Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heteluchtfriteuse

<<

Anoniem279

Bericht 13 Feb 2020 18:27

Heteluchtfriteuse

Na 4, misschien wel bijna 5 jaar intensief gebruik wordt onze airfryer nu echt slechter. Het anti-aanbaklaagje in het mandje en de binnenbak bladdert er steeds meer af. Ik ben me eens aan het oriënteren op een nieuwe. Ben vooral benieuwd of een ander merk dan Philips eigenlijk ook de moeite waard is?

Ik ben even snel gaan googelen en kwam deze tegen, van Tefal: https://www.coolblue.nl/product/816340/ ... moQAvD_BwE

Heel stuk goedkoper dan een Philips in elk geval.

Welke hebben jullie? Ben je tevreden? Kun je dezelfde baktijden-/temperatuur aanhouden als voor de originele airfryer aangeraden wordt?
<<

Anoniem276

Bericht 13 Feb 2020 19:55

Re: Heteluchtfriteuse

Ik heb er 1 van €40 van de Kruidvat. Al jaren en werkt nog steeds top. Kan zelfde temperatuur aanhouden
<<

Anoniem294

Bericht 14 Feb 2020 11:03

Re: Heteluchtfriteuse

Wij hebben in dec'17 een Princess XXL 182050 gekocht. Voor 99,- (bij bol.com nu 85,- + een izzy bottle fles cadeau en een huishoudbeurskaart)

Ik vind hem echt fantastisch! Verkoper wilde ons eigenlijk de philips aanpraten van 300,- euro maar daar had mijn schoomoeder veel gedonder mee. En aangezien deze 3 keer goedkoper was hebben we die gekocht onder het mom van dan kopen we als die kapot is wel een nieuwe. Konden er dan immers 3 voor hetzelfde bedrag kopen en een nieuwe is dan weer lekker fris. Hij is ook nog net wat groter dan de grootste Philips die er toen was. Wel fijn met 5 personen en vaak mee eters.
Er zit ook al een bak blik bij, bij philips moet je die zelf nog erbij kopen.

Maar dit ding is geweldig! Gebruiken hem elke dag, ook vaak wel 2 keer (broodjes afbakken tussendoor) en hij is nog als nieuw. Lekker groot wat vooral fijn is met frietjes of aardappeltjes, ook als je niet veel maakt, dan is het super snel klaar omdat het niet op elkaar ligt, maar ik gooi er ook wel een kilo in.
Ik maak er ook vrijwel al het vlees in omdat ik maar 1 fatsoenlijke gaspit op mijn fornuis heb?

We hebben ook een kleine van kruidvat van 25 euro ofzoiets, tijdens een kortingsavond. Die doet het ook prima, daar gooi ik de kipnuggets in als we in de grote frietjes hebben.


Bedoel je de temperaturen aanhouden van de Philips? Daar heb ik geen idee van want die heb ik nooit gebruikt. De princess heeft programma's per productsoort qua temperatuur en tijd.
<<

Anoniem279

Bericht 14 Feb 2020 13:34

Re: Heteluchtfriteuse

Oh die Princess ga ik onthouden!
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 14 Feb 2020 15:24

Re: Heteluchtfriteuse

Je hebt ook onderdelen die je nieuw bestellen kan voor je Philips. Misschien is dat de beste en goedkoopste optie?

Wij hadden eerst een actifry en nu een airfryer. Wat een verbetering tov de actifry!
Juli 2015
Maart 2017
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 23 Jul 2019 11:11

Bericht 18 Feb 2020 19:46

Re: Heteluchtfriteuse

De manier van luchtcirculatie is bij Philips anders, en ik vind de binnenpan wat degelijker ten op zichte van andere merken. Het smaakverschil heb ik zelf nog niet ontdekt. Heb inmiddels geproefd uit Philips, Tefal, Princess en Inventum. Zolang je de pan gewoon goed schoon maakt en binnenin ook goed schoon maakt ben je al een heel eind qua levensduur. Mijn schoonvader gebruikt in zijn airfryer kleine aluminium grillbakjes als hij een keer vis of vlees wil grillen, scheelde weer een extra grill accessoire a 40 euro.

Misschien heb je een winkel in de buurt zodat je de verschillen kan bekijken qua formaat en materialen?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 23 Feb 2020 13:22

Re: Heteluchtfriteuse

Aldi heeft komende week een Philips airfryer in de folder staan voor 80 euro.
<<

Anoniem279

Bericht 23 Feb 2020 13:27

Re: Heteluchtfriteuse

Ik zag het in de folder inderdaad! Vanaf woensdag. Moet helaas werken maar ik hoop dat ik na mijn werk misschien nog even geluk heb.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 23 Feb 2020 18:03

Re: Heteluchtfriteuse

Ik ga het zelf ook proberen denk ik! Moet nog even met m’n vriend bespreken.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 09 Apr 2020 07:52

Re: Heteluchtfriteuse

Lidl heeft vanaf vandaag dezelfde als de Aldi in de folder staan als toentertijd!

Mij is het vanochtend gelukt om eentje te kopen.
<<

Anoniem279

Bericht 09 Apr 2020 08:16

Re: Heteluchtfriteuse

Ik zag het inderdaad! Ik heb besloten dat ik toch voor een XL versie ga dus ik sla even over. Maar dank je wel!
<<

Anoniem292

Bericht 09 Apr 2020 08:24

Re: Heteluchtfriteuse

Flo, hoezo de XL en niet de XXL? Scheelt niet zoveel geld, toch? Ik ben zelf voor de XXL gegaan en heb absoluut geen spijt. Had ook geen kleinere willen hebben achteraf, ook al ben ik maar alleen. Ik gebruik ‘m echt heel veel.
<<

Anoniem279

Bericht 09 Apr 2020 08:34

Re: Heteluchtfriteuse

Oh dat is van Philips zelf denk ik? Ik denk nog steeds na over een goedkopere, en als ie maar groter is dan wat ik nu heb ?
<<

Anoniem292

Bericht 09 Apr 2020 09:37

Re: Heteluchtfriteuse

Ohh ja ik heb ‘m idd van de Philips.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 09 Apr 2020 09:42

Re: Heteluchtfriteuse

Ah! Je hebt er dus al eentje begrijp ik? Dan kan ik me voorstellen dat je voor een grotere wilt gaan.
<<

Anoniem279

Bericht 14 Mei 2020 19:27

Re: Heteluchtfriteuse

Iemand ervaring met deze? De reviews zijn goed, ik volg getfit.janneke op insta en zij is er helemaal lyrisch over, maar ik heb zelf ergens nog zoiets van ‘goedkoop is duurkoop’. Maar m’n huidige airfryer (van Philips zelf) wordt nu echt slechter en ik heb het geld voor een Philips eigenlijk ook niet meer over, zeker niet nu ik een grotere wil en een goedkopere eigenlijk ook prima zou zijn...
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 14 Mei 2020 21:37

Re: Heteluchtfriteuse

Die van je openingspost die hebben wij. Inmiddels al een jaar en zeer tevreden over. Er kan 700 gram friet in, je moet dan wel tussendoor even schudden maar dat is misschien bij alle merken zo dat weet ik niet. Dit is onze eerste. Wij maken er op zich alle snacks ook in. Ook die niet speciaal hiervoor zijn. Bakken enz nog niet in gedaan. We hebben hem eigenlijk echt voor de friet en snacks. Die wij er overigens heel lekker uit vinden komen.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 14 Mei 2020 22:03

Re: Heteluchtfriteuse

Wij hebben ook zo een van Tefal, maar dan de versie met een draaiknop voor de temperatuur. Die is nog wat goedkoper en aldus de verkoopster is het toch per product zoeken wat de beste temperatuur is icm de baktijd en heb je niet perse iets aan die voorgeprogrammeerde programma's.

Wij hebben geen ervaring met andere airfryers, maar we zijn erg tevreden! Gebruiken hem vooral voor snacks, frietjes, aardappeltjes en soms broodjes. Dit gaat allemaal prima! Een zak diepvriesfriet van 750gram doen we er in een keer in. Het duurt dan wel langer voordat het klaar is.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 14 Mei 2020 22:05

Re: Heteluchtfriteuse

Deze hebben wij: https://www.blokker.nl/p/tefal-heteluch ... rt/1921945

Vorig jaar gekocht bij de blokker voor 60 euro, koopje dus!

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers