Dit lijkt mij een prima gedachte.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Feb 2020 17:00

Re: Vraag over tweede gat (in oor)

Joe
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 17 Feb 2020 17:04

Re: Vraag over tweede gat (in oor)

Urban Naked schreef:Even een upje. Ik heb gisteren m’n tweede gaatje opnieuw doorgeprikt. Die zaten al een paar jaar dicht. Ik heb het met een schone naald gedaan en heb de boel ontsmet en er zilveren oorbelletjes in gedaan.

Volgens mij gaat het wel ok. Het is niet dik of ontstoken. Maar moet ik dit nou nog onderhouden? Ik dacht zelf deze oorbelletjes er even een paar weken in te houden en verder weinig er aan te gaan zitten.

Heel goed zo. Door je haren te wassen, te douchen en überhaupt gewoon te leven beweegt het voldoende en wordt het ook gewoon schoon.
Lekker afblijven dus.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Feb 2020 17:09

Re: Vraag over tweede gat (in oor)

Ik ga gewoon leven! ?
Thanks savi (en carrie)
#teammaple🍁

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers