Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 14 Feb 2020 17:21

Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Wat bestel jij het liefst als je thuis laat bezorgen?

Vanavond eet ik met de kinderen en wilde voor hun pizza bestellen. Zelf heb ik zin in iets anders maar nog geen idee wat.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 14 Feb 2020 17:25

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Wij bestellen niet heel vaak, maar als we dat wel doen meestal pizza of sushi/pokebowl.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 14 Feb 2020 17:28

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Thuis laten bezorgen doen we eigenlijk nauwelijks. Wel halen we een paar keer per jaar chinees af (lekker makkelijk, we kiezen dan voor een rijsttafel voor 1 persoon en daar eten we met gemak met 2 personen van).
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 14 Feb 2020 17:28

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Hier in het dorp kan je niet zo heel veel laten bezorgen. Eigenlijk alleen pizza en friet. Maar als ik meerdere opties had zou ik Indiaas of Mexicaans kiezen.

Vanavond wilden mijn man en ik eigenlijk uiteten maar hebben geen oppas kunnen regelen. Nu gaan we bestellen we bij een Grieks restaurant een paar dorpen verderop en gaat hij het ophalen. Ben benieuwd of dat wat is!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Feb 2020 17:29

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Ik bestel het liefst indonesisch. Dan neem ik sambal ikan (makreel met sambal) en aubergine in pindasaus, en een maïskoek en rijst. Oh. Heerlijk.

En als ik dat niet bestel dan doe ik indiaas.
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 14 Feb 2020 17:34

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

We kunnen hier niets laten bezorgen. ?

En ook geen sushi afhalen ?.
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 14 Feb 2020 17:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 14 Feb 2020 17:36

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Wij halen graag af bij Sis, die bezorgen ook ( speciaals voor Oh la la, is geen landelijke keten). Het liefst nemen we dan samen allerlei hapjes, wat sushi, gyoza, pannenkoekjes met eend, sashimi van zalm en tonijn enz.
Maar soms ook simpeler en dan neem ik meestal de udon noodles met kip of rundvleesreepjes in ketjapsaus, daar zitten ook groenten bij. Mijn man neemt meestal de tepanyaki zalm met nasi.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 14 Feb 2020 17:39

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Savi schreef:We kunnen hier niets laten bezorgen. ?

En ook geen sushi afhalen ?.

Wij in de grote stad naast je wel. Maar snacks, pizza en chinees maak je mij niet blij mee. Wij bestellen dus ook nooit.
Je kunt hier wel bij bepaalde restaurants eten afhalen, wat wel echt lekker is. Dat doen we wel eens met de familie. Bijv allemaal verschillende stoofpotjes.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 14 Feb 2020 17:41

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

minoessepoes schreef:Wij halen graag af bij Sis, die bezorgen ook ( speciaals voor Oh la la, is geen landelijke keten). Het liefst nemen we dan samen allerlei hapjes, wat sushi, gyoza, pannenkoekjes met eend, sashimi van zalm en tonijn enz.
Maar soms ook simpeler en dan neem ik meestal de udon noodles met kip of rundvleesreepjes in ketjapsaus, daar zitten ook groenten bij. Mijn man neemt meestal de tepanyaki zalm met nasi.


Oh die ga ik even bekijken!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 14 Feb 2020 17:44

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Wij bestellen eigenlijk nooit, heel soms patat als we geen zin hebben om te halen ?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem294

Bericht 14 Feb 2020 17:49

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Wij bestellen voornamelijk bij een Syrisch, Turks en Chinees restaurant.
Wij vinden de pizza's bij de Syriër en Turk lekkerder dan Domino's en New York. Vaak bestellen we dan 2 pizza's en een groot portie friet om te delen, salades en de broodjes hamburger.
Bij de Chinees bestellen we een grote bak vegetarische bami en grote vega nasi, vega tjap tjoy voor mij, vega foe yong hai voor de kinderen en voor man een kipgerecht. Die haal ik overigens ook wel regelmatig af omdat die vrijwel naast de dansschool van mijn dochter zit.

Binnenkort kunnen we ook Indiaans bestellen, dat wordt denk ik mijn favoriet.
<<

Anoniem300

Bericht 14 Feb 2020 18:23

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Hier meestal pizza of shoarma, al gebeurd daar bijna nooit(Toevallig vandaag, even snel pizza gehaald)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Feb 2020 18:31

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Het liefst Indiaas of Thais. Soms pizza maar alleen New York Pizza. Domino's vind ik niet lekker. Sushi ook wel maar is meer m'n man z'n favoriet dan de mijne. Chinees ook wel eens maar ik vind de Nederlands Chinese gerechten niet zo lekker (zou liever de Amerikaans Chinese gerechten hebben).
Oh en ultiem ranzig lekker is Taco Mundo, maar dat doe ik echt nooit meer.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 14 Feb 2020 18:35

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Bezorgen doen we niet zo vaak. Ik heb een Thai en een Suri die ik superlekker vind en die doen allebei afhaal, dus dan stuur ik mijn vriend daarheen. Maar ik moet echt even opzoek naar een goeie bezorg Indo want dat eet ik sinds de verhuizing te weinig.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 14 Feb 2020 19:11

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Wij bestellen 1x in de 2 weken als de jongens naar hun vader gaan. Meestal Thais of Greenville hamburger met oerfriet. En soms pizza. En vaak probeer ik iets via togoodtogo te scoren, dan is het een verrassing wat we eten.
<<

Anoniem332

Bericht 14 Feb 2020 19:27

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Niet vaak, maar soms sushi. Er zit een fantastische zaak verder op in de stad.

Genoeg afhaal eet gelegenheden in onze wijk. Perzisch, javaans, Italiaans, Turks, marokaans, Israëlisch, patat.

Vaak halen we iets bij een hamburger toko onderweg van het station naar huis. Zaak ziet er niet uit en zijn volledig ingericht op thuis bezorgd. Ze maken goddelijke hamburgers, niks hipster aan :-)
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 14 Feb 2020 22:38

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Wij bestellen meestal ergens waar man iets van een mixed grill kan nemen, zelf ga ik dan vaak voor penne broccoli, dat is met een roomkaassaus en lekker veel kaas bovenop. Heerlijk, alleen veel te zout.
Soms bestellen we pizza.
We hebben ook een tijdje bij een wat beter restaurant besteld, maar daar werd het menu ontzettend van aangepast en trok toen niet meer.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 14 Feb 2020 23:20

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Ik heb in dit huis nog nooit wat laten bezorgen. Sinds we hier wonen (1,5 jaar) hebben we 5x wat gehaald. 2x Thais wat echt ontzettend lekker is, de thai hier in de stad is zo verschrikkelijk goed. En 3x Chinees waarvan 1x noodgedwongen omdat onze kookplaat het toen ineens begaf. Ik was toen al bijna thuis toen mijn vriend belde en ben toen maar gelijk door gereden naar de Chinees want we moesten toch wat eten.
2015 💙
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 14 Feb 2020 23:31

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Hier alleen keus uit pizza en Chinees. Maar bij de Chinees betaal je veel bezorgkosten.
We bestellen wel eens pizza. Ze hebben daar ook wel patat en shoarma. Soms doen we van allebei wat.
Maar als we echt (lekkere) patat willen, bellen we de snackbar een dorp verderop en halen we het af.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem284

Bericht 14 Feb 2020 23:55

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Soms bestellen we pizza (New Yorker of Domino’s). Ik vind dat best lekker en ik vind het ook wel gezellig samen (lekker op de bank in chill outfit met grote pizzadozen).
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 15 Feb 2020 00:23

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Wij kunnen hier alleen een grillroom laten bezorgen, dus spareribs of kebab. Dit doen we misschien 1x per jaar.
<<

Anoniem277

Bericht 15 Feb 2020 07:19

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Bij laten bezorgen kunnen wij alleen domino kiezen volgens mij. Dan pakken we 2 grote pizza's. 1 voor man en 1 voor mij en de kinderen. Ik hou echt niet van pizza.

Bij afhaal is het Chinees uit een ander dorp, wok of friet. Ik heb een friettent om de hoek zitten maar daar komen we bijna nooit. Die vind ik niet zo lekker, vooral de snacks niet. Daar haal ik alleen friet bij een verjaardag waarbij ik dan zelf rundvlees heb gemaakt.
De wok is toch wel echt mijn favoriet. Man en ik pakken wok en de kinderen een frietje.
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 15 Feb 2020 08:06

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Hier komt er geen enkele bezorgdienst eten brengen helaas, wel beter voor de lijn en portemonnee. Soms halen we wel wat, sushi en denk 1x per jaar Chinees
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 15 Feb 2020 08:48

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Als we wat bestellen, is dat meestal bij de Griek.
Heel soms bestellen we pizza of iets van kebab/kapsalon. Tegenwoordig niet meer zo vaak, misschien 4 keer per jaar of zo. De kinderen vinden het niet lekker, dus dan hoeft het voor mij niet zo.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Feb 2020 10:07

Re: Eten bestellen; wat bestel jij het liefst?

Er wordt hier weinig bezorgd en als het bezorgd wordt, komt het van verder weg dus is het of koud of klef geworden. Heel af en toe bestel ik sushi, maar dat vind ik best prijzig.

Eerst haalde we wel patat elke 2 weken, maar sinds we een airfryer hebben, heb ik geen patat meer opgehaald.
:heart: :heart: 2011
Volgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers