Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij ergens spijt van?

<<

Anoniem292

Bericht 12 Feb 2020 21:46

Heb jij ergens spijt van?

Vertel!
<<

Anoniem304

Bericht 12 Feb 2020 21:49

Re: Heb jij ergens spijt van?

Ja, van (sommige) tattoos en het stelen van 1 euro van m'n ouders toen ik 13 of 14 was.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 12 Feb 2020 21:51

Re: Heb jij ergens spijt van?

Dat ik tijdens mijn studie geen buitenlandse stages heb gedaan en/of heb gereisd.

En waar ik veel spijt van heb is dat ik de laatste woorden van mijn moeder aan mij niet heb opgeschreven. We hebben afscheid van elkaar genomen maar door alle emoties van dat moment weet ik gewoon echt niet meer wat ze tegen me heeft gezegd en dat vind ik heel erg.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem292

Bericht 12 Feb 2020 21:58

Re: Heb jij ergens spijt van?

Ik had een jaar of 10 geleden wel meer willen “hoeren en sloeren” even heel plat gezegd. En dan bedoel ik niet met iedereen het bed in duiken maar wel meer flirten/zoenem etc. Ik ben echt veel te braaf geweest.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Feb 2020 22:03

Re: Heb jij ergens spijt van?

Hugo schreef:Ik had een jaar of 10 geleden wel meer willen “hoeren en sloeren” even heel plat gezegd. En dan bedoel ik niet met iedereen het bed in duiken maar wel meer flirten/zoenem etc. Ik ben echt veel te braaf geweest.

Haha dat snap ik. Ik verlang soms echt wel terug naar die tijd. Het was fantastisch.

Toevallig werd ik gisteren nog op FB toegevoegd door een jongen waarmee ik vroeger in de vakanties regelmatig lag te sloeren. Heb met een vriendin even een paar herinneringen opgehaald. :love:
<<

ChiQ

Bericht 12 Feb 2020 22:04

Re: Heb jij ergens spijt van?

Ja, dat mijn moeder me soms films die ze had gekeken uitlegde omdat ze erdoor ontroert of bij van onder de indruk was, en ik er maar halfslachtig naar luisterde. En, dit vind ik echt hééél naar en moeilijk om te zeggen
maar dat ik die allerlaatste avond toch naar huis ben gereden, ik was moe, emotioneel na 8 weken haar op haar sterfbed te zien liggen sterven, ik wilde gewoon naar mijn eigen gezin, weg uit de ellende maar ik had moeten blijven want ik wist wel dat het echt niet meer lang ging duren.
<<

Anoniem292

Bericht 12 Feb 2020 22:05

Re: Heb jij ergens spijt van?

Ik kan me ook echt nog verhalen van jou herinneren! Ik was echt vaak jaloers op je, hahaha.

ChiQ:?
Laatst gewijzigd door Anoniem292 op 12 Feb 2020 22:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem309

Bericht 12 Feb 2020 22:21

Re: Heb jij ergens spijt van?

Ah, ChiQ, ik kan me voorstellen dat je dat achteraf naar vind. Maar ik kan wel snappen dat je na 8 weken helemaal op bent en de ellende even wilt ontvluchten.

Ik heb ik op een bepaalde manier spijt dat ik niet meer heb kunnen doen voor mijn dochter. Ik had graag bepaalde dingen willen doen, maar daar was de situatie niet naar, dus het is ook niet dat ik dat kón doen. Daar heb ik het soms wel moeilijk mee.
<<

Anoniem315

Bericht 13 Feb 2020 10:08

Re: Heb jij ergens spijt van?

Chiq, wat een naar gevoel.. maar ik denk dat het een heel normale, menselijke reactie is. Alsnog ?

Ik heb niet echt spijt van iets, maar ik had wel meer willen reizen toen ik aan het studeren was. En meer willen genieten en minder beren op de weg willen zien. En minder onzeker over mezelf willen zijn.. Maar anderzijds heeft alles wat ik wél heb gedaan me gebracht tot waar ik nu sta en wie ik nu ben en ik ben een tevreden mens.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 13 Feb 2020 12:05

Re: Heb jij ergens spijt van?

Dat ik niet wat meer uitgegaan ben vroeger naar discotheken. Niet zo zeer vanwege de muziek, maar vanwege het vrouwenvolk. Ik was rond mijn 18e best een huismus en ging nauwelijks uit in het weekend. Volgens mij had ik wellicht met een biertje op of zo meer durf gehad om dan wel op ze af te stappen. Op school nuchter kwam het er namelijk ook niet van...
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 13 Feb 2020 12:30

Re: Heb jij ergens spijt van?

Ik zei "tot morgen" en ik was er niet.

15 jaar geleden, toen mijn vader ernstig ziek was, gingen we regelmatig op bezoek. Zo ongeveer om de avond. De laatste avond dat ik hem gezien heb, had ik het zwaar bij het afscheid nemen. Daarom spraken we af dat we de volgende avond weer zouden komen. Die bewuste avond was ik ontzettend moe en niet lekker. Dus toch niet gegaan, stel dat het een beginnend griepje was. De volgende ochtend kreeg ik telefoon. Mijn moeder, dat we maar beter konden komen. Ik heb mijn vader niet meer bij gezien... Twee uur nadat we daar kwamen is mijn vader overleden.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Feb 2020 14:23

Re: Heb jij ergens spijt van?

Hugo schreef:Ik had een jaar of 10 geleden wel meer willen “hoeren en sloeren” even heel plat gezegd. En dan bedoel ik niet met iedereen het bed in duiken maar wel meer flirten/zoenem etc. Ik ben echt veel te braaf geweest.


Dit ken ik wel, ik was vroeger veel te schijterig hiervoor. Ik deed dus ook helemaal niks in de puberteit, dat begon pas later. Heb rond m'n 30e nog even een kleine inhaalslag gemaakt haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 13 Feb 2020 14:29

Re: Heb jij ergens spijt van?

Marie, Tuttelbel en Chiq, dikke knuffel! ✨??
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Feb 2020 14:30

Re: Heb jij ergens spijt van?

Lady schreef:Marie, Tuttelbel en Chiq, dikke knuffel! ✨??


+1 en ook voor jou, Lady!
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 13 Feb 2020 18:06

Re: Heb jij ergens spijt van?

Lief, dank je ?.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem281

Bericht 13 Feb 2020 18:40

Re: Heb jij ergens spijt van?

Tja spijt.. ik zou willen dat ik een opleiding heb afgerond. Maar tegelijkertijd, ik had die kans, maar de opleiding paste gewoon niet bij me en ik wist ook niet wat ik wel wilde.
Laatst gewijzigd door Anoniem281 op 03 Jun 2020 13:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem279

Bericht 13 Feb 2020 19:12

Re: Heb jij ergens spijt van?

Ik heb oprecht heel veel spijt van bepaalde dingen die ik in het verleden in boosheid/verdriet/frustratie tegen verschillende mensen gezegd heb. Zou dat heel graag terugdraaien.

Verder heb ik er best wel spijt van dat ik na m’n middelbare niet wat meer lol gemaakt heb. Waar anderen uitgingen, koos ik ervoor om mezelf af te zonderen en op te sluiten op mijn kamer. Toen had ik er vrede mee maar nu achteraf denk ik, had wat meer geleefd.

En ik heb spijt dat ik bepaalde stappen in het leven niet veel eerder gemaakt heb. Ik héb ze gemaakt en dat is goed, maar ik had ze eerder willen maken.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 13 Feb 2020 20:05

Re: Heb jij ergens spijt van?

❤️❤️chiq, tuttebel, Marie en lady ❤️❤️

Ik heb met de meeste dingen die ik niet of juist wel gedaan heb vrede.
Alleen een keer ben ik een hele dierbare ring (familie bezit) kwijt geraakt en dat vind ik wel nog altijd erg.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 14 Feb 2020 08:30

Re: Heb jij ergens spijt van?

Ik kijk nergens in mijn leven op terug met veel spijt. Ik vind wel dat ik mijn vorige relatie anders had moeten beëindigen met meer respect voor de gevoelens van mijn ex. Ik was wel een stuk minder volwassen dan ik nu ben en wist niet goed hoe ik het aan moest pakken dus heb voor de rigoreuze weg gekozen.
<<

Anoniem321

Bericht 14 Feb 2020 08:47

Re: Heb jij ergens spijt van?

Van 1 ding heb ik spijt en dat is dat niet al mijn studiepunten voor mijn propedeuse zijn toegekend, terwijl ik ze wel allemaal had gehaald.
Ik heb het hele schooljaar een paar uurtjes per week vrijwilligerswerk gedaan en daar stonden 6 studiepunten voor. Mijn stagebegeleidster vanuit school zou deze punten doorgeven, maar vertrok toen met de noorderzon. Ik heb nog gebeld met de stagebegeleidster van het stage-adres, maar die bleek niet meer bij de organisatie te werken en wilde zich niet voor mij inspannen.
Ik heb het er toen bij gelaten, met als gevolg dat ik nooit mijn propedeuse heb gehaald. Dat steekt zo nu en dan nog wel ja.
Ik heb overigens mijn opleiding helemaal niet afgemaakt, maar dat is een ander verhaal.


Maar verder heb ik gelukkig nergens spijt van.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 14 Feb 2020 18:35

Re: Heb jij ergens spijt van?

Het enige waar ik spijt van heb is dat ik nooit geleerd heb om te leren. Ik had gewoon vanaf dag 1 middelbare school moeten gaan leren leren. Dan had ik een stuk hogere cijfers gehad en waarschijnlijk hele andere dingen gedaan.
2015 💙
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 14 Feb 2020 20:04

Re: Heb jij ergens spijt van?

Eigenlijk hetzelfde als wat Lady zegt.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem273

Bericht 14 Feb 2020 20:34

Re: Heb jij ergens spijt van?

Elke keer als ik dit topic zie, probeer ik te bedenken waar ik spijt van heb. Maar ik kan niks bedenken, daar ben ik natuurlijk blij mee maar ergens vraag ik me dan toch af of dit niet ‘vreemd’ is.
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 14 Feb 2020 21:00

Re: Heb jij ergens spijt van?

Vind dat helemaal niet gek Azi, ik probeer me ook te bedenken waar ik spijt van zou kunnen hebben. Maar ik ben van mening dat ik de dingen die ik gedaan heb met een bepaald gevoel, keuze, gedachte gedaan heb. Dus dat ik daar niet echt spijt van kan hebben.
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 14 Feb 2020 21:04

Re: Heb jij ergens spijt van?

Ik heb ook nergens spijt van Azi. Met terugwerkende kracht had ik bepaalde dingen wel anders gedaan toen ik begin 20 was. Maar om welke reden dan ook is dat ook gelopen zoals dat is gegaan. En daardoor ben ik ook wie ik nu ben, en daar ben ik dan wel weer blij mee.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers