Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij een voogd laten vastleggen voor je kinderen?

<<

Anoniem292

Bericht 06 Feb 2020 19:58

Heb jij een voogd laten vastleggen voor je kinderen?

Heb jij een voogd laten vastleggen voor je kinderen?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 06 Feb 2020 20:01

Re: Heb jij een voogd laten vastleggen voor je kinderen?

Yep. Hebben we. Mijn zusje.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 538

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:21

Bericht 06 Feb 2020 20:03

Re: Heb jij een voogd laten vastleggen voor je kinderen?

Ja wij hebben dat wel gedaan, kan heel makkelijk online via het gezagsregister.
<<

Anoniem284

Bericht 06 Feb 2020 20:32

Re: Heb jij een voogd laten vastleggen voor je kinderen?

Ik heb hier een tijd terug een topic over geopend. Wacht, ik zal het even zoeken.

Misschien heb je hier wat aan: naar-wie-gaat-je-kind-of-gaan-je-kinderen-t33182.html
<<

Anoniem277

Bericht 06 Feb 2020 22:41

Re: Heb jij een voogd laten vastleggen voor je kinderen?

Ja dat hebben wij ook via internet gedaan. Iedereen in de omgeving weet dat ook. Dus het is duidelijk. En ze weten ook waar absoluut niet mag! Dat staat niet vast maar dat weet iedereen in de familie en vrienden (en ik denk dat degene dat ook zelf wel weet al heb ik het nooit benoemd).
Wij hebben gekozen voor mijn schoonzus want ze is geweldig met de kinderen, heeft zelf geen kinderen dus is minder gedoe. Zij kan dan in ons huis wonen (is 500 m van haar woning af dus geen grote verhuizing). Ze staat hier positief tegenover mocht het nodig zijn.
Mijn zus is tweede voogd om bij te staan waar nodig en om mee beslissingen te nemen.
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 09 Feb 2020 03:19

Re: Heb jij een voogd laten vastleggen voor je kinderen?

Nee, niet officieel. We weten dat sowieso alleen mijn familie ze op zou vangen en of dat op dat moment mijn zussen of ouders zijn ligt aan het moment. Onze kinderen zijn sowieso bij al deze opties welkom mocht het nodig zijn. Ze moeten dan wel terug naar Nederland.

Hier is het sowieso geen optie dat ze naar de schoonfamilie gaan. Schoonmoeder en zusje al jaren geen contact en schoonvader pas sinds paar jaar en maar paar x gezien.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

morgen

Noob

Berichten: 68

Geregistreerd: 18 Jan 2019 23:00

Bericht 12 Feb 2020 10:32

Re: Heb jij een voogd laten vastleggen voor je kinderen?

Wij hebben een testament oplaten stellen. Hierin staat dat als ons wat overkomt de oudste broer van mijn man de voogd word met als nadrukkelijke wens van de ouders dat mijn oudste broertje word meegenomen met het maken van belangrijke beslissingen.

wij hebben zijn broer gekozen omdat de opvoedstijl van ons het meest overeenkomt met ons en hij heeft een stabiel, nuchter gezin. Waarom er is staat dat mijn broertje ook word meegenomen in de belangrijke beslissingen is dat wij beide willen dat de kinderen goed contact houden met onze beide families.
zussieskleding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers