Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeautips 2e verjaardag

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 12 Feb 2020 15:35

Cadeautips 2e verjaardag

Ik ben alvast een lijstje aan het maken voor mijn zoontje zijn 2e verjaardag. Hij is pas eind Mei jarig, maar omdat ik dan waarschijnlijk echt nét bevallen ben willen we het een maandje eerder vieren, hij heeft het tenslotte toch nog niet door?

Maar waar ik voor zijn 1e verjaardag binnen No time een hele lijst had, ben ik nu nogal inspiratieloos. Hij heeft al zoveel??

Weten jullie wat leuks? Tips voor leuke voorleesboeken bijv? Ik dacht nog aan hamertje tik, maar dat is meer voor een 3e verjaardag denk ik hè?

Ik heb nu; houten treinbaan, knutselspullen, duplo, zwembroek, rupsje nooitgenoeg. En daar stopt de inspiratie.
<<

Anoniem279

Bericht 12 Feb 2020 15:43

Re: Cadeautips 2e verjaardag

Een loopfiets? Puzzels (van die doosjes met 4 puzzels met 4/9/12/16 stukjes), boekjes van Boer Boris, boekje Moppereend, autootjes, spel Nijntje speelt verstoppertje, een sorteerspel oid (zie Google), andere spelletjes, verkleedkleding etc.
Laatst gewijzigd door Anoniem279 op 12 Feb 2020 15:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 12 Feb 2020 15:44

Re: Cadeautips 2e verjaardag

Ken je het boek ssst de tijger slaapt? Die is hier al bijna stuk gelezen! Verder zandbakspul voor de zomer ofzo?
⁠♡♡♡
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 12 Feb 2020 16:19

Re: Cadeautips 2e verjaardag

Dank voor de reacties!
Loopfiets, Nijntje verstoppertje en stapels auto’s en zandbakspul heeft ie al. Leuke tips van de boeken, ik ga ze meteen even opzoeken!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43710

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Feb 2020 16:31

Re: Cadeautips 2e verjaardag

Wij hebben een loopfiets voor z'n tweede verjaardag gegeven (al kan hij er nu net een beetje op en is bijna drie). Een treinbaan krijgt hij voor z'n derde juist. Dan kan ie 'm wat beter zelf leggen. En ideaal, aan alle mensen kunnen we dan een onderdeel vragen.
Maar als cadeau voor tweede verjaardag zal ook goed kunnen hoor, maar moet je denk ik nog meer helpen.

Hij kreeg verder:

Een grote V tech race baan (moet je maar even Googlen, is een verticale, behoorlijk plastic maar best cool).
Een dokterssetje (echt groot succes, stimuleert het fantasie spel ook enorm).
Een gitaartje.
Wat spul van Little people, ook plastic maar vind dat niet zo erg want 't is wel leuk. Het vliegtuig en met name de boerderij is echt leuk!

Heeft hij al een waterbaan van Aquaplay? Of daar uitbreiding van?

Heeft hij een speelkeukentje? Zo nee dat dus, en wat spulletjes erbij kan ook altijd.

Rupsje Nooitgenoeg is idd echt zo leuk, één van onze favorieten.
Verder de Boer Boris serie.
Ik vind Snip een mooi prentenboek.
Het Grote Brandweermannen Boek, is een verzamelboek van gouden boekjes.

Edit: heeft ie al klei van play Doh? Ik heb er zelf een vrij erge hekel aan want het is zoooo irritant, het zit óveral. Maar het is echt het enige speelgoed waar hij letterlijk uren mee kan spelen. En dat is ook heel wat waard.
Let's discover the world together.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 12 Feb 2020 18:08

Re: Cadeautips 2e verjaardag

Wij gaan deze geven voor ons zoontje.


https://www.bol.com/nl/p/lego-duplo-gro ... 055087423/

*huh?! 2 weken terug wastie 45€ ?


En verder inderdaad puzzels, of kaartje voor zwembad/indoorspeeltuin of bobbi boekje van naar de speelzaal.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 12 Feb 2020 20:12

Re: Cadeautips 2e verjaardag

Leuke prentenboeken vind ik ook nog: de grote rode bus, wij gaan op berenjacht, de mooiste vis van de zee

De Duplo treinbaan is hier ook veel mee gespeeld en smart max
<<

Elsje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 154

Geregistreerd: 27 Sep 2013 21:29

Bericht 12 Feb 2020 20:32

Re: Cadeautips 2e verjaardag

Wij hebben gevraagd of de opa’s en oma’s samen met ons wilden doen voor een speelhuisje in de tuin.

Verder nog wat leuke dingen

- raamstickers (iets met dieren)
- badfiguurtjes (ik had auto’s gevraagd die je op de rand kan plakken zeg maar
- klei
- verkleedkleding
- ik ben ook erg fan van Melissa en Doug. We hebben hier een grendelbord en magneetpuzzel met dieren van.
- glow in de dark sterren/planeten
- bal
- buitenzwembadje met glijbaan
- en stickers natuurlijk ??
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 12 Feb 2020 20:36

Re: Cadeautips 2e verjaardag

Mama kwijt en ssst we hebben een plan zijn nu favo bij onze (morgen 2) 1-jarige.

Verder de Gele Ballon! Moet je hebben als je die nog niet hebt :)

M krijgt morgen daarnaast een ezel met aan de ene kant whiteboard en andere kant krijtbord.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 12 Feb 2020 20:40

Re: Cadeautips 2e verjaardag

A had voor zijn 2e verjaardag zo'n gereedschapskoffer, een tractor met aanhanger van bruder en houten auto's van Le toy van.

Verder doet klei of speelzand het altijd wel goed!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 12 Feb 2020 21:27

Re: Cadeautips 2e verjaardag

Wat een superleuke ideeen zitten er tussen, Dankjulliewel!??
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 12 Feb 2020 22:16

Re: Cadeautips 2e verjaardag

Wij hebben ons zoontje toen het ikea keukentje gegeven.
<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 14 Aug 2019 21:51

Bericht 12 Feb 2020 22:38

Re: Cadeautips 2e verjaardag

De Duplo trein baan is hier nog steeds favoriet. En inderdaad de voertuigen van bruder zijn echt geweldig en ze hebben ook graafmachines enzo waarmee hij in de zandbak kan graven, ook erg leuk.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 13 Feb 2020 00:08

Re: Cadeautips 2e verjaardag

Ikea keukentje vind ik onwijs leuk en ik denk dat hij dat echt geweldig zou vinden, maar straks met de Box weer in de huiskamer hebben we daar gewoon echt geen ruimte voor.... helaas...
<<

Linvi

Bericht 13 Feb 2020 00:22

Re: Cadeautips 2e verjaardag

Een step met voor 2 wielen en achter 1! Super leuk en goed voor evenwicht!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43710

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Feb 2020 09:49

Re: Cadeautips 2e verjaardag

JaneDoe schreef:Ikea keukentje vind ik onwijs leuk en ik denk dat hij dat echt geweldig zou vinden, maar straks met de Box weer in de huiskamer hebben we daar gewoon echt geen ruimte voor.... helaas...


Je hebt ook hele kleine keukentjes, meer een soort kookplaatje. Maar je kunt natuurlijk ook even wachten tot baby 2 groot genoeg is dat de box weg gaat en dan voor een volgende verjaardag (voor S of de baby zelf natuurlijk) het keukentje geven. Wij gaven het al voor z'n eerste verjaardag en was direct een hit.

En wat losse keuken spulletjes kunnen natuurlijk ook. Je hebt enorm schattige houten mixers en koffiezetapparaten. Die hoeven natuurlijk ook niet persé in het keukentje te staan. O'tje is gek op koffie zetten voor ons!
Let's discover the world together.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 13 Feb 2020 10:13

Re: Cadeautips 2e verjaardag

Wij hebben een watertafel gegeven en ze kreeg ook een tientje met van die kruiptunnels van ikea. Allebei een dikke hit voor de lente en zomer!
<<

Anoniem276

Bericht 13 Feb 2020 10:35

Re: Cadeautips 2e verjaardag

Anousch schreef:Wij gaan deze geven voor ons zoontje.


https://www.bol.com/nl/p/lego-duplo-gro ... 055087423/

*huh?! 2 weken terug wastie 45€ ?


En verder inderdaad puzzels, of kaartje voor zwembad/indoorspeeltuin of bobbi boekje van naar de speelzaal.


Je kan via brickwatch goed in de gaten houden waar en wanneer hij in de aanbieding is :)
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 13 Feb 2020 10:46

Re: Cadeautips 2e verjaardag

Wij hadden bij de jongste toen net de tuin aangelegd met zandbak en daar kreeg hij allemaal spullen voor. Zo heeft hij deze: https://www.bol.com/nl/p/big-power-work ... gJvtfD_BwE ( nog wel wat moeilijk maar hij vind hem prachtig) en deze https://www.bol.com/nl/p/big-power-work ... gLxCPD_BwE
En allerlei vormpjes ed voor in de zandbak. Daarnaast een opblaaszwembadje voor in de tuin, en uitbereiding van de aquaplay. Van vrienden kregen we afgedankte voetbal goaltjes die ik in de menie gezet heb en voorzien van een nieuw net, was niet specifiek een cadeau voor zijn verjaardag maar is wel een grote hit hier (je kan er ook goed hutten mee bouwen ed).
Hij kreeg van ons trouwens een Nijntje boek met foto's van ons gezin er in: https://familybook.nl/nl/ We lezen hem vaak en hij vind het echt heel leuk om zichzelf te zien en zijn lieverlings knuffel bijvoorbeeld
25-11-2014 & 09-06-2017

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers