Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Kira

Bericht 15 Feb 2020 14:09

Weekend!

Het is weer weekend en hier in Limburg heerlijk zonnig!

Wat gaan jullie doen?

Ik zit in de tuin op m'n ouders te wachten, zoon moet basketballen in Brabant dus daar gaan we gezellig naar kijken en erna ergens iets eten.

Morgen ga ik weer repeteren, en in de middag als het weer zo blijft met m'n zoon samen met de hond een stukje lopen. Alleen durf ik dat nog niet echt aan.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 15 Feb 2020 14:15

Re: Weekend!

Wij zijn vanmorgen naar de Orchideeënhoeve geweest, zijn nu onderweg naar huis.

Vanavond gaan we spontaan met z'n allen patat eten bij mijn ouders.

Morgen nog geen plannen, misschien gaan we even zwemmen. Of ik stuur mijn man alleen met dochter, dan kan ik thuis lekker chillen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 15 Feb 2020 14:33

Re: Weekend!

Vanmorgen een vriendin met haar zoontje op bezoek gehad. Vanmiddag en vanavond geen plannen, misschien even naar het tuincentrum om zaadjes te halen voor de moestuin. Morgenochtend waarschijnlijk naar mijn vader en in de middag en avond ook nog geen plannen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Feb 2020 14:46

Re: Weekend!

Leuke dingen allemaal!

Ik heb een lekker chill weekend: m’n zoons zijn uit logeren. Vanmorgen heb ik uitgeslapen, ik heb hardgelopen en ga zometeen lekker douchen, scrubben, smeren, masker, haar deepconditionen.
Vanavond ga ik uit eten met m’n man.

Morgen uitslapen. Misschien gaan we de woonkamer verven maar dat stellen we continu uit dus wellicht doen we dat nu weer. Ik wil morgen dumplings gaan maken en wat andere Aziatische hapjes.
Savonds ga ik borrelen met twee vrienden.
#teammaple🍁
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Feb 2020 14:56

Re: Weekend!

Ik ben net terug van 23 km lopen. Zo even douchen. Dan door naar verjaardag broer en nichtje. Vanavond naar concert van Tim Akkerman

Morgen geen plannen
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Feb 2020 15:11

Re: Weekend!

Vanochtend gezellig rondje dorp gedaan met zoontje en man (wat klinkt dit duf maar ik vind 't echt gezellig zo langs de slager, bakker, kaasboer).

Schoonouders kwamen brunchen, dat was ook heel gezellig en lekker.

Nu even tijd voor m'n beauty slaapje hehe.

En vanavond ga ik met wat kennissen naar een cocktailbar. Lekker mocktails drinken. Niet echt zin in maar vooruit.

Morgenochtend rustig aan en 's middags komen m'n vader en stiefmoeder borrelen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem292

Bericht 15 Feb 2020 15:18

Re: Weekend!

Ik heb een weekend zonder plannen. Dat klinkt wellicht best lekker maar ik vind er geen reet aan!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Feb 2020 15:33

Re: Weekend!

Haha Hugo! Herkenbaar hoor :) En dan zegt iemand met kinderen.. ‘nou, ik zou willen dat ik eens een weekend niets had’!
Altijd fijn die empathie ;)

Ik heb ook weinig plannen! Vanochtend naar de markt geweest en ga straks met vriendin en de honden naar het park en daarna komt vriendin hier eten. Morgen niets gepland! Hopelijk gaat de wind snel liggen zodat ik weer eens met m’n motor op pad kan!
<<

Anoniem271

Bericht 15 Feb 2020 15:38

Re: Weekend!

Hier is het ook lekker weer! Maar volgens mij maar van korte duur..

Ik heb vanochtend boodschappen gedaan en even rondje dorp. Moest nog wat dingen hebben. Vanavond gaan mijn vriend en ik uit eten.

Morgen gaan we misschien naar de oma van mijn vriend. Als we dat niet doen kijken we thuis voetbal. Lekker rustig weekend zo.

Fijn weekend!
<<

Anoniem291

Bericht 15 Feb 2020 15:43

Re: Weekend!

Vanmorgen moesten we even naar wat winkels, zoon is nu aan het spelen en gaat zo even met papa naar buiten zodat ik hopelijk even kan slapen.

Morgen komen mijn ouders lunchen en eind van de middag hebben we een verjaardag met eten dus als ik me goed voel ga ik er wel heen en anders gaat vriend alleen
<<

Anoniem292

Bericht 15 Feb 2020 15:48

Re: Weekend!

Feline schreef:Haha Hugo! Herkenbaar hoor :) En dan zegt iemand met kinderen.. ‘nou, ik zou willen dat ik eens een weekend niets had’!
Altijd fijn die empathie ;)


Jaa mijn vriendinnen snappen er ook echt niets van als ik klaag over een leeg weekend. Ach, zo is er altijd wat? volgend weekend staat trouwens wel al propvol want: CARNAVAL!?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 15 Feb 2020 15:54

Re: Weekend!

Mijn man is een weekend weg dus ik ben vooral met de kinderen bezig dit weekend. Ik vind dat best pittig en heb dan altijd zoveel respect voor alleenstaande ouders ?.

Gisteravond sliepen ze gelukkig goed dus zat ik lekker met wijn, kaas en een serie op de bank. Vanochtend had ik een speeldate met een vriendin en haar kinderen. Morgen komen mijn ouders even op de tweeling passen zodat ik met mijn oudste naar een verjaardag kan. Dat is wel fijn, maar ik kom er niet van tot rust. Op naar het volgende weekend dan maar ;-).
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 15 Feb 2020 17:01

Re: Weekend!

Vanochtend uitgeslapen. Daarna wat spullen naar de kringloop gebracht, lekker gevoel, weer wat opgeruimd. Boodschappen gedaan Daarna via Social Deal geluncht bij De Viersprong in Nieuwleusen.
Ook lekkere temperatuur buiten dus net in de tuin opgeruimd, groene container zit vol.
Nu op de bank, schaatsen kijken, kop thee erbij.
Vanavond niets, wat boeken doorbladeren: reisgids over York, fotoboek over De Amsterdamse School.

Morgen niets bijzonders. Uitslapen, ontbijten op de bank voor de tv, wasjes draaien, boeken bladeren , en als het weer een beetje droog blijft een rondje lopen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Feb 2020 19:05

Re: Weekend!

Wij hebben vanmiddag geluncht bij m'n moeder en daarna door gegaan naar een kinderverjaardag bij een vriendin van me. Pff het was afzien met een stuk of elf kinderen. :shock: Nu helemaal gaar. N heeft net al gegeten en als ze naar bed is, bestellen wij pizza en die gaan we lekker op de bank opeten. Vanavond nog WIDM kijken.
Morgen hebben we precies nul plannen. Als de storm meevalt en het is droog, wil ik nog wel even een stukje lopen buiten.
❤ 7 juni 2018
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Feb 2020 20:01

Re: Weekend!

Wij hebben een rustig weekend.

Vanmorgen boodschappen gedaan bij de Lidl. R heeft op een bankje zitten wachten totdat ze zegels kreeg voor de aqua mini's.

Vanmiddag even wa bij vrienden gebracht en naar schoonouders geweest. Daar kwam mijn man later ook. Toen weer met zijn allen naar huis gewandeld.

Morgen nog niks op de planning. Al verwacht ik mijn zus en zwager nog op visite en anders lekker een rustige dag.
2014 2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Feb 2020 20:19

Re: Weekend!

Bliss ik herken je met een kinderverjaardag. Wij hadden ook 1 verschrikkelijk die kinderen allemaal schreeuwen en rennen en alle hapjes eten. Ben gewoon kapot.
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 15 Feb 2020 23:45

Re: Weekend!

Wij hebben het leukste weekend ooit, want mijn broer komt morgen voor een spelletjes middag. En daar kijken de kinderen zo naar uit!
Eerst nog een verjaardag morgen en eten bij mijn ouders.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 16 Feb 2020 22:11

Re: Weekend!

Leuke dingen allemaal!

Mijn weekend was ook gezellig. Vrijdag gewerkt, daarna nog de stad in met vriendinnen.
Zaterdag was ik vrij, gezellig samen met vriend, we zijn gaan shoppen voor vriend en hij is goed geslaagd. Daar (in België) lekker een puntzak frites gegeten. En 's avonds hadden we een tonpraters avond in het dorp met een groep vrienden. Was heel leuk!
En vandaag heb ik gewerkt tot 18 uur, op de terugweg meteen eten gehaald en nu lekker bank avond met m'n vriend. Die gaat zo naar bed, moet er vroeg uit, en ik ben vrij morgen, en ga nog wat programma's terugkijken (the voice en wie is de mol)

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers