Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau tips?

<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 235

Geregistreerd: 11 Dec 2019 20:15

Bericht 09 Feb 2020 20:16

Cadeau tips?

Mijn nichtje wordt volgende maand 17 jaar. En als hele coole tante wil ik haar het perfecte verjaardagscadeau geven. Ze heeft echter geen wensenlijstje en ik heb inspiratieloos.
Dus zo mijn vraag of jullie mij kunnen helpen? Heeft iemand ideeën?

Om het iets makkelijker te maken.
Ze doet dit jaar eind examen aan het gymnasium.
Ze zit op turnen.
Ze is creatief.
Ze is niet een typisch meisje-meisje.
<<

Anoniem279

Bericht 09 Feb 2020 20:18

Re: Cadeau tips?

Wat mag het kosten?
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 09 Feb 2020 20:21

Re: Cadeau tips?

Ik heb gisteren 2 pubers een bioscoopbon gegeven. Vast niet zo cool maar vond het best lastig.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Feb 2020 20:26

Re: Cadeau tips?

Een nieuwe toffe rugzak als die toevallig aan vernieuwing toe is?

Toffe sneakers of vans.
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 09 Feb 2020 21:00

Re: Cadeau tips?

Afhankelijk van wat het mag kosten, concertkaartjes van haar favo artiest of kaartjes voor een cabaretier?
10.04.17
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 09 Feb 2020 21:23

Re: Cadeau tips?

Ik denk dat ik de meest coole tante ben als ik met haar ga winkelen (en betaal) of een nieuwe telefoon geef?
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 09 Feb 2020 23:39

Re: Cadeau tips?

Wat maakt ze als ze creatief is?
Als ze veel met papier werkt heeft We R Memory keepers hele leuke tools die je minder snel zelf koopt omdat ze wat duurder zijn. Dus dat zou een leuk cadeau kunnen zijn.
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 235

Geregistreerd: 11 Dec 2019 20:15

Bericht 10 Feb 2020 00:17

Re: Cadeau tips?

Het budget is ongeveer 25 euro. Er staan leuke dingen tussen maar die zitten daar boven.
Vorig jaar had ik een goodiebag met rituals holi, flow lemonade en een chocolademelk lolly. Dat vond ze heel leuk. Maar het wordt wel heel saai om dat dit jaar te herhalen.
<<

Anoniem292

Bericht 10 Feb 2020 01:36

Re: Cadeau tips?

De kinderen in mijn omgeving die dicht bij mij staan mogen altijd kiezen: of samen de stad in om een cadeau te kopen of we gaan samen iets leuks doen. Op 1 kind na kiezen ze allemaal voor wat leuks doen. Ik houd altijd de social deals bijvoorbeeld in de gaten. Ik heb echt al van alles met ze gedaan: sushi eten, wokken, high-tea, NEMO museum in Amsterdam, zo’n klimparcours, verschillende workshops, nachtje weg etc. Over veel uitjes hebben ze het jaren later nog steeds? Ennnn je hebt er zelf ook plezier van.
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 235

Geregistreerd: 11 Dec 2019 20:15

Bericht 10 Feb 2020 22:00

Re: Cadeau tips?

Ik denk dat ik haar mee neem om te gaan shoppen en dat ze iets leuks mag uitzoeken en daarna samen ergens koffie gaan drinken met taart.

Bedankt voor het meedenken. :-)

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers