Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoenmaat en bevalling

<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 12 Feb 2020 16:03

Re: Schoenmaat en bevalling

Dat was wat ik bedoelde Exo, dat ik er vanuit ging dat het topic niet perse als wetenschappelijke onderbouwing bedoeld was.
<<

Anoniem301

Bericht 12 Feb 2020 16:39

Re: Schoenmaat en bevalling

Harrison schreef:Dat was wat ik bedoelde Exo, dat ik er vanuit ging dat het topic niet perse als wetenschappelijke onderbouwing bedoeld was.

Ik was wellicht wat te kort door de bocht. Ik vind het zelf niet zo boeiend een schoenmaat te horen van iedereen maar dat wil niet zeggen dat dat voor een ander niet leuk is om te lezen!
<<

Anoniem308

Bericht 12 Feb 2020 16:45

Re: Schoenmaat en bevalling

Carrie schreef:
Harrison schreef:Dat was wat ik bedoelde Exo, dat ik er vanuit ging dat het topic niet perse als wetenschappelijke onderbouwing bedoeld was.

Ik was wellicht wat te kort door de bocht. Ik vind het zelf niet zo boeiend een schoenmaat te horen van iedereen maar dat wil niet zeggen dat dat voor een ander niet leuk is om te lezen!


Maar ook niet iedereen wil heftige discussies voeren over pittige onderwerpen die jij wel heel belangrijk en boeiend vind toch?

Mijn schoenmaat is 40 en ik geef mijn bevalling een 8,5. Ik hoop nu de tweede ook weer zo’n prettige bevalling te krijgen.
<<

Anoniem301

Bericht 12 Feb 2020 16:51

Re: Schoenmaat en bevalling

Dat is toch ook wat ik zeg AMM?
En ik voer niet alleen heftige en pittige discussies hier hoor?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Feb 2020 16:53

Re: Schoenmaat en bevalling

Joh in de eerste zin staat al dat ze iemand sprak die had gelezen dat er onderzoek in de UK wordt gedaan. Dus wellicht enigszins wetenschappelijk onderbouwd maar a) zijn daar nog geen resultaten van dan misschien en b) is dit dus van horen zeggen.
En dus neem ik dit topic ook niet zo serieus, het is niet bedoelt als bijdrage aan het onderzoek lijkt me.

De schoenmaten van iedereen vind ik ook niet boeiend om te lezen. Het cijfer en de ervaring van de bevallingen wel. Dat heb ik allemaal gelezen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem301

Bericht 12 Feb 2020 16:56

Re: Schoenmaat en bevalling

Marin schreef:Joh in de eerste zin staat al dat ze iemand sprak die had gelezen dat er onderzoek in de UK wordt gedaan. Dus wellicht enigszins wetenschappelijk onderbouwd maar a) zijn daar nog geen resultaten van dan misschien en b) is dit dus van horen zeggen.
En dus neem ik dit topic ook niet zo serieus, het is niet bedoelt als bijdrage aan het onderzoek lijkt me.

De schoenmaten van iedereen vind ik ook niet boeiend om te lezen. Het cijfer en de ervaring van de bevallingen wel. Dat heb ik allemaal gelezen.


Joh, ik heb toch al gezegd dat ik wellicht wat kort door de bocht was.
<<

Anoniem308

Bericht 12 Feb 2020 17:42

Re: Schoenmaat en bevalling

Carrie schreef:Dat is toch ook wat ik zeg AMM?
En ik voer niet alleen heftige en pittige discussies hier hoor?

Gelukkig niet dan zou het forum wel heel taai worden haha.
<<

Anoniem281

Bericht 12 Feb 2020 17:44

Re: Schoenmaat en bevalling

En wat nou als je heel groot bent, gigantische voeten hebt en verschrikkelijk kleinzerig bent? ?

Voor de lol: ik heb schoenmaat 41 en heb de bevalling niet als een feestje beschouwd, maar heb ook echt niet zoveel pijn gehad als ik me van te voren had bedacht te hebben. Ik weet eigenlijk niet hoe ik m'n bevalling zou moeten ranken.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Feb 2020 18:45

Re: Schoenmaat en bevalling

Harrison schreef:Dat was wat ik bedoelde Exo, dat ik er vanuit ging dat het topic niet perse als wetenschappelijke onderbouwing bedoeld was.


Ik reageerde op Carrie ☺
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 12 Feb 2020 20:29

Re: Schoenmaat en bevalling

Bazinga schreef:En wat nou als je heel groot bent, gigantische voeten hebt en verschrikkelijk kleinzerig bent? ?

Voor de lol: ik heb schoenmaat 41 en heb de bevalling niet als een feestje beschouwd, maar heb ook echt niet zoveel pijn gehad als ik me van te voren had bedacht te hebben. Ik weet eigenlijk niet hoe ik m'n bevalling zou moeten ranken.


Maar daarom vraag ik me dus af wat soepel dan is (sorry ik hou wat dat betreft dus van duidelijkheid). Want soepel ging mijn eerste bevalling zeker niet, maar ik vond het verder niet heftig, vond het best een feestje en zou het zo nog 10x doen.
Maar ik snap dus niet zo goed waar nou een punt aan wordt gegeven. ?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem315

Bericht 12 Feb 2020 21:23

Re: Schoenmaat en bevalling

Ik denk soepel als in: hoe gemakkelijk het kind door het bekken gedreven wordt.

Een keizersnede omdat het niet past is dan een 1, een vlotte, bijna pijnloze, uitdrijving is een 10.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Feb 2020 21:27

Re: Schoenmaat en bevalling

Exogenesis schreef:Ik denk soepel als in: hoe gemakkelijk het kind door het bekken gedreven wordt.

Een keizersnede omdat het niet past is dan een 1, een vlotte, bijna pijnloze, uitdrijving is een 10.

Ja zo heb ik het ook opgevat en daarom heb ik een 1 gegeven.

Ik zou het zo weer doen en geef mijn hele bevalling zeker geen 1, maar soepel? Nou nee. Want het paste niet.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Feb 2020 21:29

Re: Schoenmaat en bevalling

De uitdrijving ging bij mij juist best heel goed (zonder dat ik de persweeën voelde toch binnen half uur eruit gekregen) maar de weeën zelf gingen niet goed, eerst heftige weeën en daarna viel het stil. Dus dat verstond ik ook onder soepel of niet. (niet dus in mijn geval vond ik).
Let's discover the world together.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers