Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil jij dit jaar nog bereiken?

<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 12 Nov 2013 13:23

Re: Wat wil jij dit jaar nog bereiken?

Ik heb eigenlijk helemaal geen doelen voor het einde van dit jaar.

Al heb ik gisteren wel met mijn collega's een weddenschap afgesloten dat ik voor het eind van het jaar de 5 kilometer fluitend kan hardlopen. Dus toch nog een doel.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 12 Nov 2013 13:33

Re: Wat wil jij dit jaar nog bereiken?

Carra schreef:Al heb ik gisteren wel met mijn collega's een weddenschap afgesloten dat ik voor het eind van het jaar de 5 kilometer fluitend kan hardlopen. Dus toch nog een doel.

Pittig, ik kan nog geen eens 30 sec fluiten ;)

Hoe lang kan je nu lopen? Het moet vanaf nu wel te doen zijn! Tenzij je last heb van je longen o.i.d. en je rustig aan moet trainen.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 12 Nov 2013 13:58

Re: Wat wil jij dit jaar nog bereiken?

Ik kan nu 3,5 kilometer. Dus ik moet gewoon even doorzetten en vaker trainen. Dan is het best te doen. Maar de motivatie is bij mij ver te zoeken. Vandaar dat mijn collega's zo lief waren er wat druk op te leggen. :-)
<<

Anoniem 49

Bericht 12 Nov 2013 18:02

Re: Wat wil jij dit jaar nog bereiken?

Joan schreef:Huh Majira? Jij bent toch pas begonnen met een opleiding? Heb je daarvoor ook geen doelen? :nopompom: Ik heb oneindig veel doelen. Om moe van te worden :D


Klopt, mijn doel was om mijn proeftijd positief door te komen en mocht blijven. Nu wil ik voldoende overgaan naar het 2 jaar, maar dat geldt pas voor september.
En ik had vorige week al gehoord dat mijn proeftijd wel goed zat en vandaag is het akkoord officieel getekend.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 13 Nov 2013 14:34

Re: Wat wil jij dit jaar nog bereiken?

Rust! Rust in mijn hoofd en lijf!
<<

Anoniem 63

Bericht 13 Nov 2013 23:34

Re: Wat wil jij dit jaar nog bereiken?

Kenya schreef:IK heb er nog eens over gedacht en mijn lijstjes nagekeken (ja, die houd ik bij ja...) en kom tot de conclusie dat ik voor dit jaar weinig meer hoef te bereiken van mezelf. Het enige wat ik nog wel wil doen is beginnen aan vrijwilligerswerk. Ik heb me al maanden geleden opgegeven bij een organisatie waarbij je per activiteit kunt inschrijven, dus je zit nergens 'aan vast', maar ik ben nog nooit gegaan. Laat ik dat voor het einde van 2013 nou eens doen!


Ik heb me opgegeven voor een activiteit! Ben benieuwd....
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 16 Nov 2013 04:13

Re: Wat wil jij dit jaar nog bereiken?

Nog 3 examens doen en halen zodat ik volgend jaar aan het laatste jaar van mijn studie kan beginnen.
Afbeelding
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 16 Nov 2013 10:12

Re: Wat wil jij dit jaar nog bereiken?

2 blokken halen zodat ik op schema lig om mijn studie te kunnen afronden
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 16 Nov 2013 10:29

Re: Wat wil jij dit jaar nog bereiken?

Weer voor 50% werken en hopelijk zwanger worden maar dat doel moet ik me maar niet te hard aan vastklampen want dat geeft waarschijnlijk alleen maar opnieuw heel veel verdriet.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem4

Bericht 17 Nov 2013 14:21

Re: Wat wil jij dit jaar nog bereiken?

De 55 kilo. Weeg nu zo'n 53 kg, zou moeten lukken dus.
<<

Anoniem27

Bericht 18 Nov 2013 14:24

Re: Wat wil jij dit jaar nog bereiken?

Meer uren werken bij mijn nieuwe baan. En alles wat ik wilde voor dit jaar, heb ik inmiddels bereikt :). Ben gaan samenwonen, heb een baan in mijn woonplaats en nieuwe vriendinnen gemaakt in mijn nieuwe stad.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 19 Nov 2013 18:02

Re: Wat wil jij dit jaar nog bereiken?

Voor die 1,5 maand heb ik geen dingen die ik nog wil bereiken. Die plannen zijn meer gesteld op 2014.
<<

Qiara

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 37

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:26

Bericht 19 Nov 2013 18:38

Re: Wat wil jij dit jaar nog bereiken?

Ik hoop een nieuwe baan te vinden, en ik wil nog een aantal kilo afvallen.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 19 Nov 2013 19:44

Re: Wat wil jij dit jaar nog bereiken?

zwanger raken.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 20 Nov 2013 21:02

Re: Wat wil jij dit jaar nog bereiken?

Mijn draai vinden in de nieuwe structuur op het werk en mijn wens is zwanger raken. Dat zie ik inmiddels niet meer als doel, aan onze inzet ligt het niet.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 21 Nov 2013 13:15

Re: Wat wil jij dit jaar nog bereiken?

Eigenlijk heb ik geen doelen. Mijn doel is vooral zo door te gaan zoals het nu gaat: gelukkig zijn met het leven wat ik nu heb, lekker genieten van dochter en man, genieten van kleine Puck in mijn buik, lekker fröbelen en knutselen en klussen in huis. O, ik heb misschien wel een doel, maar dat komt vanzelf als ik zo doorga: van de decembermaand één groot feest maken. Vorig jaar hadden we echt relatiecrisis en dit jaar wil ik alles wat we toen gemist hebben groots inhalen :kerst:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Nov 2013 14:23

Re: Wat wil jij dit jaar nog bereiken?

Het enige wat ik kan bedenken is moeder worden van onze kleine meid. Verder staat er eigenlijk niet meer op de planning dit jaar.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers