Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Landal Aelderholt of Coldenhove?

<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 12 Feb 2020 00:11

Landal Aelderholt of Coldenhove?

Wij willen in maart nog een midweek weg en ik ben nu aan het kijken naar Landal. Aelderholt of Coldenhove hebben allebei een mooie prijs en lijken me leuk. We willen dan een 6 persoons kinderbungalow boeken. Wie is er wel eens geweest? Welk park is leuk met kinderen (1.5 en 3 jaar)?
Rabbit Hill is ook nog een optie, iets duurder.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 12 Feb 2020 00:30

Re: Landal Aelderholt of Coldenhove?

Ik zou Coldenhove kiezen. Dat is echt een leuk park. Aelderholt zijn we vorig jaar geweest maar die vond ik een beetje tegenvallen vergeleken met andere Landal parken.
2010 2012
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 12 Feb 2020 00:34

Re: Landal Aelderholt of Coldenhove?

Ik heb geen kinderen, maar vond Coldenhove echt een leuk park. Ook voor als je wel kinderen hebt :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 12 Feb 2020 01:33

Re: Landal Aelderholt of Coldenhove?

Wij zijn in Oktober met ons zoontje van 1,5 naar Coldenhove geweest. Op zich leuk park, genoeg faciliteiten voor die leeftijd, alleen vonden wij het allemaal erg smerig.
Binnenspeeltuin en zwembad waren echt vies?
Huisje trouwens ook....

De speeltuin buiten is wel erg leuk en er is in de omgeving ook genoeg leuks te doen qua uitstapjes. Ik weet niet of wij nog een keer voor Coldenhove zouden gaan... Aelderholt ben ik nog nooit geweest. Miggelenberg is ook een erg leuk/mooi park trouwens!
<<

Anoniem294

Bericht 12 Feb 2020 13:48

Re: Landal Aelderholt of Coldenhove?

Aelderholt ben ik, volgens mij nog nooit geweest. Afgelopen weekend waren we bij Rabbit Hill, dat was erg geslaagd. Daar zit ook een redelijk stukje apart voor 0-4 jaar bij de indoorspeeltuin waar ze lekker kunnen klimmen en klauteren zonder ondergesneeuwd te worden door de groteren.

En buiten is de speeltuin groter dan Coldenhove, maar Coldenhove vonden wij ook erg leuk en gaan we zeker naar terug. Ik weet alleen niet meer of daar bij de indoor ook zo'n leuk stuk voor onder de 4 was. Zwembad van Rabbit hill is hetzelfde als die bij Coldenhove.
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 13 Feb 2020 09:18

Re: Landal Aelderholt of Coldenhove?

Bedankt voor alle reacties! Rabbit hill was ineens dezelfde prijs dus die hebben we geboekt.
Dat aparte stuk in de binnenspeeltuin lijkt me wel fijn met slecht weer.
<<

Linvi

Bericht 13 Feb 2020 09:35

Re: Landal Aelderholt of Coldenhove?

Wij wonen in de buurt van rabbit hill en hebben daar vaak kinderfeestjes e.d.
Ik vind het echt een waanzinnig leuk en mooi park! Die binnenspeeltuin is echt enorm leuk!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 13 Feb 2020 10:46

Re: Landal Aelderholt of Coldenhove?

Dan wonen wij redelijk bij elkaar in de buurt Linvi! Oh ik zie nu wel dat er twee parken zijn, in U en in E.. Ik ben woon ongeveer 7km bij die in U vandaan.

Wij zijn nog nooit bij de binnenspeeltuin geweest maar ik hoor er veel goede verhalen over.
10.04.17
<<

Linvi

Bericht 13 Feb 2020 11:23

Re: Landal Aelderholt of Coldenhove?

Ik woon in Harderwijk Saga. Volgens mij woon jij wel een stuk dichterbij rabbit hill
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 13 Feb 2020 15:50

Re: Landal Aelderholt of Coldenhove?

Wij zijn afgelopen jaar naar Rabbit Hill en Coldenhove geweest, ik vond het vergelijkbaar. Allebei superleuk voor deze leeftijd, dus een goede keuze. En RH ligt vlakbij de Julianatoren en de Apenheul. Genoeg te doen dus met je jongens.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 13 Feb 2020 16:39

Re: Landal Aelderholt of Coldenhove?

Teun schreef:Wij zijn afgelopen jaar naar Rabbit Hill en Coldenhove geweest, ik vond het vergelijkbaar. Allebei superleuk voor deze leeftijd, dus een goede keuze. En RH ligt vlakbij de Julianatoren en de Apenheul. Genoeg te doen dus met je jongens.

Klinkt goed! Ik dacht al dat jullie ook naar Rabbit hill waren geweest. Julianatoren lijkt me ook heel leuk, fijn dat dat dichtbij is!
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 23 Jul 2019 12:11

Bericht 13 Feb 2020 17:57

Re: Landal Aelderholt of Coldenhove?

Volgens mij is Julianatoren in maart nog niet open zou dat even checken

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers